Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dessje23

Dessje23 Actief lid

Jun 4, 2007
    126
    0
    0
    Ja dat is wel zo maar nu hebben ze juist die mooie techniek. Of je het wil weten of niet! Maar ja ik moet hier zelf uitkomen met mijn vriend. en ik neig toch meer naar wel dan naar niet. Maar daarom vind ik het wel fijn om van jullie te horen hoe jullie erover denken want sommige dingen zet mij aan het denken. Bedankt

2. Dessje23

Dessje23 Actief lid

Jun 4, 2007
    126
    0
    0
    Roxanne ik vind het een mooie eigenschap van je ;)

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

daar zijn we voor dessje, ben benieuwd wat de mening is van de meiden die vanavond op de pagina komen

4. ProudMum

5. wensje

wensje Lid

Jun 5, 2007
    68
    0
    0
    Hallo allemaal! ZO ik loop echt een behoorlijke tijd achter! Door de verhuizing bijna 3 weken geen internet gehad...om alles te lezen gaat me een behoorlijke tijd kosten! Hihi...
    Even snel de lijst bekeken en ik zie behòòrlijk veel roze! gefeliciteerd allemaal, super!
    En voor de rest; op naar de volgende ronde, we laten de moed niet zakken!
    Ik ben ook nog steeds niet ongi geworden, al zegt m`n hoofd dat ik het ieder moment kan worden...
    Dat komt omdat we tijdens de verhuizing niet echt meer de puf hadden om tussen de dozen nog even flink te klussen... ;)
    Dus niet heel fanatiek geweest, mja het ZOU kunnen natuurlijk. We wachten maar weer af he..
    Dat is het motto toch inmiddels van alle meiden hier?
    Morgen lekker dagje vrij, dus de tijd om alles terug te lezen.
    Succes allemaal meiden!

6. wensje

wensje Lid

Jun 5, 2007
    68
    0
    0
    Hm nog even over de `stelling` van hierboven;
    Ik begrijp beide kanten van het verhaal..
    Persoonlijk zou ik het wèl doen denk ik. Het is tegenwoordig wel mogelijk, dus zou ik er DENK ik wel gebruik van maken.
    MAAAR inderdaad, het kindje is met liefde gemaakt en hoe dan ook MEER dan welkom. OOK helemaal mee eens. Tòch zou ik er DENK IK ( nogmaals, als het jezelf aangaat is het misschien toch weer een ander verhaal ) voor gaan om een test te laten doen. Pff wel interessant om te lezen wat de rest vind idd.

7. ProudMum

goed gezegd wensje.

hoop dat iedereen elkaars mening respecteerd

8. steen

steen Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    3,507
    0
    0
    Limburg
    hihi Blondsteenbokje, dat is het denk ik ja! Het is ook zo verslavend hier!

Ehm, mijn mening over testen tijdens de zwangerschap. Ik kom in mijn werk alleen maar in aanraking met te vroeg geboren kinderen, kinderen met afwijkingen enzovoort, dus ik ben wel een beetje bevooroordeeld misschien.

Ik heb altijd geroepen dat ik een nekplooimeting zou laten doen, als ik zwanger ben. Omdat je dan toch een soort van voorbereiding kan hebben, dat klinkt misschien stom, maar het is wel zo. En een kindje met het syndroom van down kan zo veel meer afwijkingen hebben, en dat maakt het dan toch anders, vind ik. Maar goed, ik weet helemaal niet hoe het is op het moment dat ik dadelijk zwanger ben hoor, ik denk dat ik het dan van mijn gevoel af laat hangen.
    Zo vind ik de 20 weken echt super, ik vind ook dat iedereen dat moet doen. Er kunnen zoveel afwijkingen gezien worden (soms ook niet hoor....) en dan kun je er bijvoorbeeld van tevoren al voor kiezen om in een academisch ziekenhuis te bevallen, waar de opvang voor kinderen met afwijkingen beter is.
    Maar goed, dit is echt mijn persoonlijke mening, ik snap het absoluut als anderen hier anders over denken.....

9. ProudMum

hoi steen,

wij doen de 20 weken wel.

10. steen

steen Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    3,507
    0
    0
    Limburg
    Dat moet tegenwoordig ook of niet? Of is het nog steeds een keuze?

11. ProudMum

je hebt nog steeds de keuze, en het word vergoed. bovendien is het een goede oplossing voor degene die een pretecho niet kunnen bekostigen en toch willen weten at het word

12. Dessje23

Dessje23 Actief lid

Jun 4, 2007
    126
    0
    0
    @Steen het is indd meestal niet alleen het downsyndroom maar komt er altijd mer bij wat ik dan hoor hartklachten ed. Dus dan denk ik van moet je dat zo een kindje aan doen en dat was dus mijn vraag voor vandaag zal ik het doen of niet doen!

13. ProudMum

joehoe, foto's in het album!

14. steen

steen Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    3,507
    0
    0
    Limburg
    Mooi Roxy!

Ja, dat zijn moeilijke dingen Dessje, je moet het daar goed met je partner over hebben, dat is ook erg belangrijk! Succes meid!

15. ProudMum

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland

Hihihi, jullie zijn er al helemaal klaar voor hè :D

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland

Oeps 1 op 250 (360) dat is wel een grote kans.
    Dus meiden, om nog even op jullie verhaal terug te komen....

Denk dat ik wel zou testen hoor.
    Maar als ik straks (hoop) zwanger te zal zijn, dan zijn alle gevoelens, gedachten weer anders.

18. monique77

monique77 Actief lid

Jul 17, 2007
    305
    0
    0
    Hoi

Als ik zou testen op down zou het niet zijn voor de keuze om het kindje te laten komen of weg te halen mocht het down hebben , maar om jezelf erop voor te bereiden en verdiepen in hoe en wat je allemaal te wachten staat.

Maar even iets heel anders.Weet iemand vanaf welke periode je wat misselijk zou kunnen worden?

19. ProudMum

vaak na je innesteling monique

20. monique77

monique77 Actief lid

Jul 17, 2007
    305
    0
    0
    Hte moet wel heel toevallig zijn maar ik ben nu al 2 dagen wat misselijk.Het begint niet meteen als ik wakker word maar als ik onderweg was naar mijn werk.In de eerste pauze neem in dan yoghurt met creusli en die blijft bijna een uur lang omhoog komen.Ik ben van mijn vorige 2 zwangerschappen helemaal niet ziek geweest.Misschien is het gewoon toeval we wachten wel af tot maandag.

Share This Page