Zora, zou zeker bij de vrouwelijke arts de afspraak maken! Succes. Steenbokje, wat een schat dat ventje van jou, lief smsje hoor. En ja ik weet hoe jij en je mannetje je voelen. Mijn ventje is ook mijn maatje, vriendje en geliefde zo voelt dat echt. Ga zo lekker naar de kapper, nog even net voor we weggaan.
Helleu! zo ongeveer een week afwezig geweest van het forum vanwege extreme misselijkheid, en wat zie ik? Zwangeren erbij! Jeehaaa! Iedereen gefeliciteerd! Geniet ervan! @ Kellox : Ik duim dat alles goed gaat meis, ik zag in de lijst dat het weer raak is bij je! Helemaal goed!
Zora: mee eens! succes Meike8: ja ik maakte mij daar best zorgen over maar dat zeg je dan natuurlijk niet. lief he dit... Veel plezier bij de kapper! lekker is dat he tutten
Hallo allemaal, Vandaag weer een prachtig mooie dag. 8) Ik denk dat ik maar ga proberen om de pc uit te laten staan tot vanavond. Ben ik ook niet zoveel met zwanger worden bezig. Ga eens lekker genieten van de zon. Spreek jullie vanavond wel weer. Groetjes H25
H25, veel plezier Ik moet nog werken tot 5 uur, heb echt de ballen zin. We zijn met zn 3en, eind vd middag ben ik zelfs alleen vrees ik. Wel mooie kans om opt forum te zitten, maar aan de andere kant verveel ik me ook wel. Voel me ook totaal niet lekker, met alle klachtjes (misselijk, hoofdpijn, zeer tandvlees, aambeien). Echt zin in het weekend
BD81: kl*** meid, baal met je mee hoop dat het vlg mnd raak is! Ik ge lekker ff op stap, zie jullie later
Pff dames wat zijn jullie weer aan het kletsen. Mieke, leuk zo'n weekendje weg. daar kun je echt nar uitkijken en ze willen nog prachtig weer hebben ook. Geluksvogel. Ik moet het hele wekend werken. BD81, balen meid van je ongi. Heel veel succes in de volgende ronde. Blondsteenbokje, wat een ontzettend lief sms'je! Zora, ik zou idd toch maar even naar de huisarts gaan met zo'n onregelmatige cyclus. Racebabe, wie weet zijn je klachtjes dit keer een goed teken. H25, ik zit lekker buiten met mijn laptopje in de zon. Heerlijk! Moet vanmiddag beginnen met werken. Daisy, oeps dat slapen is niet zo erg, dat heb je gewoon nodig, maar te laat komen dat is een ander verhaal. Vervelend zeg. Is op je werk al bekend dat je zwanger bent? Wicjuh, hoe gaat het nu met je? Is de grootste misselijkheid voorbij? Neem je er iets voor? Jes, vor jou word het dus erg spannend. Ik duim. Hier gaat alles prima. Ik heb vanmorgen via MP een grenen ledikantje gekocht. Ik kon het niet laten. Hij was belachelijk goedkoop en ziet er heel goed verzorgd uit. Moest maar 15 euro ervoor geven. Ik weet heel goed dat er nog van alles mis kan gaan, maar dan moet ie maar op zolder. Maar ik voel me prima. Heb zo goed als geen symptomen. Alleen af en toe wat steekjes in mijn baarmoeder. Gister voelde ik me voor het eerst wat minder. Heel moe en wat vervelend gevoel in mijn maag. had ook net veel te veel gesnoept. Oeps. Dus of het zwangerschapsmisselijkheid was? Vandaag nergens geen last van. Mijn HCg'tjes gaan op dit moment steeds naar MvM, dus strooien lukt niet dames. Fijne dag allemaal!
Als ik soms zo bij de tempkaartjes kijk, denk ik dat je idd wel tot in de 6e week je vruchtbare periode kunt hebben. Hoop het voor je meid!
