Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hey kellox, ik ga voor je duimen meis. heb wel het nieuws voorzichtig gemeld bij de januari mama's. je blijft toch een beetje deel van ons.

2. kellox

kellox Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    4,533
    544
    113
    Female
    ah wat lief meid, ga gelijk ff kijken hihi! :D

3. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    He Debby, hopenlijk zien we je zelfs al over een maandje terug om te melden dat je zwanger bent. Dat zou helemaal geweldig zijn!

@ Dani, wat balen meid. Maar veel succes in de volgende ronde en hopenlijk komt dat met jullie huisje ook helemaal rond en hoef je niet meer bij je ouders te wonen. Gaat het klussen vast ook wat spontaner.

4. ProudMum

Wanneer is de volgende testmarathon?

5. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Oh nee Debby, balen!

Heb de testen van de site vandaag binnen gekregen.
    Morgen maar weer testen. nog geen duivels te bekennen. Vind het erg spannend. Hoop zo dat het raak is! aaaaaaaaaaahhhhhhhhhh word gek :)

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    wij blijven zo doo gaan. ik wil eerst wat afvallen misschien gaat het dan allemaal wat makkelijker. dat zal toch het eerste zijn wat de gynacoloog zal zeggen dta ik moet afvallen, dus daar ben ik nu me bezig

7. ProudMum

wil je dat met Sonja Bakker gaan doen? <ja iedereen in mijn omgeving doer eraan vandaar...>

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Dani hoeveel weeg je dan en wat is je lengte?
    Ik heb ook Sonja bakker gedaan en dat ging erg goed. Mag niet super veel eten maar wel heel divers! Goed vol te houden hoor. Ben er 7 kilo mee af gevallen :) En we houden ons er nu nog aan (met af en toe zondigen natuurlijk :) )
    De eerste weken even doorbijten maar dan gaat het goed hoor!
    Succes!

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    nou ik doe het niet met sonja bakker omdat nierpatient
    ben. ga gewoon minder snoepen meer fruit eten enz ik ben
    met weight watchers toen 13 kilo afgevallen nu weer bij

ik ben 160 cm en ik weeg nu 92,3 kilo dus te veel

10. fleerpje

fleerpje Actief lid

Jun 26, 2007
    309
    0
    0
    Waar voelen jullie altijd je ei aan? Ik had het vorige keer, en de keer daarvoor dat ik geen pil slikte dat ik veel meer slijm had, doorzichtig, zomaar een of twee dagen en dan veel! *gets* :oops: :(

Maar geen pijn in mijn buik ofzo. Volgens mij heb ik hem al gehad, aan de afscheiding te zien, maar volgens de vorige cyclus en daardoor banner moet ie nog komen, ben benieuwd of ik hem dan kan herkennen.

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik voel mijn ei omdat ik steken heb als ik mijn eisprong heb.
    ik heb dan krampen en kan niet echt fatsoendleijk lopen. dus vandaar

12. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Ik voelde wat kleine steekjes links of rechts net boven mij lies. En merkte het inderdaad ook aan mijn afscheiding. Glibberig doorzichtig als ik mijn vruchtbare dagen had.

13. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Lieve Dani, ik ben echt naar je berichtjes gaan zoeken in de hoop dat je positief nieuws had. Echt *** voor je dat je ongesteld bent geworden.
    Ik ken je angst wat betreft afvallen, Ik ben zelf nog veel zwaarder en weet dus ook dat ik moet afvallen. Natuurlijk al vaker geprobeerd, maar heb nu natuurlijk wel betere stimulans. Hoop dat het ons dan alletwee lukt. Succes in ieder geval.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Ben ik ook weer even. Heb niet veel puf om alles te beantwoorden.
    Zo'n enorm drukke dag gehad en eigenlijk de hele dag al achter de computer gezeten, dus nu maar even kort.

Voor iedereen die vandaag een baaldag heeft een dikke knuffel hoor.
    Die negatief getest hebben, misschien over een paar dagen meer geluk en anders natuurlijk ook een dikke knuffel.

Met mij alles goed, mijn ongi nog steeds niet helemaal weg, dag 9 vandaag.
    Baal ik wel van, hoop niet dat dit volgende keer ook zo is, want dan zit ik bij de gyn.

Ben zo druk en weinig tijd om hier te zijn vandaag en morgen.
    Ben ook het weekend weg. Dus als iemand de lijst kan aanpassen tijdens mijn aanwezigheid, heel graag. En als het lukt doe ik het natuurlijk.

Fijne avond en droom maar fijn.

Liefs

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    we gaan er samen tegen aan femkes......
    eel veel succews!

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Lijnen ik weet er alles van. Sommige kunnen eten wat ze willen en dan vallen ze nog af. Ik hoef er maar naar te kijken en de kilo's vliegen er aan. Ben ook een echte lekkerbek, maar ja moet me echt inhouden, anders groei ik dicht.

Laten we allemaal hopen op een positieve zwangerschapstest.
    Ik ga er morgen mijn best weer voor doen :D

17. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    BD81, veel succes morgen met testen!

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Laten we hopen dat er een keer 2 streepjes te zien zijn (al is de 2e nog zo licht, als ie er maar staat ..... hihi)

19. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    hihi een streep is een streep!

Ik heb vandaag weer een test gedaan voor Moeders voor Moeders en ik was zo blij dat het treepje er direkt stond en dikker was dan de controlestreep.

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Lekker gevoel zal dat zijn Maranka. Hopelijk kan ik morgen ook al in het roze.... Voel me niet echt anders, maar mijn buikpijn is wel anders. Vandaag ook weer vlagen van misselijkheid. Fingers crossed! [-o<

Share This Page