Ja vind het zelf ook wel spannend worden en ik merk m'n ventje ook wel dus tja of we ons nog kunnen beheersen tot zondag. Ik hoop het wel.
jeetje dames wat is er veel gekletst. Ik heb besloten om de combinatietest niet te laten doen. Ik heb 5jaar met gehandicapte kinderen gewerkt en werk nu ook in de gehandicaptenzorg. Mijn mening is dat ok deze kinderen welkom zijn op de wereld en je ze enorm veel liefde kunt geven. Ik zou het dus niet weg kunnne laten halen. Stel ik kom er bij de 20 weken echo achter dat het idd een kindje met down is, dan heb ik nog 20 weken om me daar op voor te bereiden. Maar ik kan me voorstellen dat het voor veel meiden een hele moeielijke beslissing is. ZO dames en nu moet me er iets van het hart. ik ben zo vreselijk onzeker. Ik blijf af en toe na het plassen wat rood/roze verlies houden. En ik voel mijn buik ook meer dan vorige week. Ik ben dus ontzettend gespannen. Ik heb vanmorgen de VK maar gebeld. Die zei dat ik maar even langs de huisarts moest gaan en een verwijzing moest halen voor een echo. Zo onzeker. De Vk zei wel dat bloedverlies best wel veel voorkomt en het in de meeste gevallen niets hoeft te betekenen. Maar het kan wel. Ook zou het nog een blaasontsteking kunnen zijn en kan het bloedverlies en de buikpijn daar vandaan komen. Ik moet zo om half twee naar de huisarts en ik hoop dat ik dan idd een verwijzing voor een echo kan krijgen en daar vanmiddag nog terecht kan. Want ik wil niet het hele weekend in spanning zitten.
jeetje maranka! dan schrik je toch wel eventjes! hoop idd dat je gelijk terecht kan! misschien alvast bellen voor een afspraak? misschien kan je gelijk na de huisarts door en scheelt je weer wachten!
Hoor zo vaak dat de test nog niet gelijk positief is dat ik liever nog een paar dagen wacht en m'n ventje is het daar ook mee eens. Mijn eerste cyclus was 32 dagen maar ik heb ook nog maar 1 cyclus gehad dus dat is ook een beetje afwachten. Wel moet ik maandag weer beginnen met werken dus wil ik voor de tijd zekerheid hebben dus vandaar zondag. Liefs H25
Jeetje Maranka dat is vervelend en even schrikken. Hoop inderdaad voor je dat je vandaag nog een echo kunt krijgen. Duim voor je.
GEFELICITEERD! ! ! Roxy, de assistente zei wel tegen mij dat ze als ik een verwijzing zou krijgen ze het zeker gaan proberen de echo vanmiddag nog te laten plaatsvinden. Maar de arts wilde me nog wel eerst even zelf zien en niet zomaar de verwijzing schrijven zeg maar. Ik was vanmorgen n.l al direkt even langs gegaan. Mijn huisarts woont hier in de straat.
kijk dat is ideaal! Voel je je verder wel goed afgezien van de zenuwen? Hoe ging het vertellen met de shirts?
Ik heb wel zo'n treken gevoel in mijn onderbuik. Gister ook al. En nu misselijk. Maar dat kan van alles zijn. Het vertellen ging geweldig. Het duurde wel en uur voordat ze eindelijk de tekst op de achterkant van het shirt zagen. En toen dachten ze eerst dat het een grapje was. Ze waren helemaal beduust. Later die avond kwamen de reacties. Wat leuk en hoever ben je en wat zullen je schoonzussen wel niet zeggen. De 1 is net bevallen en de ander moet over een week of 4 bevallen. Allemaal hele podsitieve en leuke reacties dus. Het was dan vanmorgen ook wel even een grote anticlimax toen ik na het plassen zo'n grote rode veeg had.
Wat fijn zeg dat je positieve reacties heb gekregen! wat zeiden opa en oma? ik geloof best dat het een anticlimax is als je de volgende dag naar de wc toe gaat. mijn duimen zullen draaien voor jou hoor!