Hahaha.. ja ik zit ook op de wachtbank. Moet alleen nog 2 weken.. Waaa.. hoe kom ik die 2 weken door?! Hahaha..
gaat best snel hoor ik vraag me af hoe ik nu mn ongi door moet komen , zodat we weer ervoor kunnen gaan
Ik moet nog 5 dagen op de wachtbank voor ik kan gaan testen. Ben zo benieuwd! Laten we hopen dat het deze maand raak is!
Hi Missy, ik ben deze week begonnen met tempen op mijn eerste dag van cyclus. Mijn temp is 36,8 - 36,9. Dus jouw temp kan heel goed normaal zijn hoor. Maar dat weet je alleen als je het dagelijks bijhoudt.
Ha meiden, wat had ik weer een boel te lezen zeg. Jammer voor degene die ongi zijn geworden, op naar de volgende ronde, maar wel weer meer duidelijkheid. Dames op het wachtbankje, duim voor jullie allemaal en hoop op veel posi-testen
@ Rebbel, hoop dat je ongi door gaat zetten meid en je volop door kunt naar de vlogende ronde. Agustus gaat jou maand worden meid! @ Daisy, ik ben zo bang dat mijn moeder het gaat zien als ik haar de eerst volgende keer zie. Ik wil haar zo graag verrassen, maar als ze het zelf raadt ga ik natuurlijk niet liegen. Ze weet n.l. wel dat we zijn gestopt met de pil. Dames kijk eens in mijn album. Dit is het gedichtje + lijstje wat ik aan mijn schoonvader wil geven op zijn verjaardag! De t-shirts zijn ook al klaar, zijn heel gaaf geworden. Ik zal eens kijken of ik die er morgen even in kan zetten. @ Ice, dikke knuf meid en heel veel succes in de volgende ronde. @ Fiona, succes morgen ik hoop dat de test positief zal worden meid!
Nee ik heb het idee gekregen van Caruli toen ze net wist dat ze zwanger was. Maar ik heb hem nu al een paar keer op het internet gezien. Geen idee wie hem oorspronkelijk heeft geschreven.
Dat is een heel mooi gedicht, moet ik onthouden... Die t-shirtjes zijn trouwens ook echt leuk.. ben benieuwd wat ze gaan zeggen...
Heel lief gedichtje en een leuk cadeau. Lijkt me ook heel moeilijk om het verborgen te houden hoor Maranka. Mijn moeder zou het zo zien denk ik, meestal zien moeders dat soort dingen gelijk aan hun dochter. Soort van straling en gelukzaligheid wat van je gezicht te lezen is.
Hey Maranka, ik zie net aan je banner dat we nog een klein beetje gelijk oplopen. Onze nieuwe weken gaan allebei op de vrijdag in, haha.
Hoi dames, Zijn hier ook meiden die medicijnen moeten gebruiken? Ikzelf heb astma en gebruik ventolin en flexotide. Heb dit al overlegd met de ha maar wil graag weten hoe jullie hier mee omgaan.
@ Maranka: kijk je of ook foto van de shirts kan maken.... Ben benieuwd. Gedichtje is echt leuk! Ben benieuwd hoe ze reageren.
Heb sinds vandaag opgezette borsten en mijn tepels zijn donkerder van kleur.. Dat merk ik heel gauw, omdat ik rood haar heb van mezelf, dus een hele lichte huidskleur en dus hele lichte tepels.. Iemand enig idee wat t kan zijn? Want heb pas dinsdag alst goed is me ei gehad. Kan die als die bevrucht is nual symptonen geven?
Dat lijkt me wel heel snel Missy. Misschien komt het ook nog wel van de hormonen die vrijkomen bij het ei? Geen idee hoor. De t-shirts staan nu ook in mijn album!
Hallo meiden! Wat een drukte weer hier vandaag! Gezellig! @Minnie, ik heb ook allergische astma. Had gelukkig geen pufjes meer, maar wel medicijnen voor de hooikoorts en neusspray. De neusspray heb ik zonder problemen kunnen stoppen. Maar de medicijnen lukte niet, ik werd erg benauwd en had weer overal last van. Dus nu ben ik in overleg met de apotheek en huisarts overgestapt op medicijnen die wel mogen tijdens de zwangerschap. het vervelende is dat daar weer bijwerkingen aanzitten: erg moe zijn, maar gelukkig gaat dat nu ook beter. En ik hoop dat ik na het seizoen gewoon weer kan stoppen. Dus ik zou ff overleggen met de huisarts en apotheek, die weten precies wat je wel en niet mag. En ik ben dus ook al bewust voor de zwangerschap gestopt met die andere medicijnen! Succes! Succes voor de meiden die op het wachtbankje zitten. Ik denk dat ik daar inmiddels ook op beland ben....heb nog wel steeds veel last van afscheiding, volgens mij had ik dat eerder nooit zo, maar goed nu let je er natuurlijk ook meer op....dus we wachten rustig af, en klussen toch nog maar gewoon om de dag Ik zit nog steeds in de nachtdienst, het is rustig, maar gelukkig wel gezellig! Groetjes!
dank je wel meid! ik hoop ook dat augustus mijn maand word, ik heb er wel een pendel voor staan dus wie weet! maar mijn ongi wil niet door zetten, ik heb alleen maar wat bruin aan de tampon zitten, verder niks... sorry voor de smerige praatjes maar dat gedichtje en die t-shirts zijn echt super meid! ik zit ook al te fantaseren over een gedichtje, ik denk dat ik deze vast ergens ga opschrijven!