aan alle zwangeren gefeliciteerd! k heb weinig tijd om hier te komen we hebben van alles te doen. zijn bij mijn opa en oma geweest die waren terug van hun vakantie zijn gaan bowlen stappen dvd kijken met vrienden dingen doen winkelen hond wandelen Very Happy werken en de auto van mijn vriend laten repareren. die is vrijdag kapot gegaan Sad dus ja drukdrukdruk veel succes iedereen XXX
Laat december dan ook maar een heel vruchtbare maand worden. Want dan hoop ik aan de beurt te zijn (volgens de paragnoste dan). En vind dat ook wel mooi om naar toe te leven. Maar geniet volop mee van jullie hoor, alle zwangeren hier.
mieke, heb net de foto's van je nichtje gezien, wat een schatje! en ik moet toegeven: je staat errug goed met zo'n kleintje
Zo ben ik een weekje weg van de site, herken ik de hele lay-out niet terug Ik heb een heerlijk weekje gehad op mijn roze wolk, en ben dan ook echt aan het genieten. Afgelopen week heb ik de Angelsounds gekocht, en ik ben lekker aan het genieten van het kloppend hartje. Heb het geluid zelfs opgenomen, zodat ik hem ook op mijn mp3-speler kan meenemen . Vandaag was ik bij mijn zwager en schoonzusje op visite. Ik heb een weblog gemaakt over mijn zwangerschap, en als bovenste berichtje, staat er "Het leek ons leuk om het jullie op deze manier te vertellen." "En .... en .... zijn zwanger!" Toen we bij ze waren, zeiden we det we een leuke website hebben gemaakt en dat ze even moesten gaan kijken. De pagina laadde in, en mijn schoonzusje zei kalm: "Ben je zwanger?" En toen drong het tot haar door en riep ze:"Je bent zwanger! Wat leuk!" Morgenavond hebben we onze eerste echo. Helaas eerst nog de hele dag werken. Ik heb niet terug gelezen, maar voor alle nieuwe zwangeren GEFELICITEERD!
Voor alle nieuwe zwangeren proficiat! Zijn der weer al een pak! Hoop dat het ook snel raak zal zijn bij mij!
hey meiden, weer even snel bijgelzen zo na het weekend. H25: gefeliciteerd meid! genieten! o ja...en strooien graag! hier ben ik een beetje moedeloos. ik had afgelopen zaterdag mijn ei moeten hebben, maar ik heb hem niet kunnen vinden mijn vorige cyclus was 33 dagen en dat heb ik aangehouden. de maand daarvoor was het echter 28 dagen...wil er niet aan toe geven maar ik baal echt wel. we hebben druk geklutst, dus daar ligt het niet aan. ik heb gisteren een testje gedaan omdat ik me zo beroerd voel (misselijk, duizelig, moe, humeur) en zo emotioneel kon reageren. maar negatief ik weet niet meer wat ik denken moet hoor. van de ene kant voel ik me echt rot, van de andere kant denk ik misschien moet ik het maar even naast me neer leggen. en vandaag rommeld mijn buik verschrikkelijk...pffff
Hoi Steenbokje, Hmmm, heel naar en vervelend hoor die onzekerheid. Weet hoe je je voelt, want ik heb mijn ei dan ook nog steeds niet gevonden. En ik vermoed dat ik hem ook niet meer ga vinden deze cyclus. Misschien goed om een klein beetje afstand er van te nemen en te wachten tot je ongi (uiteraard niet) komt. Voor nu kun je je de komende weken tot aan je ongi namelijk behoorlijk gek maken. En dat is niet zo goed voor de bevordering van je cyclus denk ik. Neem jezelf voor, volgende maand gaan we er weer helemaal voor. Maar ja makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Misschien heeft iemand anders ook nog een goeie tip voor je hoor En ook een dikke knuffel voor je.
Of zo'n knal-roze-neon wolk! haha H25: gefeliciteerd! super hoor! En ook snel! Ik baal want ik heb weer es zo'n fijne schimmelinfectie....... Iemand tips? Ik heb al tea-tree geprobeert het hele weekend, maar het verlicht de jeuk wel wat, maar het gaat niet over.... BAH. Was een beetje ziek geweest, weerstand minder, en hoppa, weer raak. gatver ik baal d'r van. Twee maanden gelee had ik het ook al. Om nou weer van die tabletten te halen, ze zeggen dat het vanzelf ook over gaat.
Thanks meike! ik weet ook gewoon zeker dat het deze maand niet raak is en ik ga volgende maand ook niet meer testen tot dat ik overtijd ben. ik hou de banner bij en lees gewoon nog jullie verhalen maar ga niet op me doel af om het zo maar te zeggen.
haha zeg dat wel! moooie wolkjes hoor, en genoeg ruimte voor iedereen! Ik lees net dat een zwangerschap ook een oorzaak van een schimmelinfectie kan zijn... haha dat zou mooi zijn, dan vind ik het niet erg meer 8)
Blondsteenbokje, dikke knuff. Ik heb tijdens mijn cyclus altijd getempt. Dat is mij zeer goed bevallen. Maar ook met tempen kun je niet altijd je eisprong vinden. Maar het is wel veel goedkoper dan al die ovu-testen en je krijgt een goed inzicht in je cyclus. Wie weet is het wat voor jou. Kellox, ik heb ook zo'n mooi roze wolkje. Zit heerlijk! Fleerpje, vervelend zeg dat je weer een schimmelinfectie hebt. Daisy, hoi meid. En een beetje tot rust gekomen? Ik ga voor je duimen dat je vanavond een ontzettend mooi kindje zult zien, met een prachtig kloppend hartje. Komt vast goed meid! Ikzelf heb mijn eerste echo al gehad. Had een paar keer bloedverlies. Maar alles is goed! Vanmorgen weer met vlagen misselijk, maar dat is wel te doen. Gisteren was ik ontzettend moe. Heb de halve dag in bed gelegen. En toen ik eruit was heb ik nog niets gedaan. Vandaag weer iets frisser gelukkig. Zal zo eens gaan stofzuigen en de was opvouwen.
Goedemorgen! Wij zijn lekker een weekendje naar nederland geweest! Hebben ons prima vermaakt! Ik ben wel een poos bezig geweest met bijlezen hoor! Vanmorgen begonnen de voortekenen van mn ongie al. Zou ik dan nu al......? @ kellox, Lief dat je ons ook een plekje gunt op de roze wolken, haha! @ H25, Gefeliciteerd! geweldig! @ Fleerpje, Wat vervelend, zo'n infectie. Niet fijn met klussen. Misschien een beetje ouderwetse opmerking, maarre.... draag je wel katoenen ondergoed? @ Blondsteenbokje, Ja daar word je onzeker van hè. Komt wel weer goed .