Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    @ Daisy, ja van de verhalen op het maartmama topic wordt ik helaas ook niet vrolijk. Maar ik blijf over mijzelf heel positief. Het voelt gewoon goed. Maar dat zullen sommige andere meiden misschien ook wel gedacht hebben.

Ik hoop dat je volgende week heel goed nieuws krijgt bij je echo en dat je er samen met je ventje van mag genieten.

@ Wicjuh, fijn dat het weer wat beter gaat. Ik heb nu alleen 's ochtends wat last van misselijkheid. Wat vandaag overigens weer erg meeviel.

Ik heb nu lekker even 9 dagen vrij, incl weekend. Daarna moet ik nog twee weken werken en dan heb ik mijn 3 weken vakantie. Als ik dan terug kom kan ik het op mijn werk gaan vertellen.

Gr. Maranka

2. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hier als t goed is ook zaterdag, dwz by een cycle van 30 dagen (langste). By 29 dagen (gemiddelde) is ie dus vrydag. Dus dat wil zeggen: woensdagavond en vrydagmorgen sowiezo klussen. En zaterdag een x extra, kan nooit weg zyn :)

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe misselijk ben je eigenlijk Wicjuh, dat je medicijnen krijgt om het wat te onderdrukken.

Mijn schoonzusje was namelijk overgevoelig voor HCG en daardoor continu heel erg misselijk, zo erg zelfs dat alles er weer uitkwam. En ze daardoor ook niet kon werken?

Uiteraard hoop ik niet dat je er ook gevoelig voor bent, want bij haar was het echt geen pretje.

4. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ach..wat is erg. Vanaf het moment dat ik wakker ben, tot ik in slaap val, misselijk. Niet alles komt er dan uit, maar meestal uiteindelijk elke middag wel iets. Iets dat blijkbaar echt niet geaccepteerd werd door mijn lijf.

Zo erg als je schoonzusje zal het niet zijn hoor; ik gooi er op dagen zonder medicijnen niet álles uit.

Hoop iig dat het snel voorbij is :(

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoop ik ook voor je. Want zwanger zijn is natuurlijk super, maar al die kwaaltjes ;) tja die neem je er dan maar voor lief bij, toch?

6. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wat gaat dat hard als je een paar dagen niet kijkt op het forum.

Leuk nichtje heb je Mieke, echt een schatje. Zo lief he dat jonge grut.

Lastig voor je steenbokje als je schoonzusje je niet ligt. Mijn broer heeft een tijd een vriendin gehad die ik helemaal niets vond en dat was echt vermoeiend. Je probeert namelijk toch netjes te blijven, want het blijft de liefde van je broer, maar je bent nooit echt op je gemak. Ik vond dat zelf heel lastig. Het is onaardig om te zeggen, maar ik ben blij dat het nu uit is en hij nu een veel leukere vriendin heeft. Ik hoop voor jou dat het lukt om toch een beetje goed met elkaar om te gaan, het is zo zonde als het contact met je broer erdoo beschadigd. (Maar het zou wel heel fijn als je lekker eerder zwanger bent, zou haar wel even op haar plaats zetten)

Het lijkt me inderdaad het grootste nadeel van zwanger zijn, de kwaaltjes, (en de bevalling lijkt me wel eng). Zeker als je zolang misselijk bent of bijna flauw valt dan wil je waarschijnlijk wel dat het eerste trimester snel over is. Ik heb gehoord van anderen dat het na 12 weken beter wordt. Ik hoop voor jullie dat het al eerder beter gaat.

Ik heb van het weekend voor de zekerheid een test gedaan. Ik ging namelijk naar een etentje en ik wilde weten of ik veilig wat kon drinken. De test was negatief, maar ik heb voor de zekerheid toch geen alcohol op. Ik drink sowieso heel weinig dus mensen kijken daar nooit van op.
    Ik ben echter nog steeds niet ongesteld. Toch heb ik al de hele week het gevoel dat ik ongesteld ga worden, beetje kramp en zo. Vandaag heb ik al de hele tijd buikpijn, maar nog steeds niets. Ik heb besloten voorlopige geen nieuwe test te doen, je blijft anders maar aan het testen, he.

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Spannend Femkes!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    vriendin van mij heeft de hele zwangerschap kwaaltjes gehad, VK zei tegen haar als de misselijkheid na 4 maand nog niet over is, dan blijftie tot het eind :S

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    o,jee leuk vooruitzicht. Nee ik ga er gewoon van uit dat de misselijkheid na 12 weken over is voor de zwangere dames hier.

Femkes, geen bloed geeft moed. Afwachten dus.

10. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    bannercheck

11. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Bij mij ook :) ik was al druk bezig want eergisteren toch een licht positieve ovulatietest (?) en gisteren niets, dus gaan gewoon nog even door hahaha

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Shit, heb ik vanmorgen getest, doet die test het niet goed. Test-streep is niet duidelijk, maar er leek wel een klein C-streepje te staan... nog even spannend dus, want ik hoef nu niet te plassen, dus kan niet een nieuwe test proberen. Zucht...

13. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Goeiemorgen meiden,

een vraagje. Vannacht heb ik gewoon een uur (of nog langer) wakker gelegen van de pijn in linksonder in m'n buik. Echt helse pijn. Ik kon het natuurlijk niet uitschreeuwen van de pijn omdat mijn vriend sliep.

Maar zou het kunnen dat dat m'n eisprong is geweest?

Liefs,
    Noa

14. mamastarlight

hey ons ukkie: ik zal even een andere type test halen.

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Frostieke, nou dat zegt soms nog niets hoor.
    Ik zou volgens mijn banner vandaag mijn ei moeten hebben, maar volgens de ovutests helemaal niets hoor. :(

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat kleine C-streepje licht volgens mij altijd wel op. Het moet juist een duidelijke streep zijn, toch? Of heb ik het mis? Tenminse als ik de gebruikshandleiding mag geloven.

17. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Bij mij is het nog steeds rustig. Nog steeds geen tekenen van :evil: :evil: maar ook niet van zwangerschap. Zal toch met zoveel meer meiden hier moeten wachten. Testen doe ik nog niet. Als de :evil: :evil: er zaterdag nog niet zijn ga ik zondagochtend testen.

Toen ik mij vanmorgen heb gewogen was ik wel 0,5 kilo zwaarder. Als ik ongi moet worden ben ik vaak 1 tot 1,5 kilo zwaarder. Zei tegen m'n man nou als het komt, komt het vast vandaag. Waarop hij zei "he jammer".
    Ik dacht dat hij er niet zoveel mee bezig was als mij maar toch wel degelijk. Hij wist me gisteren ook te vertellen dat ik ongi moest worden. Zit hij het dus toch ook stiekum wel bij te houden. Lief toch.

Nou ik hou jullie wel op de hoogte.

Groetjes H25

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

goedemorgen dames!

ben weer even terug van weggeweest. vakantie is alweer afgelopen en ben weer aan het werk.

ik krijg mijn werkbloezen niet meer dicht, het is nu dus overduidelijk. en dat heb ik geweten ook. heb denk ik wel 100 felicitaties gehad. wel erg leuk natuurlijk, voelde me nu echt zwanger!

19. mamastarlight

ik weet echt niet of ik die test moet geloven of de banner hoor. eergisteren licht positieve ovulatietest en gisteren niets. volgens de banner pas zaterdag dus ik doe het gewoon lekker elke dag! hihihi aan mij zal het niet liggen :oops: :)

20. mamastarlight

ja klopt volgens de gebruiksaanwijzing. ik zal even een andere test doen

Deel Deze Pagina