Hoi Laupio, hoop voor je dat het gaat doorzetten meid. Is je temp ook weer gedaald? Mieke, ja ik heb het gelukkig wel geheim kunnen houden. Dat wil zeggen, ik heb mijn mond dicht kunnen houden. Maar het heeft wel de hele dag op het puntje van mijn tong gelezgen. Maar ik wil die t-shirts zo graag gebruiken dat ik me heb kunnen inhouden. Bij mijn schoonouders zal de verrassing helemaal groot zijn. Die weten van niets. We wonen net 2 maand samen, maar zijn al meer dan een jaar samen. Beide laatbloeiers en dan gaat alles in de relatie wat sneller denk ik. Bij ons in ieder geval wel. Maar we hebben alle grote proeven al doorstaan. Samen kamperen in een tent. Samen verbouwen en samenwonen. En nu dus de grootste uitdaging!
dani86 toch goed van je dan dat je niet meteen een test doet en even afwacht of je niet gewoon een langere cyclus hebt. mss helpt het juist als je daar nuchter in blijft en test je vande week hartstikke positief! [-o< ik zal voor je duimen, je hebt toch al genoeg geduld gehad nu he
goedemiddag dames, iedereen een fijne zondag gehad? ik heb de halve dag geslapen! misschien maar goed ook want ik ga zo wokken met mijn mannetje, moeder en haar vriend en mijn broer. en ik heb hongerrrr..
hallo meiden, Ik ben ook net gestopt met de pil, 20 juni om precies te zijn daarna uiteraard een kleine onttrekkingsbloeding van de pil gehad . maar gisteren was ik voor het eerst zonder pil ongesteld Dus een cyclus van 34 dagen. Ik vind het zo super spannend, en ik hoop dat we snel in verwachting zullen zijn.
@anastasia: welkom! en succes met zwanger worden! @maranka: nou dan hoop ik dat ik jou na doe idd! ik hoop voor je dat je moeder niets in de gaten heeft, en je ze lekker kan verrassen met je t-shirts! liefs rebbel
Jeetje.. wat word er veel gekletst hahaha. Alweer 10 pagina's erbij sinds ik heb gekeken gisteravond. Heb volgens de calculator vandaag me innesteldag.. Merk er nog niks van, wat zouden daar symptonen van kunnen zijn?
oke hier komt dan heel voorzichtig mijn vraag, ik weet het erg dom, maar heb net (2 dagen voor nod) getest, en zie toch echt een licht streepje, dacht dat het aan mij lag dus 2 uur later weer 1 gedaan, en weer een heel licht streepje. kan iemand in mijn album kijken en zn mening geven? want ik denk dat ik het gewoon te graag wil zien.
Ja hoor ik zie toch echt wel een licht streepje, had gehoord dat er bij sommige testen ook alleen maar een vaag streepje komt... Denk dat ik je mag feliciteren...voorzichtig.. Anders test morgenvroeg weer, met ochtendurine
Meid de streep is wel duidelijk hoor! Maar hijs nog licht..misschien nog weinig van dat ene stofje in je , hahaah ben de naam vergeten ....wat heb ik toch vandaag
is toch echt een streepje hoor, bij mijn dochtertje was het net zo...vaag maar toch aanwezig. Alvast gefeliciteerd. Gewoon ff 2 dagen wachten, en er nog 1 doen....spannend, maar ik weet al dat het goed zit....super joh groetjes annette
Ik denk ook dat je zwanger bent hoor, je kunt natuurlijk voor de zekerheid nog 1 of meer keer een test doen naarmate je langer niet-ongesteld bent.
Wow weer eentje in het roze erbij... Leuk! Dinsdag zou ik kunnen testen maar heb al wat krampjes.... vrees dus het ergste
top hoor! Sab een streep is een streep! Wou dat ik er zo een had! ik zeg: gefeliciteerd! Volgens mij had ik vandaag mijn ei, had veel doorzichtig slijm, en we hebben gister en eergister geklust, dus ben benieuwd!
Hoi Volgens mij had ik vandaag mijn ei.Had in de namiddag echt last van mijn buik.Ook wij hebben dit weekend geklust dus ik hoop dat het raak is. Het wachten is zo verschrikkelijk.