Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    lieve meiden, ik ben dit weekend heerlijk weg, met mijn schoonfamilie.
    Mooie gelegenheid om even goed te klussen ;)
    Maar dwz dat een van jullie de lijst even moet bijhouden wanneer dit nodig is.

Uiteraard neem ik mijn laptop mee, kan niet zonder jullie :confused: maar ik heb geen idee of ze op dat landgoed draadloos internet hebben :-s

Maar ben nog niet weg hoor 8)

2. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Mieke, geniet er van.... heel veel plezier!
    Niet te veel klussen he, want dan ziet je schoonfamillie jullie zo weinig ;)

3. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Laat ik hier ook nog maar is van mij horen!
    Ik heb echt het idee dat het raak is!
    Een drupje rood bloed gehad begin van de week en vandaag licht bruine afscheiding (een beetje). Verder een bolle buik die niet in te trekken is (anders altijd handig, nu lastig dat het niet kan! Ben steeds bang dat ze wat zien!)
    Ook vaak plassen en 's nachts 1x wakker en dan ook naar de wc (anders nooit!). Jullie lezen het zaterdag!

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend Jes.

BD, nou dat klussen doen we dan gewoon 's ochtends en 's avonds, haha.
    Of even in de bossen 8-[

:thumup: :thumup: En ik duim weer voor je onsukkie.

Rebbel, ik ben begonnen met tempen en persona, ook om mijn ei te traceren. Heb hiervoor nooit 2 strepen gehad om mijn ovutest, hoop nu wel.

Femkes, wat een narigheid, balen hoor meid. Kan me goed voorstellen dat je nu even geen geduld had en uit je slof geschoten bent. Maar hoe zit dat dan met die "voorbehoud" als die verlopen is. Huis niet al weg door een ander dan? Sterkte, hoop dat het goed gaat komen. Je moet ook altijd zelf achter aan anders gebeurt er niks. :evil:

Tjeempie Ice, om de dag. Zo ver krijg ik mijn ventje niet hoor. Na bijna 10 jaar is de vlam wat dat betreft wel een beetje uit de pan :-k probeer daar wel wat verandering in te brengen, maar lukt nog niet zo erg. Vandaar dat dit weekend wel fijn is ;)

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    BD81, balen meid! Een dikke knuffel voor jou!

Mieke, veel plezier dit weekend! Enne veel succes!

Spannend Onsukkie, wanneer ga je testen?

Hier is het rustig! Vandaag toch wel bezig geweest, is op zich wel goed voor me, ga ik ook niet zo lopen piekeren!

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gaaaap, heb het topic weer bijgelezen, en wat andere topics ook nog, wat typen al die (schijn)zwangere mutsen toch veel, hihi.

Ga maar es ff douchen en de "liefde bedrijven". Of zoals een vriendin van me zegt: een kindje timmeren.

Euh... nou ja, never mind.
    Truste dames!

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat klinkt wel als... maar ja, zeker weet je het pas als de test positief is!

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @jes: spannend hoor! ik duim voor je! :D

@mieke: ik hoop dat we allebei ons ei zullen vinden! :)
    en ik wens je een heel fijn weekend meid! klus ze ;) en wij houden hier de lijst wel bij!

liefs rebbel

9. Schiepie

Schiepie Actief lid

20 jun 2007
    122
    0
    0
    BD: wat k*t dat je :evil: gearriveerd zijn!
    Wat een teleurstelling zal dat voor je zijn! :(

Ja.... ik hoorde vanavond van iemand dat je je vruchtbare periode kunt hebben tot in de 6e week van je cyclus.... een andere internetkennis vertelde me dat je vruchtbare periode voor de 30e cyclusdag moet hebben gehad, anders heb je geen eisprong gehad die cyclus.... 2 tegenstrijdige verhalen.
    Kan iemand me zeggen hoe het nou zit? Ik heb al een paar dagen meer (helder) cervixslijm als normaal, al kan ik (nog) geen draden trekken.... misschien over een paar dagen wel?
    Het is niet dat ik nog ergens op durf te hopen. Ik wil gewoon duidelijkheid, en dat mijn lijf opgang komt.... een ongie of HCGtjes in mijn urine... (maar dat eerste is al veel beter als nu).

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik zou persoonlijk gewoon blijven klussen!

11. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Zo weer even bijgelezen:

BD81: heel dikke knuffel! Ik begrijp je gevoel volkomen!

Ons ukkie: niets belachelijks aan hoor meid. Ik heb dat ook1 zullen die hormonen wel zijn. En ja nu dat we de pil niet meer slikken willen ze er uit hahaha.

Mieke8: heel fijn weekend en geniet! ;)

Femkes: Good luck meid en soms inderdaad een lief, klein bekkie opzetten hoor ;)

Ice: na een drukke 2 a 3 weken gaan wij ook weer voor elkaar hoor. Dus inderdaad zijn wij ook weer begonnen met om de dag. Niets mis mee :)

Nou ik voel me iets beter dan gisteren. Zijn gisteren lekker gaan sporten, we hadden een proefles dus...daarna even een hapjes wezen eten met zijn tweeën en heerlijk geklust ;) ja schade inhalen he.

Even wat anders. Ik heb woensdag een ovulatietest gedaan van Matcare (geweldige dingen trouwens! Gebruik ze net maar perfect) en die was negatief. Ik had ook niet verwacht dat die positief zal zijn maar toch even kijken he. In de uitleg staat dat als deze negatief is, je het komende 48 uur geen eisprong heb. Maar het gekke is dat ik van af gisteren erg veel cervixslijm had. Wat kan dit betekenen? Voor de zekerheid hebben we gisteren maar even geklust hihihi. Vanavond ga ik nog even een ovulatietestje doen. Mijn eitje zal namelijk dus rond de 11de moeten komen maar ik wil hem natuurlijk niet missen. Dus om de dag klussen en even testen. 

