Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Gefeliciteerd! genieten!

2. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    TESTEN, TESTEN, TESTEN!

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hahaha die jannegie!

Merk jij al iets van de medicatie?

4. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Behalve dat ik een beetje gek doe?

Had gisteravond wel een poos buikpijn. Maar dat heb ik wel vaker. Vast iets zwaars gegeten...
    Ze heeft wel gezegd dat als mn ongie direct op gang komt, dat ik dan kan stoppen. Zou kunnen dus...

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Flepje en BD81; Thanks meiden

Roxy: Gelijk heb je meid. Meer hoef ik daar niet aan toe te voegen denk ik ;)

B25: ik duim voor je.

Maranka: Sterkte meid. Laat je even wat weten? En erop staan dat je een echo krijgt vandaag hoor! Wat is dat nou weer voor belanchelijks een verwijsbriefje!
    En ik heb het gevoel dat dat best wel goed komt met het vertellen aan oma ;)

Miss: gefeliciteerd meid! Op die roze wolk jij en strooien he!

Onsukkie: hoelnag ben je al gestopt met de pil in vergelijking met dat je cyclus regelmatig is?

Ik voel echt gerommel in me buik maar niet vervelend…

6. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI

7. ProudMum

duim duim duim duim duim voor jannegie

8. mamastarlight

Vang vang vang vang vang vang vang vang Vang vang vang vang vang vang vang vang Vang vang vang vang vang vang vang vang Vang vang vang vang vang vang vang vang Vang vang vang vang vang vang vang vang Vang vang vang vang vang vang vang vang Vang vang vang vang vang vang vang vang

9. mamastarlight

ik heb ineens een helder moment hoor...ik zat vanmorgen zo te mutsen met mijn eisprong maar als mijn cyclus 5 dagen langer heeft geduurd vorige keer en ik ga daar nu van uit is mijn eisprong nu ook 5 dagen later dan op dag 15/16 natuurlijk! echt blond hoor !

10. ProudMum

dus dan klopt je banner wel gewoon steenbokje!

11. mamastarlight

ja... :oops: :rolleyes: :oops:

nou dan ben ik wel blij hoor...dan is het tenminste nog de 25ste ;)

12. wensje

wensje Lid

Jun 5, 2007
    68
    0
    0
    Hallo! Ik ben even 15 uur niet op deze pagina geweest en heb meteen 7 bladzijden gemist..hahahaa geweldig!
    Net een uurtje geleden ongi geworden...beetje jammer, had stille hoop natuurlijk. Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen!
    Op naar ronde 4!
    Fijn weekend allemaal!

13. ProudMum

he wat jammer nou wensje.
    was dit een cyclus van 30 dagen deze keer?

14. wensje

wensje Lid

Jun 5, 2007
    68
    0
    0
    Dit keer was het 29 dagen...het wordt steeds langer hahahaa!

15. mamastarlight

jammer wensje. vind het kanp trouwens hoe je er onder bent

16. wensje

wensje Lid

Jun 5, 2007
    68
    0
    0
    Voor m`n banner heb ik nu maar een gemiddelde genomen van 28 dagen...zoiets...ongeveer.
    Afgelopen maand begonnen met de ovulatietesten van sensitest. Dan kan ik in ieder geval wel zien wanneer mn ei-jump is. Echt een super uitvinding hoor! Ook fijn om op een stripje te kunnen zien dat er toch echt daadwerkelijk wel iets gebeurt in je lijf!

17. wensje

wensje Lid

Jun 5, 2007
    68
    0
    0
    Natuurlijk baalde ik wel hoor...echt wel. Maar zodra ik dan ook echt ongi ben geworden heb ik wel snel zoiets van; oke hoppekee wanneer zijn de echte klusmomenten deze maand?!
    Misschien komt het ook omdat ik nu pas begin aan ronde 4 en ik zoveel lees van meiden waar het allemaal nog veeeeeeeeel langer duurt!
    Blijf wel positief hoor, maar ja, de verhalen van 1 2 3 zwanger blijf je houden.
    De zwangeren blijven strooien en wij blijven proberen te vangen! hihihi!
    Dus jij zit nu ook in ronde 3 blondsteenbokje?
    Vruchtbare dag zie ik..haha...zet`m op en genieten maar! ;)

18. fleerpje

fleerpje Actief lid

Jun 26, 2007
    309
    0
    0
    zo moet je insteek ook wel zijn denk ik, Wensje, ff balen, altijd, maar dan weer kijken hoe of wat!

En er weel vol tegenaan! succes!

19. mamastarlight

zo moet het ook zijn ja maar ik vind het soms toch echt moeilijk hoor. ik wil al heel lang een kindje dus misschien speelt dat mee. ik moet zeggend at ik het nu aardig van me af kan zetten. tot eind van de maand waarschijnlijk maar goed dan heb ik inderdaad ook meestal zo iets van oke, volgende ronde. ligt nu een beetje anders deze maand dat wel.

20. wensje

wensje Lid

Jun 5, 2007
    68
    0
    0
    Wat bedoel je precies blondsteenbokje met dat het deze maand anders ligt?
    Ik baal ook echt wel als een stekker hoor, begrijp me niet verkeerd. Vloek ook echt wel even ( sorry...hihi) En ik heb ook tegen mn ongi dag aan ALLE sympthomen van een zwangerschap volgens mij hihi, totdat ik ongi word. Dan blijkt het dus allemaal weer hartstikke niks te zijn geweest.
    Maar het erge is dat je er gewoon geen fluit aan kan doen. Domweg opnieuw van start gaan en ik denk ook altijd maar na een ongi;
    nu ben ik weer een maand langer van de pil af, dus zal mn lichaam er weer een stukje `meer klaar` voor zijn.
    Geen idee, maar t geeft me altijd wel een fijn gevoel.
    Strooien maar zwangere meiden! ;)

Share This Page