Zo moet wel ff wennen aan de nieuwe site hoor....... Leuk maar wel veel info bij iedere reactie (titel er boven, etc.). Lijkt als of er helemaal veel is geplaatst als je even niet hebt gekeken
Hoi meiden, Vanavond even niet iedereen een beurt geven met antwoord of tekstjes. Even alleen mijn dagje vertellen. Sorry Wink er is weer zoveel verteld hier. Heb een heerlijke dag gehad. Had al zo'n droppig pakje laatst van NoNo voor Esmee gekocht, maar wilde ook nog even voor mijn zus zelf iets meenemen om ook haar te verwennen. Er is hier een heerlijke nieuwe winke, Sabon, alles met zeep, boy en douche. Was er om 11.30. Esmee lag lief te slapen dus heb eerst gezellig bij zus op bed gezeten en samen zitten kletsen, haar ervaring verteld van de bevalling etc. Cadeautjes gegeven etc. Daarna (had ik me thuis al voorgenomen) voorgesteld haar onderbenen te scheren en haar teennagels weer te voorzien van een nieuw lakje. Voelt ze zich iig weer een beetje meer vrouw Wink Daarna moest ze Esmee voeden maar wel beneden en leren hoe dat in de stoel moest. Dus de kraamhulp riep gelijk tante Mieke om Esmee naar beneden te dragen, jajajajajajaja tuurlijk! Joepie. Enne ik leek wel een toerist want zoveel foto's gemaakt, die zal ik zo even in mijn album zetten, zo leuk! Het was heerlijk zo. Toen mijn zus even ging rusten heb ik mijn boek gepakt en ben ik lekker in de tuin in de zon gaan zitten lezen en een uurtje later kwamen mijn ouders, kort daarna ben ik lekker naar huis gegaan. Boodschappen voor BBQ hier met schoonouders, schoonzusje met nieuw vriendje. Want zij waren allemaal aan het verven etc in de woonkamer van mijn schoonouders. (morgen ben ik de pineut). Zo voor zover dan maar even mijn verslag. Nieuwe foto's dus in mijn album, enne sorry kon niet kiezen hihihi zo leuk allemaal. Maranka, wat een leuke reactie en grappig dat ze het niet meteen in de gaten hebben zeg. Ojee, een paar weer ongi geworden, lijst weer aanpassen en ben nu alweer kwijt wie. Kan nog iemand mij helpen want Mirandab is de laatste tijd niet zoveel hier en ik raak soms het spoor een beetje bijster. Veel klusplezier weer voor de ongi-meiden. Voor de meiden op het wachtbankje, geniet morgen maar van het mooie weer tenminste als het bankje buiten staat, hihihi. Nou even teruglezen wie ik moet aanpassen. Als het nog niet gebeurt is geef dan nog even een gil. Bye
Afina80 laatste pil 20 maart 3e ronde Anastasia - laatste pil 20 juni - 1e ronde Anita1974 - laatste pil 15 juni - 2e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER getest mei Askim - laatste pil 9 juli- 1e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 3e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER BD81 - laatste pil maart - 5e ronde Bianca24 - laatste pil 29 juni - 2e ronde Biancarene - laatste pil 6 juli - 1e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 2e ronde Blondsteenbokje - laatste pil 31 mei - 3e ronde CynthiaB - laatste pil februari 3e ronde (vmk in 2e ronde) danielledeleeuw - laatste pil 28 juli - 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 13e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER getest 21 juni Delayla - laatste pil laatste week april - 2e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde- ZWANGER- getest 24 juli diaantje17 - laatste pil eind mei - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde - ZWANGER getest juli djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde Dolphin laatste pil 10 april 3e ronde Droppie123 - laatste pil eind juni - 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Elpee - laatste pil - ronde Enomis- laatste pil 5 juli - 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 4e ronde (na MK) - ZWANGER getest 7 aug. Evaline - laatste pil 20 juni - 1e ronde Femkes - laatste pil januari - 1e ronde Fientje2007- laatste pil 11 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Fiona23 - laatste ring 1 augustus - 3e ronde Firtsbaby - laatste pil 11 juni - 1e ronde fleerpje - laatste pil juni - 2e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 6e ronde Frostieke - laatste pil 19 juni - 2e ronde H25 - laatste pil 1 juni - 1e ronde Hellepelle - laatste pil 20 juni - 2e? ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 3e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 2e ronde Iris1977- laatste pil 19 april - 4e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil mei 2e ronde Jes1 - laatste pil 12 juni - 3e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 5e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 2e ronde Juth - laatste pil mei - 1e ronde Katje81 - laatste pil juli - 1e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde ? Kellox - laatste pil 20 april - 2e ronde na MK - ZWANGER getest 1 aug. Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Kwebbels - laatste pil mei - 2e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 3e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 2e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Leonie20 - laatste pil maart - 4e ronde Liese - laatste pil 12 juni- 1e ronde Lopje- laatste pil mei - 2e ronde Luv - laatste pil november 2006 - 1e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Mandytjuuu - laatste pil ? - 2e ronde Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde - ZWANGER- getest 19 juli Mariaatje laatste pil 10 mei 3e ronde - ZWANGER- getest 3 augustus Marie - laatste pil 14 juni - 2e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 3e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 3e ronde Mieke8- laatste prikpil okt'06 - 2e ronde Minnie1979 - laatste nuvaring 12 juli - 1e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 6e ronde MissyZuilen - laatste pil 9 juli - 1e ronde Mizzy - laatste pil maart - 3e ronde Monique - laatste pil 18 juni - 2e ronde Nina1983- laatste pil mei- 2e ronde Noa25 - laatste pil juni - 2e ronde Moi1981 laatste pil juni 1e ronde Oedjoebadja - laatste pil 29 juni - 1e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde - ZWANGER- getest 10 augustus Onsukkie - laatste pil juni - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 2e ronde Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde - ZWANGER Racebabe laatste pil 30 maart 6e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 2e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde Regi - laatste pil mei - 3e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER - getest 16 mei Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 29 juli Sablovesgeof - laatste pil mei - 3e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde Sannnniee - laatste pil januari - 1e ronde Schiepie - laatste pil 22 juni - 2e ronde Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 3e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Steen - spraaltje verwijderd 16 juli - 2e ronde Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde - ZWANGER getest 27 juli 1Summer - laatste pil 1 juli - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Talia- laatste pil 21 juni - 2e ronde Teunisje- laatste pil juni - 1e ronde Valhalla -laatste pil begin juli - 1e ronde Vlinder79 - laatste pil 11 juli - 1e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER weethetwel - laatste pil februari - 5e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 3e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde ZWANGER getest juli Woodstockje - april/mei - 1e ronde Zora laatste pil februari 3e ronde lalalindsey heb je aangepast naar ronde 3, ook voor Sablovesgeof. Firstbaby moet jij ook nog aangepast worden? Steen jij was al aangepast toch? Pfff heb ik nu iedereen weer gehad?
Maranka wat gaaf hoe jij dat gedaan hebt met t t-shirt! hihi Super dat je je garnaaltje al gezien hebt! hihi Ik ook vandaag op de EHBO! Heb al een poosje mega heftige pijnaanvallen dus vandaag hadden ze me doorverwezen. sowieso om bbz uit te sluiten! Dus een (inwendige) echo gehad, en daar zat ie hoor! hihi een vruchtzakje met een embryootje erin! Heerlijk om te zien, ook al is het nog zo pril! Nog heeeeel mini maar in ieder geval géén leeg vruchtzakje! hoera! Ze zagen zelfs nóg een vruchtzakje maar die was nog erg vaag. Ze weten niet of dat evt van een 2-ling is of een vleesboompje oid! spannend over 3 weken gaan ze daarnaar kijken! H25 SPannend meid! ik duim voor je! Hoop dat je morgen lekker vroeg je nieuws komt melden!
hoi hoi, Vanuit de nachtdienst ff een berichtje. Zie ik dat heel de site veranderd is, wel mooi geworden hoor! Kellox, gelukkig is alles goed met de beeb! Spannend hoor, eventueel een tweeling... Mieke, wat een schatje he! Geweldig dat je zo genoten hebt, ik hoop dat het voor jou ook niet lang meer gaat duren! Ik was inderdaad al aangepast in de lijst!
Hoi meiden, Zoals al gemeld ik vanmorgen getest en wat denken jullie? Gewoon Hartstikke ZWANGER! Kan het niet echt bevatten maar er staan echt twee streepjes. Kijk maar in m'n album. Jippie ik mag nu ook in het roze! Straks nog een keer testen om te zien of het resultaat hetzelfde is Ga gelijk even mijn banner aanpassen. Liefs H25
Hoi hoi, Zal weer eens iets van mezelf laten horen. Dames die zwanger zijn VAN HARTE GEFELICITEERD! Hier is nog steeds geen te bekennen. Ik ga nu lekker van het mooie weer genieten. Groetjes Taby.
Een snelle korte reactie van deze kant na weer een tijdje afwezig te zijn geweest. Misselijkheid voert boventoon en computeren is dan niet echt jofel zeg maar... Gefeliciteerd voor iedereen die positief heeft getest de afgelopen week! Super! Geniet ervan! Ik zag ook ineens dat het er hier heel anders uitziet...echt mooi! Tabé maar weer..ik kom af en toe loeren en kijk uit naar de tijd dat de misseiljkheid voorbij is!
@h25 gefeliciteerd en @wicjuh meid denk maar dat het voor een goed doel is alleen ja het is wel heel vervelend dat je zo misselijk bent dat put je ook wel uit ik wou dat ik dat al had hahaha heb het ervoor over! ik vier vandaag me verjaardag komt zo me beste vriendinnetje met haar zoontje van bijna 2 heerlijk ventje ! dus meiden spreek jullie weer kuzzzzzz
Bedankt voor de felicitaties. Vind het allemaal nog wel onwerkelijk. We zijn hier wel voorzichtig aan het blij wezen maar we blijven wel heel realistisch. Het is ook nog maar heel pril natuurlijk. Liefs