Hoi hoi, We hebben niemand verteld dat we een kleine willen en er ook echt voor bezig zijn. Wel een leuk geheimpje vind ik om samen te hebben. Onze ouders zullen heel erg blij zijn denk ik, mijn ouders worden dan voor het eerst opa en oma en mijn schoonouders worden dan voor de vierde keer opa en oma. Ik ben benieuwd hoe ze reageren, omdat wij altijd hebben gezegd dat we het zo met zijn tweetjes wel goed hebben en we hebben het nooit echt gehad over een kinderwens. Dus ze zullen wel stijl achterover vallen denk ik Groetjes Taby.
Weer een ooievaar gezien vandaag, haha! Morgen koop ik weer een test dames! Verder heb ik het één vriendin verteld en weten mijn schoonouders nog niks. Die vriendin heeft al een prachtig zoontje... ik kan nog wat leren van haar . Hebben jullie eigenlijk al een kamertje gereserveerd?
Ik ben afgelopen november verhuisd en er staat in dit nieuwe huis een heel leuk kamertje nog helemaal leeg. Maar zit al wel helemaal netjes in de verf. Kan wat mij betreft zo een wiegje in en klaar!
goedemorgen dames! ook ik weet al welk kamertje ik ga gebruiken! ik denk dat de iets eerder gaan komen dan verwacht! ik heb nu al last van ongi krampen. fijne dag allemaal vandaag! groetjes rebbel
@ Rebbel, das fijn, dan heb je tenminste je natuurlijke menstruatie en kun je gaan beginnen ! Wij moeten nog verhuizen, gaan dan zelfs eerst in een noodwoning en daarna een houten (zweeds) huis bouwen. Hoe snel dat allemaal gaat dat weten we nog niet. Dus het is denk ik verstandig om een noodwoning te nemen met een extra kamertje. Het wordt wel een hele mooie plek om op te groeien. Het huis komt naast de boerderij te staan en midden in het veld. Ruimte voor een weitje met hobbybeestjes en veel ruimte om te spelen..... Dat is onze droom !
goeie morgen allemaal bij ons weet niemand het de vorige keer dat we aan het klussen waren wist mijn vader het we hadden niet een al te beste band en die werd steeds sterker en heb het hem toen vertelt heb hem moeten teleurstellen dat het toch iets langer ging duren. mijn moeder zegt nee nog niet hoor mijn zus was jong zwanger en die heeft hele moeilijke zwangerschappen en bevallingen gehad dus dat is de reden denk ik
Morguhh dames! @Rebbel, misschien dat ik ook eerder ongi ben, had al iets roze, slijmachtg bloedverlies. Kijken of het vandaag doorzet. Dan zou cyclus 26 dagen zijn.
Eigenlijk net zoals de andere slaapkamers. Ik heb twee verschillende tinten camel( nuance camel en lichtcamel van de kleurlijn Kenia). Beetje geel-bruin tint. Staat heel mooi bij de grenen planken en de rotan stoel die in die kamer staan. Doet heel warm aan. En verder is het heel neutraal dus niet roze of blauw ofzo, dat spreekt mijzelf minder aan. Nu kunnen er leuke grenen fotolijstjes opgehangen worden en verder wil ik wat met naturel tinten aan ascesoires doen. Tja ik loop weer ontzettend op de zaken vooruit. Of zoals mijn vriend en ik altijd zeggen. Ik loop niet op de zaken vooruit, ik vlieg (met een straaljet) op de zaken vooruit. Zegt ie altijd, je bent weer aan het vliegen!
Ik heb net een nieuw plaatje onder mijn naam geplaatst. Als je daar naar kijkt zie je in welke kleuren de kamer is geverfd. Het zijn net iets lichtere kleuren dan de achtergrond van het plaatje maar wel dezelfde tinten.
Wij hebben maar een kamer over, dus dat wordt hem Ook in ons huis werken we met twee tinten. Twee kleuren per kamer. De reserve kamer is dezelfde kleur als onze eigen slaapkamer. Hemelsblauw met een muur turqoiseblauw.
Tja we zijn in november verhuisd. Toen hadden we nog geen babyplannen. Met het opknappen van het huis heben we er ook niet echt rekenschap mee gehouden. Maar als ik af en toe nu in het kamertje kom heb ik echt zoiets van. Nog even wat planken en wat leuke schilderijtjes ophangen en klaar is kees.
dat is ook wel heel mooi wij hebben ook 1 kamer over waar nu de katten slapen als wij ook slapen maar hoop tegen de tijd dat we een kamertje nodig hebben verhuist zijn
ook ik ben gestopt met de pil heb zaterdag mijn laatste genomen. dus moet nog wel even wachten tot het zover is maar ben ook beniewd of de volgende weer net zo snel gaat desmond was er al na 1 maand. maar het hoeft niet zo snel te gaan moet namelijk ook nog eerst verhuizen en dat kan nog wel even duren.