Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zucht....
    Krijg mijn zus en zwager niet te pakken.
    Begin me nu toch wel zorgen te maken dat de bevalling misschien opgang is gekomen.
    Wil eigenlijk even weten wat er aan de hand is en of het zo is?
    Mede omdat mijn moeder ook nog van niets weet.
    Baal er van dat ik dan morgen en de komende week in Vianen werk.

He verdorrie, hoorde ik maar wat, zo spannend :pale:
    Zit echt in de zenuwen.

2. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Sorry, denk dat je iemand anders voor ogen hebt.
    Ik heb bijna mn NOD en ik doe geen tempen of ovutesten, dus gok er erop wanneer mn ei is. Dus vinden zal ik hm niet hihi.

3. steen

steen Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    3,507
    0
    0
    Limburg
    Spannend Mieke, hoe ver is je zus? Laat je ons iets weten als je meer weet?

H25, dat klinkt ook goed, een bootje in Giethoorn, heerlijk. Spannend ook voor jou van de week, ik duim met je mee!

Ik ga telkens vol spanning naar de wc om te kijken of ik toch niet ongi wordt, want ik heb zo nu en dan wat ongikrampen....
    Wat denken jullie, zou ik morgen kunnen testen als ik het dan nog niet ben? Ik zit dan op dag 28...

4. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Hoi allemaal!

Mieke, zo te lezen heb je een erg leuk weekend achter de rug. Balen van dat bloed. Had ik overigens ook wel eens na het klussen. Vooral rond mijn eisprong. Heerlijk om zo van zo'n kleintje te kunnen genieten hoor. Ben ook wel heel benieuwd hoe het met je zus is. Hoop dat je haar snel te pakken krijgt. En mocht ze aan het bevallen zijn, dat je er nog langs kunt voor je naar vianen moet. Spannend!

Racebabe, Nog 2 dagen! En wanneer ga je testen? Voel je iets bijzonders?

Dani, lekker veel op andere dingen focussen idd en daarnaast genieten van elkaar. Komt vast goed meid!

Schiepie, veel succes in je volgende ronde! Pff 40 dagen is niet niks. Hopenlijk is de volgende ronde een stuk korter of juist heel, heel erg lang ( maandje of 9)!

Hoe is het met Jes, heeft die al spannend nieuws?

H25, voor jou ook weer spannende dagen.

Steen, wanneer wil je testen?

Mariaatje, waar is je banner meid?

Ik ben al twee ochtende misselijk geweest. Heb eindelijk dus het gevoel echt zwanger te zijn. Moest helaas wel ook deze twee ochtenden werken en ook de komende twee ochtenden nog. Das iets minder. Gelukkig daarna 9 dagen vrij.
    Vandaag zijn we lekker na mijn werk even aan het fietsen geweest en lekker bij het water gepicnicked ( hoe schrijf je dat eigenlijk?). heerlijk in het zonnetje gezeten. Wat knapt een mens daar van op zeg.

5. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Maranka, ik voel zoveel! Misselijk/weeig gevoel in buik, opgezette buik, hoofdpijn, stemmingswisselingen, behoorlijk wat afscheiding, duizelig...
    Heb goede hoop, maar eerst nog maar een paar daagjes afwachten. Probeer het weekend te halen, maar vrees dat het donderdag wordt. Dan heb ik paar dagen vrij... Kan ik samen met mn ventje testen :)

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland

Ik bedoel jou Rebbel, niet Racebabe. Stom! :oops:

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Klopt, stomstomstom! sorry :oops: :) :confused:

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Zo een paar dagen niet geweest en meteen hele hoop bij te lezen.

Mariaatje gefeliciteerd, weer iemand in het roze, joepie!

Momenteel is het weer rustig in mijn hoofd. Moet eerst weer richting de ei gaan en vanaf dan word het weer spannend hahaha. Heb een heerlijk ontspannen weekend achter de rug dus voel me heerlijk rustig.
    Ff m'n banner checken waar ik nu zit...

9. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    @ Mieke8, het is je vergeven hoor :)
    Het begon allebei met een R, zover was het goed ;)

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nog geen nieuws van mijn zus. Baal stiekem wel een beetje dat ik nog van niets weet en wat er nu precies aan de hand is.

Ze was overigens 1 aug. uitgerekend dus een paar dagen over tijd.
    En hoorde gister dat ze haar buik nu wel behoorlijk zat is.

Maranka, niet fijn misselijk zijn, maar wel een positieve bevestiging.
    Hoop dat je er niet al te veel last van krijgt meid.

Hoop op goed nieuws, mobielje gaat mee naar bed ;)
    En misschien als het echt zover is, kan ik na het werk even langs rijden.
    Ik hou jullie op de hoogte.

Racebabe, duimen voor jou dat het raak is.

