Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Roxy, bedankt voor het geruststellen. Ik ga er vanuit dat alles nog goed zit hoor! We gaan het vandaag zelfs al vertellen aan Peter zijn ouders. Spannend! ! !

Ik heb trouwens de foto's van het ledikantje even in mijn album gezet. Hij staat nog wel helemaal uit elkaar hoor.

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk Maranka.
    BlaBlaBla, heb je aangepast in de lijst!

3. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Dankje Mieke

Maranka wat leuk :) lijkt me idd spannend
    Mijn eerste ronde duurtde 40/41 dagen...ik ga dus voor t gemak maar ervan uit dta mijn volgende ronde ook minimaal zolang duurt

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik hoop dat je volgende ronde weer een stukje korter is hoor. Of juist heel lang ;) .

5. Dessje23

Dessje23 Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Dessje: mooi hoor dat goede nieuws, spannend allemaal! Heb je al gestrooid eigenlijk? ;)

Ik heb wel al gestrooid maar hierbij zal ik nog even wat strooien: STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI x 10000000 haha liefs Dessje

6. Dessje23

Dessje23 Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    @ H25 Het hartje heb ik niet gehoord ze hebben het alleen gezien dat ie klopt! Maar ja ik blijf zeggen het is allemaal heel pril en ik blijf ook echt onzeker erover nu al zoveel angst echt erg haha maar ja het is allemaal afwachten in deze periode en maar blijven hopen dat het goed blijft gaan! Liefs Dessje

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hey Maranka,

Wat spannend! Ben je zenuwachtig?

8. Dessje23

Dessje23 Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Hai roxyrox, wat een goed nieuws dat moet wel spannend zijn geweest leuk hoor! Met 20 weken weet je het zeker maar wel leuk dat je iig al wat weet! Liefs Dessje

9. ProudMum

ja dat is het zeker. maar de twijfel is ook toegeslagen hoor. zullen ze het wel goed gezien hebben?

10. Dessje23

Dessje23 Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Haha indd ik zou er maar niet voor de volle 100% van uitgaan en nog even afwachten. Liefs

11. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

spannend allemaal hoor meiden

12. ProudMum

eeuhm steenbokje, wat is er met die bijzondere dag?

13. mamastarlight

o wat lief dat je het vraagt nou ik kan het nu wel zeggen eigenlijk: Die dag is mijn peetoom een jaar dood. Hij heeft vorig jaar helaas zelfmoord gepleegd. het bijzondere is dat mijn moeder en ik begin dit jaar naar een paranormale beurs zijn geweest met een foto van hem. in eens vanuit het niets wende die paragnost zich tot mij en zij dat ik binnen een jaar zwanger zal zijn, dat mijn peetoom hier invloed op zal hebben en dat het een jongen zal worden. je begrijpt dus dat de 25ste dan een bijzondere dag is. zijn sterfdag maar ook mijn eerst NOD. ik heb zo iets van als hij er echt invloed op heeft dan is het deze maand raak. snap je :oops: :cry:

14. ProudMum

ooh wat zou dat mooi zijn zeg!

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou steenbokje dat is wel heel mooi hoor. Ben erg benieuwd of dat uitkomt.
    Zelf ben ik in mei naar een paragnost geweest en die deed een voorspelling dat ik in december zwanger zou zijn. Helaas heeft ze daar geen jaartal aan vastgeknoopt.
    En ik heb in Brazillie een bandje omgekregen, welke ik net zolang moet dragen tot hij afvalt. En daarbij heb ik een mooie wens gedaan, ze zei dat deze ook uit zou komen.
    Tja wat ik er verder van moet verwachten....?
    Sommige dingen waren wel waar en raak, sommige dingen niet?
    Leuk is het wel.

16. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Hahahaha!

(stelletje theetantes zijn we)

17. ProudMum

toch geloof ik wel in die dingen!

18. ProudMum

ik beloof jullie dat er foto's komen, maar ben met dat soort dingen een digibeet. ik moet dus even wachten tot mike ze opde pc heeft gezet.....

19. mamastarlight

Wacht jij maar het moet toch nog December worden? en je bandje heb je nog steeds om... ;)

20. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Het regent zeker in Nederland. Zoveel zitten jullie te kletsen!
    Ik loop in de bikini. Het is hier weer 30 graden 8) !
    Ga zo weer naar buiten hoor!

@ Maranka, Leuk hoor dat je bij de zwangeren zit! Gefeliciteerd alsnog!
    Genieten zeker! Die twaalf weken zijn zo om hoor...

@ Zora, Ik ben blij voor je dat je ongesteld bent. Wij zijn wel een beetje bondgenoten ;) .

Ojé, ojé, jullie steken me weer helemaal aan.... Ik wil ook een beebje!

Deel Deze Pagina