Mijn dag begon wel weer goed vanmorgen. Kon mijn sleutels niet vinden die mannetje weer eens had gebruikt. Toen ik naar ging vragen kreeg ik veel bombarie dat ik zo’n herrie maakte ’s ochtends en dat hij net wakker was en ook gewoon wil slapen bla bla bla…ik heb heel wijs niets anders gezegd dan: je hoeft alleen maar te zeggen waar mijn sleutels zijn. Moest ik weer het laatste woord hebben (verbaasd) geloof je dat nou? Afijn, ik rijd naar me werk…ja hoor weer aangehouden vanwege de trekhaak (duivel) je kunt mijn nummerplaat zo niet zien. Maar op de hoedenplank had ik al een reserve neer gelegd. Dat mocht niet…€75.- pffff. Eigen schuld dus oké…

O ja en gisteren kreeg ik van mijn mannetje te horen dat die vent van de sportschool wel erg in mij geïnteresseerd was. En dat dit door mij kwam (verbaasd) tuurlijk jongen  ik zit straks weken achter elkaar thuis met een baby hopelijk terwijl jij voor je werk in het buitenland zit. Dit hebben we wel maar even uitgesproken en ik heb hem gezegd dat ik uit zal kijken voor die vent (denk wel dat mijn mannetje een beetje gelijk heeft inderdaad) en mijn mannetje zei dat hij dan echt wel eisen gaat stellen voor zijn gezinsleven. Oké, ik denk alleen dat mijn mannetje denkt dat dit nog wel even duurt. Ach ja…mannen…

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou, je mannetje is wel een beetje veeleisend hoor. Je zou toch vertrouwen in elkaar moeten hebben?

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi steenbokje, wat een verhaal. En wat een begin van de ochtend.
    Maaaar het wordt een super mooi weekend. Dus genieten en veel klussen ;)

14. mamastarlight

Nou, je mannetje is wel een beetje veeleisend hoor. Je zou toch vertrouwen in elkaar moeten hebben?[/quote]

hij vertrouwd mij wel maar de mannen niet hahaha. nee joh is al weer goed. mannen hebben soms ook hormonen he... :rolleyes:

15. mamastarlight

ja sorry :oops: het gaat ook een super weekend worden hoor !

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    hij vertrouwd mij wel maar de mannen niet hahaha. nee joh is al weer goed. mannen hebben soms ook hormonen he... :rolleyes:[/quote]

Ja een hoop hormonen! (alleen dan continu en niet met schommelingen)

Maar mijn mannetje begrijpt me gelukkig. We zijn allebei wat dit betreft vrij rustig, ook al willen we het heel graag. Maar hoe dat er over een paar maanden uit ziet (als het allemaal niet zo gaat lukken) dat weet ik niet... maar ik weet zeker dat hij me erin steunt.

Maar goed, afkloppen, misschien is het nu wel raak.

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi hoi allemaal! Ook even snel een berichtje van mij. Ik lees nog wel mee maar reager niet zo veel meer. ;)

Reden: Ik zit inmiddels op dag 54 van mijn cyclus en nog niet ongi. :rolleyes: (Ook niet zwanger) Baal er echt heel erg van en zit er over te denken om volgende week toch maar even langs de huisarts te gaan. Want zo schiet het niet op. Wat zouden jullie doen? :(: :(:

Verder wil ik iedereen die zwanger is feliciteren! :D

Sterkte allemaal! :)

Liefs Zora :cry:

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Zora, leuk je weer even te "zien" ;)
    Zou ook maar even de ha bellen hoor. Want je vorige cyclus was ook al zo lang. Is niet leuk. Wellicht kan jij je iets voorschrijven waardoor het regelmatiger wordt.

Succes en fijn weekend.

19. mamastarlight

Mijn mannetje heeft mij echt al in alles gesteunt. Ik wil niet dramatisch klinken maar datn ik best veel als je weet dat wij nog geen jaar samen zijn. Hij steunt mij daar dus absoluut in!

Nee we hebben veel gelukzalige dingen in de toekomst liggen qua huis en werk. Bovendien het allerbelangrijkste: papa en mama zijn heel erg gelukkig met elkaar! Voor de buitenwereld klinkt het allicht wel eens gek zoals wij tegen elkaar doen, maar wij zijn niet alle geliefden maar ook maatjes. Dat valt niet uit te leggen als je niet weet wat ik bedoel. Maar goed, een kleintje is dus meer dan welkom en het is er voor ons ook een geweldige tijd voor.

Kreeg net een smsje van hem: Lieve schat, misschien heb ik mijn gevoel niet uitgesproken zoals ik had moeten doen. Je kent mij. ik wil zeker zijn dat als ik die baan aanneem, jullie het goed hebben als ik even van huis ben. Jij, de beestenboel en straks de kleine zijn het enigste voor mij wat telt! Jullie kunnen op mij rekenen ook de keren dat ik er even niet ben! Ik hou van jullie!

Slik…

zora: naar de ha hoor! succes!

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    @ Mieke : Insgelijks haha...Jij ook een heel leuk weekend toegewenst..gaat wel lukken las ik. :)

@ blondsteenbokje: Thanks! :D

Beide trouwens bedankt voor jullie reactie. Had even bevestiging nodig maar denk dat ik volgende week maar een afspraak ga maken. We hebben net een nieuwe vrouwelijke huisarts en ze schijnt heel leuk te zijn gelukkig. ;)

Als ik meer weet laat ik het weten. :D

Jullie allemaal succes! :D

Deel Deze Pagina