Goedemorgen meiden! Net een poging gedaan, maar test was weer negatief . Iets minder teleurgesteld nu, want ik rekende er al op. Maar vind het wel rot dat het betekend dat ik gewoon nog geen cyclus heb..... Straks ben ik gewoon een maand verder . @ Daisy, het wordt natuurlijk alleen maar spannender als je dichterbij je nod komt . Ik lees je stukje 's morgens vroeg, haha, moet er nu niet aan denken, kabeljauw.
Morguh allemaal, Jannegie, balen meid Ik hoop voor jou (en Rebbel) dat de cyclus snel op gang komt (of nog beter posi test natuurlijk ). En dan krijg je nog het probleem wanneer je in de volgende ronde je eisprong hebt Racebabe
goedemorgen, hey jannegie wat balen zeg... Hopen dat je nu toch maar gauw ongi. wordt, zodat je met de volgende ronde kunt beginnen... Emily
@ racebaby, balen meid. @ Jannegie, vervelend zeg dat je ongi maar niet wil komen. Dat wordt dus wachten geblazen.
Jannegie en racebabe balen meiden... dikke knuf hier moet het niet gekker worden.... heb ik gisteravond allerlei afscheiding ik helemaal blij omdat ikdenk nu gaat het er echt van komen (mijn ei) nou vanmorgen ovu test gedaan helemaal niets nu niet eens meer een streepje....vaag he? kan iemansd mij vertellen hoelang voor je eisprong je afscheiding krijgt
Hahah Maranka, je bent er wel erg mee bezig dat je je 2 x vergist Het is jammer, maar volgende ronde beter
Ja heb steeds in mijn hoofd dat jij een babyrace aan het doen bent met ons. Eens kijken wie er wint en het eerste zwanger is. HAHAHa.
Hahah, normaal kan ik slecht tegen mn verlies, maar in deze race vind ik het niet erg om van iemand te verliezen. Er zijn zoveel dames die al zo lang bezig zijn, ziekenhuis in en uit, allerlei testen etc. zou het zowat oneerlijk vinden dat ik dan bij 1e maand geluk zou hebben en zij nog maanden moeten wachten
Kijk dat vind ik nou een mooie gedachte. En zo voel ik dat ook. Ik ben elke keer weer zo blij als ik lees dat iemand positief getest heeft. Vooral als je leest hoeveel moeite het sommige meiden hier heeft gekost om zwanger te worden. Maar als ik lees dat het in de eerste ronde is gelukt moet ik toch eerlijk wel bekennen dat er toch wel een klein steekje van jaloezie door mijn hoofd gaat .
Vind het vaak apart dat bij sommigen een voorbehoedsmiddel vergeten/verkeerd gebruikt ( een "ongelukje" om zo te zeggen) al raak is en anderen al maanden (zo niet jaren) zo graag willen dat het lukt en het hen niet gegund is...
Haha. Mijn lichaam is al helemaal in de war. Hubby denkt dat het raak is. Ik slaap de laatste paar dagen erg onrustig. Heb een week steken in mijn buik gehad. Daarna kreeg ik zeer pijnlijke tepels. (Die heb ik nog steeds). En het idee dat ik pukkeltjes zie rond mijn tepelhof . Tepels zijn ook de hele dag stijf. Gister had ik erg veel witte afscheiding, geurloos. En dus die rare lucht van mijn kabeljauw. En vanmorgen werd ik zelfs misselijk. En ik ben echt NOOIT misselijk. (ja op zee soms ) Ik hou het toch maar wel op ontpillen, maar ik hoop wat anders. Jammer dat ik zo lang moeten wachten om te testen.
goeie morgen allemaal jannegie wat balen weer een nega test daisy ga voor je duimen hier is de ovu buikpijn weg wel drie dagen gehad dus het eitje is op weg naar waar hij/zij hopelijk even (maand of 8/9 )blijft zitten en sommige zijn idd zwanger door de voorbehoedsmiddelen heen mijn zus ook was meteen raak nadat ze 1 keer de pil was vergeten is mij nooit gebeurt
Oje Daisy! Wat spannend ! Misselijk is toch nooit van het ontpillen? Je zou er bijna een testje tegen aan gooien, hihi.... Maar verstandiger is idd om nog even te wachten.
Ja dat heb ik nou ook. Mijn vriendin was hem één keer vergeten, had net een half jaar verkering, woonde nog thuis en "floep" zwanger! En al die jaren ben ik zenuwachtig geweest.... o,o,o als ik maar niet zwanger was. Nou ja zie nu dat dat allemaal wel meevalt bij mij. Bedankt voor jullie meeleven allemaal ! Eigenlijk valt het mn teleurstelling wel mee. Het is voor mij "praktischer " dat het zwanger worden wat langer duurt . (verhuizing in het verschiet enzo)
Vreselijk, zo'n hele week. Heb ook geen zwangerschapstest in huis, maar ga vanmiddag een paar kopen. Als ik een winkel vind waar ik het niet hoef te vragen... durf ik niet. Stom he.
Meestal liggen ze achter de balie! Dus moet je het vragen... sorry... Maar wees gerust, de meiden achter de balie zetten een heel neutraal hoofd op