Spannend vandaag me eerste echo om 15:20 ben zo zenuwachtig! Ik hoop dat alles goed is! Maar ja iedereen hoopt natuurlijk dat het goed zit en dat je geen nare dingen hoeft mee te maken. Liefs Dessje
heel veel plezier dessje! zorg dat je een volle blaas hebt <had ik niet de eerste keer waardoor je de beeb minder goed zag> wat ben jij vroeg met je 1e echo!
Thanx! Maar ik krijg hem inwendig moet je dan ook een volle blaas hebben? Ik heb hem zo vroeg om dat ik onder een gynaecoloog loop omdat ik de ziekte van Crohn heb. Dus vandaar... Liefs
Ja een beetje maar ik had het erger verwacht! Ik vind het allemaal nog zo pril! Je bent gewoon bang dat ze bv zeggen het ziet er niet goed uit ofzo maar ja ik neem aan dat iedereen dat wel heb iedereen wil meteen dat het goed gaat ja toch! Die eerste 3 maanden zit je nog in zo een cruciale fase maar ja het enige wat we kunnen doen ik afwachten ja toch! Liefs
Ik denk het ook niet hoor. Want wanneer ik ook getest heb, ik had sowieso altijd een heel licht C-streepje.
@desje veel succes met je 1e echo.....spannend........ als je beebje hebt gezien word het allemaal wat relistischer! XXX
ik ben helemaal hyper zit alleen maar te denken aan mijn eitje en een kindje...begin echt door te draaien hoor!
moet je niet doen want daardoor kan je net niet zwanger raken omdat je je te druk maakt er teveel mee bezig bent! probeer af te schakelen zoek afleiding! xxx
ik zeg het eigenlijk erger dan dat het is want ik kan me veel beter beheersen dan eerst. ik ben er nu meebezig in de zin dat het rond de eisprong is en het feit dat ik lekker op de site aan het struimen ben. nee, even serieus. is het zo deze maand dan is het zo zo niet dan niet
blondsteenbokje: heel herkenbaar hoor! ik heb dat ook. Had nooit gedacht dat ik me er zo mee bezig zou houden. Ik zit ook vaak op het forum rond te struinen.... Maar als het deze keer niet raak is, is dat zo. Is het wel raak is het prima... Ergens ben je er gewoon toch mee bezig op momenten. En op andere momenten weer een stuk minder. Nu op het wachtbankje vind ik het gewoon wat moeilijker om er juist niet aan te denken. Bij elk pijntje of dingetje denk ik dan: zou het? En op een ander moment denk ik nee het is gewoon niet zo! groetjes
Hey damens, Ik heb om prive reden niet nu ong 2 maanden niks meer gepost hier.. ook niet afgemeld of iets maar ik kon het heel even niet meer aan en wou eigenlijk even wachten met zwanger worden. vond het dus ook moeilijk om hier op de site te komen want wil/wou het wel heel graag naatuurlijk. En ja nu ik er niet zo mee bezig ben geweest is het deze 4e ronden wel raak! Ohh ik kan wel janken. Heb gister 2 testen gedaan en allebij positief! Ik ga zo ff alles lezen wat jullie in deze 2 maanden tijd hebben geschreven. Ik hoop dat ik veel goede berichten lees en dat er veel roze in de lijst staat.. liefs Esjuh
je beschrijft het echt precies zoals ik het beleef. ik voel ook van alles terwijl me ei nog moet komen :-S. ben gewoon om verschillende redenen heel benieuwd of het raak is deze maand. beetje spiritueel ook. mocht het waar zijn dan zal het deze maand wel eens raak kunnen zijn.
Wil dit even met jullie delen, dit kreeg ik dus net van mijn mannetje per sms: just wanna let you know that you are the love of my life and a wonderfull person. ...smelt...snik... lief he?! hij zit ook al de hele week over baby's te praten en zo echt schattig en nee dit keer komt het niet van mij af hahaha
dank je blondsteenbokje ga ik ook zeker doen. ik kan het nu nog niet bevatten maar gaat zeker goed komen.. En ja het is een heel lief berichtje van je man. Ik duim voor je dat het raak is deze keer Liefs Esjuh