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik dacht gister gezellig even naar de Gay Parade te gaan, en gezellig wat foto's te maken. Ik was er met mijn moeder en Lief heen, en het begon als een erg gezellige dag. Mijn Lief was al snel met fototoestel en al verdwenen, en mijn moeder en ik stonden lekker gezellig te kijken, en ook foto's te maken. Het was best wel warm, en we stonden niet beschut in de zon. Nu en daan een redelijk windje, maar niet voldoende om af te koelen. Opeens kreeg ik het vreselijk warm. Heel eng gewoon. Ik voelde dat ik direct moest gaan zitten, en keek om me heen voor een plek, echter er was niks. Ook mijn zichtveld veranderde. Werd donkerder, en kleiner... ik zag nog net geen sterren... Ik moest gaan zitten, voor het mis ging. Ik greep een lantaarnpaal beet, en ging er gewoon naast op de grond zitten. In de verte vroeg mijn moeder of ik moe was. Nee, hoorde ik mezelf zeggen, ik heb het te warm. Ze stelde voor om naar de schaduw te gaan. Ik hees mezelf weer overeind, stak de straat over, naar de schaduw, en ging daar weer snel zitten. Het ging meteen weer. Ik zag weer normaal, en de warmte zakte wat af. De rest van de boottocht heb ik niet echt mee gekregen, aangezien ik ver van het water, in de schaduw zat.

Zo wat was dat ENG!

Achteraf had mijn moeder niet eens door dat ik bijna was flauw gevallen :confused:.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow Daisy, dat was idd wel heel erg schrikken.
    Het was dit weekend ook weer zo warm gelijk.
    Is niet goed voor ons hoor, al helemaal niet voor onze zwangere meiden hier.
    Hoop dat je het niet nog eens zult meemaken.
    Gelukkig is het daarna weer beter gegaan.

13. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Pff Daisy, das even schrikken meid. Tja die warmte kan rare dingen met je lichaam doen. Vooral als je bloeddruk w.s. wat aan het schommelen is. Vervelend zeg. Gek dat je moeder het niet door had. Het ging w.s allemaal erg vlug, maar voor je gevoel duurde het vast heel lang.

Racebabe, donderdag is zoooooooooo ver! Maar ik hoop dat je het mag halen en dus wat overtijd mag zijn met een heel goeie reden. Wegblijven duiveltjes!

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Het ging inderdaad erg vlug. Ik voelde me van het-gaat-goed, naar ik-val-nu flauw, binnen 1 seconde zeg maar. Ik ben verbaasd dat ik zo snel heb kunnen reageren om het te voorkomen. Ik heb het gevoel een keer eerder gehad, (ooit als klein meisje) en toen was ik te laat, omdat ik dacht dat ik het nog wel even zou volhouden... misschien omdat ik het nu herkende... maar ik ben wel blij dat ik niet in de drukte gestrekt ging...

15. Ice

Ice Fanatiek lid

Jun 15, 2007
    1,510
    0
    0
    Poeh Daisy, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Ben zelf wel es een paar x flauw gevallen, en dat is echt geen pretje. Zo'n raar gevoel, alsof je helemaal geen controle hebt!
    Fyn dat je je moeder by je had!
    Duim weer voor alle byna NOd dames! (en eigenlyk ook voor rest hihi)
    Nog maar 6 dagen tot t ei, en dan begint t aftellen opnieuw haha :)

16. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    welterusten dames. tot morgenmiddag.

17. steen

steen Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    3,507
    0
    0
    Limburg
    Jeetje Daisy dat is schrikken! Gelukkig ging het snel weet beter met je!

Maranka, ik zou ip morgen of overmorgen ongi moeten worden, dus ik weet het niet zo goed wanneer ik zal testen....

Spannend Mieke, nog steeds niets gehoord?

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    HOERA! ben gister tante geworden.
    Ik had al zo'n voorgevoel omdat mijn moeder en ik ze niet konden bereiken.

Ze heet Esmee Ellen Isabel(le?) en weegt 4100 gram en is 51 cm.

Uiteindelijk hebben ze dus toch besloten om het lekker met z'n tweetjes te doen.

Ben zo happy. Kan niet wachten om haar te zien en nu moet ik volle pond werken in Vianen, nou ja, komt wel goed.

Voor iedereen fijne dag, geniet nog even van het mooie weer voor wie dat kan vandaag.

19. kellox

kellox Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    4,533
    544
    113
    Female
    WOW super (tante) Mieke! :)
    Gefeliciteert meid!

20. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Mieke, gefeliciteerd met je nichtje! Leuke namen heeft ze gekregen. Is alles goed gegaan?

Goed dat ze het toch met z'n tweetjes hebben gedaan.

Hoop dat je snel de kans krijgt om bij ze langs te gaan.

Kellox, hoe is ie met jou. Veilig door je NOD gekomen gister?

Steen, ik denk dat ik nog een paar daagjes zou wachten met testen. Eerst maar eens kijken of de ongi komt. Blijft die echt nog een week weg, dan testen. Maar het blijft natuurlijk jou beslissing. En ik weet niet hoeveel geduld je kunt opbrengen.

Share This Page