Ik heb ook berichtjes gestuurd, naar verschillende, ook gister nog een paar andere, ook nog niets gehoord. Staat ook in het topic dat ze het druk hebben en dat we niet direct antwoord hoeven te verwachten. Mijn pbtjes zijn al wel opgehaald op 2 na. Ben ook wel erg benieuwd waar ze mee komen hoor.
Wat ik nu weer aan de hand heb! ik ben 9 juli ongesteld geworden, de 18de al mijn ei gehad, nu had ik nog een ovutest liggen, en je raad het al: ik kon mij nie inhouden nu test hij duidelijk positief, wa moet ik hiervan denken?
Rebbel gefeliciteerd! Eindelijk duidelijkheid voor jou! Over het pendelen: Je moet even in het pendeltopic (staat vast bovenaan de pagina) kijken... Daantje pendelt momenteel even alleen, dus die heeft het natuurlijk mega druk!
dank jullie wel meiden voor de felicitaties! nou hoop ik alleen dat jullie me de volgende maand met iets ander kunnen feliciteren! heb wel echt mega last van mijn ongi nu, veel meer dan de andere keren... jullie ook allemaal veel succes! afwachten is echt vervelend!
nouja dan moeten we nog maar wachten he... zijn er niet meer die ook kunnen pendelen maar niet in de topic vermeldt staan?
Ik weet dat Daisy bij zichzelf gependeld heeft, alleen heeft ze nog niet verteld hoe je dat kunt doen
Hallo! Rebbel, gelukkig meid! Weer zekerheid! Succes in de volgende ronde! Roxy, hahaha dat schijnt er bij te horen die verschijnselen! Het valt me op dat er veel mensen hier laten pendelen, geloven jullie er in? Ik weet niet zo goed of er in geloof. Ik laat het niet doen, want dat is niets voor mij. Maar ben benieuwd of ze het vaak goed hebben gehad hier bij anderen? Hier is het verder rustig. Heb nog drie nachtjes, en dan ben ik lekker een weekje vrij! Ik denk dat ik nu op het wachtbankje zit, maar helemaal zeker weten doe ik het nu, omdat het natuurlijk de eerste ronde pas is, en niet zo heel goed zicht heb op mijn cyclus! Fijn weekend!
Ha vakantie. Lekker twee weken even niks moeten en alles mogen. Ga er eens lekker van genieten zodat de tijd op de wachtbank iets sneller gaat. groetjes H25
Voor de geinteresseerden onder ons. Ik heb nog een site gevonden die je informatie geeft over vruchtbaarheid, temperatuurkaartjes en nog meer. Deze is in het NL, beetje vergelijkbaar met FF-site, alleen vul je het niet online in maar in een excelbestandje. Maar er staan ook leuke dingen op voor de zwangeren onder ons waarbij je kunt berekenen hoe groot je foetus ongeveer is etc. http://www.vruchtbaarheid.org
ik heb besloten om te stoppen met de pil (moet nog 6 pillen) ik word dus ong over 2-4 dgn ongesteld ,,,normaal gezien zou ik dan de pil weer 7 aug moeten gaan slikken (dat wil ik dus niet) heb ik kans om op 10 aug ong te zijn ..nee toch? dan ga ik namlijk trouwen oh en uuhh waneer is de beste kans op zwangerschap?
Ik denk niet dat je op je trouwdag ongesteld zal zijn, want normaal gesproken word je toch meteen ongesteld nadat je je laatste pil inneemt? Dus 6 pillen verder zit je op woensdag of donderdag (1-2 aug.) dan ± 5 dagen ongi, dan zit je op 6-7 aug. Lijkt mij dat je dan voor die tijd er weer vanaf bent. De meesten onder ons die gestopt zijn hebben last van ontpilverschijnselen, dwz dat de cyclus nog niet helemaal regelmatig terug komt. Dus na 1 maand weet je ongeveer wat je cyclus zal zijn, maar ook dat zegt nog niets want die kan de volgende maand net weer een paar dagen langer of korter zijn. Heb je een cyclus van 28 dagen dan zou je je ovulatie op dag 14 hebben, ± 2 dagen voor die tijd begint je vruchtbaarheid. Hoop dat het zo een beetje duidelijk voor je is. En anders kunnen vele anderen je helpen. Als je wilt, kunnen we je op onze lijst zetten, als je een paar pagina's terug gaat zie je wat ik bedoel. Je moet dan alleen even de exacte datum doorgeven wanneer je laatste pil is.
Zo ben al bijna aan het einde van het wachtbankje, nog maar 4 dagen. Zijn er nog meer meiden die na het weekend gaan testen? (woensdag?) Ik hoop zo dat het deze maand raak is (maar ja dat hoop ik iedere maand ) We zullen zien. Morgen met vriendlief leuke dingen doen, dus die dag vliegt al weer om! Ga nu lekker mijn bedje in!
Hier zijn wel tekens van de . Maar ze zijn nog niet helemaal doorgebroken. Wat roze en bruinverlies. Hoop dus dat het zsm allemaal loskomt.