ja dat is ook zo. vind het alleen zelf erg moeilijk hoor. mijn eerste ond deze maand is de sterfdag van mijn peetoom. een paragnost heeft gezegd dat hij te maken heeft met mijn zwangerschap. ik heb zo iets van als hij het wil laten merken moet die het deze maand doen.
Hoi Ik ben nu 1 maand met de pil gestopt en moest normaalgezien 5 augustus mijn maandstonden krijgen. Ik heb ze nu pas op 10 augustus. Kan ik er nu op rekenen dat ik een cyclus heb van 28 dagen? Of gaat dit echt geleidelijk? Hoe kan ik nu berekenen wanneer ik m'n eisprong heb, of gaat dit niet tijdens het ontpillen?
Hoi Meiden, daar ben ik weer. Ben van de ene emotie in de andere geschoten vandaag, maar ik kan nu rustig gaan ademhalen. Het zit allemaal nog goed en ik heb en mooie echo gehad. EN HET HARTJE ZIEN KLOPPEN! Mijn baarmoedermond bloed, maar de baarmoedermond zelf is wel mooi gesloten. Blijft het gedurende de zwangerschap vaker bloeden dan moet ik terug voor een uitstrijkje. Maar voor nu was het niet verontrustend. De gyn rade mij wel aan om na de zwangerschap sowieso een uitstrijkje te laten maken. Heb er n.l nog nooit één gehad. Durfde niet 3 jaar terug. Pff en nu al twee keer vandaag zo'n eendebek daar beneden gehad en een vaginale echo, wat me 100 % is meegevallen. In mijn urine zijn wel wat onstekingscellengevonden maar ze konden nog niet met zekerheid zeggen of het een blaasonsteking was. mijn urine is op kweek gezet en wanneer ik meer klachten krijg moet ik maandag ook nog even weer ochtendurine brengen. Maar voorlopig ben ik dus gerustgesteld en kan ik weer op mijn roze wolk klimmen en proberen te genieten. Mijn berekening van 7 weken en 0 dagen komt helemaal overeen met de echo. En de echo staat in mijn album!
Roze bloem: hoeveel dagen was je cyclus met de pil? Maranka: wat een spruitje goed nieuws mied, even op je zelf passen dus maar toppie hoor
Oh Maranka wat een goed nieuws! Ben blij om het te horen wat een mooie echo! Ik heb ook een foto van echo maar hoe zet je dat nou in je album? Nou meid en genieten maar weer! Kan je gerust je weekend in!
Ja klopt, je moet in je album op uploaden klikken en dan bladeren tot je de afbeelding hebt gevonden. Dubbelklikken en dan komt het helemaal goed. Ikzelf heb de echo eerst even gescand. En hem toen opgeslagen in mijn afbeeldingen.
@ Blondsteenbokje: ik ga ook proberen de 30e pas te testen hoor, dan zou ik (als het deze maand zo mag zyn...) 5 dagen overtyd zyn. Vorige maand kwam mn ongi ook 2 dagen later, dus als ik op NOD getest had, zou t voor nix zyn geweest! Jy staat toch ook by de testmarathon? Pffff we slepen elkaar wel door die paar weken tot de NOD heen @ Maranka: Fyn dat alles goed is meid, kan me voorstellen dat je schrok toen je wat bloed zag, gelukkig was het nix met het beebje, en blyft die fyn op zn plaats! @Wensje: jammer meid, dikke knuff!
ICE: geen idee of ik er bij sta. ik test als ik het vol kan houden pas een week later omdat ik afgelopen maand ook 5 dagen overtijd was. maar of ik dat volhou...ja we beuren elkaar wel op hihihi meiden fijn weekend en tot maandag! heb thuis geen internet dus niet TE veel lullen he hahaha ICE: veel plezier vanavond!
@ maranka; Wat super voor jullie zeg! Inderdaad; hup klimmen op die grote roze wolk! Geniet er lekker van meid! Knuf!
Hey meiden, Wat gaat het hard vandaag! Hier gaat het allemaal prima. Heb nog een klein beetje last van spotting, maar verder niets. Even kijken of ik het allemaal nog goed onthouden heb... Maranka, wat fijn dat je zo snel terecht kon. En gelukkig is het allemaal goed! Oomissco Van harte gefeliciteerd, geniet er van! Wensje, een dikke knuffel voor jou! Succes meid! Roze bloem, welkom hier en veel succes! H25, ik vind het echt superknap van je dat je tot zondag kan wachten. Ik duim voor je! Onsukkie, balen meid! Frustrerend he! Succes! Ik ga eens even op zoek naar een leuke bannen/ticker! tot later
Maranka, wat ben ik blij voor jullie dat alles goed is zeg. Wat een opluchting he. Nu alleen nog maar genieten dus.