Sh*t ja dat valt tegen ja. Nu op naar de volgende ronde. Was je al ver overtijd? Bij mij zijn nog geen sporen van de te bekenen. Ook geen gerommel of tekenen dat ze gaan komen. Ga vandaag maar een test halen en morgenochtend testen. H25
ik weet niet hoeveel ik overtijd was, vorige cyclus was 24 dagen, nu zat ik aan dag 33, zal mijn ei wel later gehad hebben
jeetje jullie kletsen wat af zeg! heb net nog 2 verschillende testen gedaan voor de zekerheid en ja hoor, dik positief!
hey meiden! ik ben iets minder te vinden hier! dus heb ook niet alles bij gelezen, dat lukt echt niet hoor! maar alle zwangere dames gefeliciteerd! en @ maranka: ben blij voor je dat alles goed is! geniet ervan! liefs rebbel
Wat zijn jullie met elkaar toch en lieverds. Ik ben zo blij dat alles goed zit en ontzettend opgelucht dat ik een mooi garnaaltje met kloppend hartje heb gezien. Ben helemaal gelukkig. En ja nu voelt het allemaal veel echter. Gisteravond hebben we de truc met het t-shirt weer uitgehaald en het was wederom een groot succes. Na een uurtje vroeg mijn moeder. Wat staat er nu eigenlijk op je t-shirt? En toen viel het kwartje pas. Nou dat was huilen geblazen. Zelfs mijn vader moest een traantje wegpinken. Heerlijk! Natuurlijk hebben we de echo ook even laten zien. Oke je ziet bijna niets, maar er is toch echt iets aan het groeien in mijn buik. Mieke bedankt voor de tip van de echo. En ik heb nog even naar die schat van een nichtje van je gekeken. Wat een haar! En die raamsticker is ook gaaf zeg! Firstbaby, hopenlijk is het voor jou raak deze maand. Rebbel, jij mag weer aan de klus. Veel plezier. Racebabe, fijn dat de nieuwe ronde voor jou ook weer kan beginnen. Succes meid! Mieke, balen zeg dat je ei zich nog niet laat vinden. Maar je kaartje ziet er verder niet heel grillig uit. mij prima. En als je cyclus wat langer duurt dit keer dan je 30 dagen van de vorige keer kan je ei zeker nog komen hoor. Lalalindsey, veel succes in de volgende ronde. Dikke knuff. H25, wie wet had jij ok een laat ei en is je innesteling idd pas geweest. Maar ik denk dat morgen tetsten wel mogelijk is hoor als de duiveltjes nog niet zijn gekomen. Schiepie, meid geef het ontpillen de tijd. Helaas heeft niet iedereen direkt een mooie cyclus en een eisprong. Maar weet dan in je achterhoofd dat er gemiddeld een half jaar tot een jaar voor staat om zwanger te worden. Meid jij komt echt wel in het roze hoor!
Maranka, leuk dat beide ouders zo reageerde. Helemaal als ze een traantje wegpinken. Is het voor beide het eerste kleinkind? Zal het idee zeker onthouden mocht het bij mij zo ver zijn. Echt leuk!
Nee, mijn ouders hebben al twee kleindochters van 10 en 8, de dochters van mijn zus. Maar ze vinden het wel helemaal geweldig dat er echt weer een babytje komt. Voor mijn schoonouders is het het vierde kleinkind. Maar de derde binnen een jaar tijd. Mijn laatste ongi was 23 juni, 29 juni is mijn schoonzus bevallen van een dochter. Een week later op 6 juli ben ik zwanger geraakt. Mijn andere schoonzus is nu 35 weken zwanger. En ik nu dus 7 weken. Echt gaaf! Er zit dus tussen deze kindjes maar en paar maanden leeftijdverschil. De oudste is en maand of 9, en de volgende is een maand of 6/7 als ons hummeltje geboren wordt.
Hallo! Maranka, fijn dat je lekker aan het genieten bent. En dat je ouders zo lief reageren. Daar heb ik gewoon ook al zo'n zin in, als het hier ooit raak is...hihi ben erg benieuwd hoe ze dan reageren, bij mijn ouders zal het de eerste worden, en bij mijn schoonouders de derde. Hier sinds gisteren avond flinke ongi, joh ik loop leeg, hihi. Dat is drie jaar geleden, wel maf hoor. Maar verder nergens last van, dus ik hoop maar dat ze snel weer weg zijn, kunnen we weer lekker gaan klussen! H25, spannend meid. Veel succes morgen! Goed hoor, dat je zo lang hebt kunnen wachten! Lalalindsay, balen! Succes in de volgende ronde!
Ben ongesteld geworden ik mijn vakantie na een cyclus van 40 dagen.... dus ik kan naar de 3de ronde op de lijst.
Hoi meiden ben de laatste tijd niet veel online Druk Druk! Moet nog veel pagina's bijlezen. Ik ben afgelopen maandag ongesteld geworden, geheel onverwachts had helemaal geen symptonen terwijl ik dat anders wel had. Was wel even een tegenvaller maar het was wel mooi op tijd, een cyclus van 26 dagen en dat een maand na het stoppen met de nuvaring. Dus op naar de 2e ronde! Alle meiden die ondertussen zwanger zijn GEFELICITEERD! En de rest veel plezier met klussen! XXX
Nadeel van vakantie is, dat de tijd soms zo lang kan duren.... hihi Ik wil volgend weekend een test doen als ik dan nog niet ongi ben, dan ben ik volgens mij een paar dagen overtijd. nog ff wachten dan maar he?
Dag meiden, Jeetje wat wordt er hier toch veel gekletst echt gezellig! Heb vakantie dus zit niet zo veel op de computer! Iedereen die zwanger is gefeliciteerd! Maranka echt leuk die reactie van je ouders, dat lijkt mij ook zo leuk om te vertellen! Wij zijn druk aan de klus . Fijn weekend allemaal!
Nou de zaterdag is inmiddels bijna verstreken en nog geen te bekennen. Heb vanmiddag twee testen opgehaald dus morgen ga ik testen als ik nog steeds niet ongi ben. Ben echt heel erg benieuwd. Blijkt dat ik mij veel beter kan beheersen als mijn ventje. Toen hij me aan zag komen met de testen had hij het liefst dat ik gelijk zou testen. Ik had met hem afgesproken morgenochtend dus doen we dat lekker ook. Ben erg weeig in mijn buik. Mijn buik is erg opgezet en ik ben steeds duizelig. Vandaag heb ik ook steeds meer last van brandend maagzuur. Verder nog steeds erg moe en veel plassen. Nou ik kan alleen nog maar hopen. [-o< Jullie horen wel van me. Liefs H25
Ja dat wel maar ik ben bang dat zoals zoveel zeggen ik mezelf voor de gek hou. Ik voel alleen echt wat ik voel dus het lijkt wel positief. Morgen maar zien dus.
oohh ik ken dat.Ben nu al een aantal dagen wat misselijk en sinds 2 dagen heb ik ook wat last van mijn buik.Het is een zeurderig gevoel. Het liefste teste ik mij vandaag al maar ben bang dat het iets te vlot is.
Haha, hier is t mannetje niet anders hoor, die van my duwt ook graag nog ff een kussen eronder (just to make sure ) Ga ook voor jouw duimen meid, zou zo leuk zyn als t zover was hè! denk aan je dikke knuff!