@schiepie: ik kan me voorstellen dat je er van baalt meid! dikke knuffel voor jou! @BD81: spannend zeg! veel succes met testen, ik duim voor je! @mieke: nou dat had ik vorige nacht dus ook, gedroomd dat ik een positieve test had! hoeze er veeel mee bezig! ik moet ook eigenlijk proberen om wat afstand te nemen van het forum, nu in de vakantie zit ik hier echt elke dag! maar dat valt nog niet mee... liefs rebbel
Nou Rebbel dat heb ik dus ook. Normaal in m'n werkweek heb ik amper tijd om ook maar alle berichten bij te lezen en nu in m'n vakantie zit ik zelfs twee keer per dag achter het forum (als het niet meer is ) Om zo afstand te nemen is inderdaad wel moeilijk maarja het is hier ook zo gezellig. Ik kan hier gewoon m'n ding kwijt zonder dat de hele omgeving het weet. Hier weet namelijk nog niemand dat we begonnen zijn met zwanger worden. Dit forum is dan toch wel een fijne uitlaatklep. Meiden ik kan alleen maar zeggen dat ik dus erg blij met jullie ben. Groetjes H25
Kellox van harte gefeliciteerd! Geniet er van! Nou, vannacht weer super beroerd geslapen, snap er niets van....Vanmorgen dus express de wekker op acht uur gezet, maar hopen dat dat werkt voor vannacht. Net al lekker in de tuin gewerkt. En we hebben hangmat gekocht, dus ik denk dat ik daar straks in te vinden ben! Krijg je weer helemaal goede zin van he, dit mooie weer! Heerlijk! Fijne dag!
ja het is idd veels te gezellig! ik ben er ook super blij met jullie hoor , maar ik probeer straks als ik weer op t wachtbankje zit en weer aan het werk ben toch iets minder op t forum te zitten, anders kruipen de dagen echt voorbij! liefs rebbel
hoi allemaal Ik zit nu in mijn 2e ronde. Toen ik net gestopt was met de pil dacht ik ook dat ik zwanger was maar het waren eigenlijk symptomen van het ontpillen. En nu denk ik weer dat ik zwanger ben omdat ik 7 dagen na mijn eisprong een beetje roos bloed heb verloren (denk dat het innesteling was had ik ook bij 1ste zwangerschap). Heb 3 keer steken in mijn borsten gehad. En gisteren was ik zo moe dat ik overdag kon slapen, ook heb ik steken gehad in mijn baarmoeder en 5 dagen geleden had ik ongi krampen. Maar heb deze ochtend een test gedaan ( wel een goedkope test) en was neg. Wanneer zou ik nog eens testen en maakt het iets uit of het een goedkope test is? of beeld ik het mij misschien weer allemaal in Groetjes
hahaha.......over dromen gesproken. Ik heb vannacht gedroomd dat ik het bed had gedeeld met Jamie Oliver.....hahaha......had gisteravond z'n programma gezien.....
Wheh ik wil niet meer wachten.....ik heb zoveel rare verschijnselen, word er helemaal gek van! misselijk vandaag al weer.... ik heb de matcare testen boven liggen en het is o zo verleidelijk.......maar het is nog te vroeg toch? als het goed is mijn nod ma of di pas.
ja ik zou nog wachten, 4 dagen van te voren kan zeggen de testen, maar het is beter om te wachten tot na je NOD, mocht je positief testen voor je NOD, zit je weer in de stress of dat je niet alsnog ongi wordt... succes meid! liefs rebbel
Dank je wel Rebbel...verstandelijk weet ik het ook echt wel dat ik moet wachten, en het is de eerste ronde, dus misschien ook allemaal wel normale verschijnselen nadat de mirena er uit is....maar toch ik voel me gewoon raar en heb overal last van. En dan hoop je toch op leuk nieuws....
KELLOX GEFELICITEERD! ! ! Helemaal fantastisch meid! Ik vind het geweldig voor je. Gun het je zo na die eerste vroege miskraam. Wanneer is je NOD? Schiepie, meid kom op. Een dikke knuffel om je op te beuren! Mieke, ik droomde de ronde dat ik ook daadwerkelijk zwanger was dat een doktersassistente tegen me zei dat ik zwanger was. Vanmiddag komt er iemand voor Moeders voor moeders bij mij. Ik heb besloten daar aan mee te doen. Lijkt me een kleine moeite voor zo'n goed doel. Verder gaat hier alles zijn gangetje. Nog steeds heel weinig symptomen. Af en toe even het gevoel dat mijn eten niet goed wil zakken na het eten. En mijn temp is nog steeds mooi hoog ( geeft me wat zekerheid om af en toe even weer te tempen). Af en toe een steekje in mijn baarmoeder, maar dat is dan ook alles.
het kan een goed teken zijn ik droomde 27 juli ook heel duidelijk over een positieve test, en ik zou niet voor mijn nod testen maar na die droom ging ik toch testen de 28e...was helaas negatief dus ik het al opgegeven. maar zo eigenwijs als ik ben toch de 29e nog een testje gedaan en zoals jullie weten was die positief hoop echt dat het voor jou ook iets goeds betekent
hey meiden, ik weet niet of jullie me nog wel kennen, hihih.. erg he, ik ben nou inmiddels al meer dan een maand geleden hier gestopt, helaas, ivm ziek. Helaas gaat het allemaal nog niet zoals het moet en gaat het allemaal nog langer duren dan ik dacht.... Maar wat een meiden zijn er zwanger geworden zeg! allemaal gefeliciteerd! maranka ook en kellox! super! Gniet er van en de meiden die nog niet zwanger zijn, succes! Heel veel liefs en dikke knuffels Emily
Hey volgens mij lopen wij gelijk ik mag ook over 5 dagen testen begin het nu wel steeds spannender te vinden hoor maar ik wacht netjes tot maandag en dan kijken of ik meteen ga testen of toch nog een paar daagjes wacht of me ongi miss komt. ik heb verder weinig verschijnselen zo af en toe wel een beetje misselijk maar verder niet veel. Nou nog ff volhouden he en gewoon proberen te wachten tot over 5 dagen hoe moeilijk het ook is. sterkte en we houden elkaar op de hoogte he en de rest natuurlijk ook. liefs simone
o wat jammer meid dat je nog steeds ziek bent en niet zwanger mag worden. Dikke knuff voor je! En bedankt voor de felicitaties!
Ik doe echt mijn best om niet naar boven te rennen om een test te gaan doen, ik heb er drie liggen dus waarom niet denk ik dan... ik zal mijn verschijnselen nog eens opschrijven: afgelopen zaterdag vee last van mijn onderbuik gehad, allemaal steken enzo misselijkheid slecht slapen wat gevoeligere borsten en moe.... dank je wel Simone! Leuk dat we in de zelfde periode zitten, en ik hou je zeker op de hoogte! Dikke knuffel!
Ik had dus echt niet kunnen wachten.Ben zo een miep ongeduld.Ik vind het nu al een ramp dat ik nog zo een 2 weken moet wachten
ik was ook al naar boven gerend hoor ! heb bewondering voor het feit dat je kan wachten. ik wil dat de tijd sneller gaat! is dat te wensen?