@ Maranka: Ja, ik voel me iets beter nu. Ik heb van de huisarts medicijnen gekregen tegen de misselijkheid en die slaan aardig aan, moet ik zeggen. En dat na het geklooi met verschillende middelen die bij de drogist te krijgen zijn... werken blijkbaar voor mij niet echt. Ik ben in de ochtend als ik wakker word nog echt misselijk, dus ik onderdruk het nu, blijkbaar is het nog niet weg... Hoest met jou verder? Klinkt leuk, dat ledikantje! Heb je er ook een foto van? Als ik niet zo beroerd zou zijn geweest de laatste tijd, zou ik ook aant rondkijken zijn geweest hoor!
Ha Maranka en Wicjuh, leuk jullie ook weer even hier te zien. Vervelend van de misselijkheid, hoop dat dat niet te lang zal duren, maar hoort er wel bij, helaas. Maranka, leuk het ledikantje, zou het ook niet kunnen laten hoor. En ach, we gaan ervan uit dat ie ingebruik genomen gaat worden en niet op zolder terecht komt hoor. Enne, over temp.kaartjes. Mijn temp is al 5 dagen gelijk, 36.8 kan dat? Moet dat niet een beetje verschillen. Ben zo bang dat ik straks voor niks aan het tempen ben en dat ik iets met de thermometer verkeerd doe. Alleen kan daar niet veel verkeerd mee gaan #-o Hou het wel heel braaf bij op FF en dat begin ik nu een beetje onder de knie te krijgen. En straks gaat het kaartje netjes mee naar de gyn. Voor iedereen een heerlijk zonnig weekend. Wij gaan zo lekker weg.
meike8; dat kan toch wel? of niet geen idee eigenlijk sorry. en nu je spullen pakken en wegwezen hahaha ik heb echt zo'n gek gevoel in me buik vandaag. wat kan dat zijn? een beetje steken eerst maar nu voelt het heel lekker. gisteren viel het mijn vriend en mij ook al op dat ik echt een buikje heb...hoe kan dit nou weer?
Blondsteenbokje; 2 maand geleden en nu heb ik ook zo'n buikje. Heb gisteravond met de kroop van mn broek los gelopen, net of ze een ballon in mn buik hadden opgeblazen doet verder niet pijn ofzo, maar wel aardig opgezet.
@Wicjuh, Met mij gaat alles prima. Geen misselijkheid gelukkig. Mieke, geen probleem hoor zoveel dagen achter elkaar een gelijke temp. En ik ga er ook gewoon van uit hoor dat dat ledikantje gebruikt gaat worden. Ik zal morgen eens kijken of ik even een foto kan maken. Hij ligt natuurlijk wel helemaal uit elkaar.
Hallo! Fijn Maranka, dat je je zo goed voelt, geniet er maar lekker van! En ik zou ook vanaf de allereerste minuut dingetjes gaan kopen ! Ik heb vandaag heerlijk een lange wandeling van 13 km met de hond gemaakt. Was echt lekker. En ik moet zeggen dat ik vandaag dus nergens last van heb gehad....ach ja we zien het wel na het weekend! ik moet zeggen dat het wachten nu goed gaat! succes voor de meiden die aan het klussen zijn, en voor degene die op het wachtbankje zitten! Groetjes!
Hallo meiden! WHAAAHAHAHAHAHAHAAHAHA JOEPIE JOEPIE JOEPIE! Heb net een positieve CB digital in mijn handen gehad! hij gaf toch echt ZWANGER aan! ik kan het zo niet geloven...zo onwerkelijk. nu begrijp ik wat jullie bedoelen met de eerste onzekerheid, is het wel ECHT waar? klopt dit wel?! maar de test gaf toch echt ZWANGER aan! YES!
Hey Meis. Gaat 't al weer wat beter? Fijn dat die medicijnen helpen. Kun je in ieder geval een beetje functioneren.