Precies, bij de meeste drogisten liggen ze niet achter de toonbank ! En als de verkoopster je vreemd aankijkt, zeg je gewoon; hoe denk je dat jij er gekomen bent dan ?
Hihi, dan zijn de drogisten bij jullie wat anders dan in drenthe.... Zullen wel een beetje degelijk zijn bij ons, haha!
Ik heb het dus over de drogisten in drenthe. Hier in duitsland haal je ze bij de apotheek, daar liggen ze gewoon in het schap.
Bij de kruidvat, etos, trekpleister etc. (hier dan teminste) hebben ze de parfums achter de toonbank staan, dus niet langer de geneesmiddelen en testen.
Ja hoor hier bij de DA drogist deden ze echt niet moeilijk toen ik vroeg waar de thermometers en het foliumzuur lagen hoor. Inderdaad ze trokken een heel neutraal gezicht.
Ik zat ook te denken aan de Kruidvat en/of ETOS. Daar liggen ze naast de ovulatietesten, gewoon in het schap. Met mijn knie gaat het steeds beter, dus ik kan eindelijk de stad weer in . (Anders had ik ze al gehad.) Kwam nu alleen maar langs winkels waar ik ze moet vragen
Fijn dat het met je knie weer beter gaat. Lastig zeg als je er vaak mee zit. Ik ging vroeger heel vaak door mijn enkels maar daar ben ik overheen gegroeid
Maar waarom durf je dat niet dan? Het is toch niets om je voor te schamen? En dan nog, wat boeit jou de verkoopster?
Ik denk ok dat je gewwoon even over een drempeltje moet. Als je het een keer gevraagd heb is het daarna echt niet moeilijk meer. Zijn ook gewoon mensen hoor. En ze zullen het vast wel vaker meemaken.
Beetje verlegen Durfde het hier niet eens te zeggen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
Vind dat ook zo'n gedoe met condooms, heb je ook van die mensne die je staan te bekijken. Als ze dat bij mij, kunnen ze als antwoord krijgen; Wees blij dat ik het veilig doe
He meiden ik moet weer naar mijn werk. Ik kijk vanavond nog wel even weer na mijn dienst en anders spreek ik jullie morgen wel weer. Fijne dag allemaal.
hey meiden! ik hier voel nog niks van mn ongi, maar ik hoop toch echt dat het gaat komen, dat ik een normale cyclus heb! @ jannegie: jammer meid! ik hoop dat de nou maar gauw komen dan! @daisy: ik hoop voor je dat het raak is! maar ik wil je wel even zeggen dat je ook in je achterhoofd moet houden dat het ontpillen kan zijn! wil je niet ontmoedigen hoor! maar ik heb al die klachten ook gehad, inclusief misselijk... maar ik hoop het echt voor je! ik ga zeker voor je duimen! groetjes rebbel
Ik vind ook niet dat je je er voor hoeft te schamen hoor, is toch leuk. Heb nu meer het probleem dat ik zo moet opletten dat ik geen bekende tegen het lijf loop. Niemand weet het namelijk.
hee meiden. Mijn werkdag zit er weer op. Morgen lekker een vrije dag. Moet wel lachen om jullie verhalen. Ik moet idd ook uitkijken dat er geen bekenden in de winkel zijn. Had ik met dat foliumzuur al haha. En de zwangerschapstesten liggen hier gewoon in de schappen. Maar heb er ook geen enkel probleem mee om te vragen hoor! gr. Kat
Ik ga ook nog even van ontpillen uit hoor. En ik sta ook te kijken of ik geen bekende tegen kom (Ook bij mij weet niemand ervan).