Hartstikkel leuk voor je! gefeliciteerd nog. Was je lang over tijd voordat je posi testte? Hier zitten inmiddels aan dag 41, t is gewoon afwachten
Hartstikkel leuk voor je! gefeliciteerd nog. Was je lang over tijd voordat je posi testte? Hier zitten inmiddels aan dag 41, t is gewoon afwachten
hallo dames ik heb vandaag een heelrijk dagje vrij ga zo mijn haren verven en wachtten op mijn nieuwe laptop. en sraks mijn vriend van het werk afhalen! ik had gisteravond en vanmorgen last van steken in mijn rechter lies dus ik hbe nu al mijn eisprong....ben eens benieuwd want we hebben maandag de laatste keer geklust! hoe is het hier verder? @de zwangeren van harte gefeliciteerd @de wachters ik ga duimen voor jullie XXXX
Hallo, ben ik weer Hier ook alweer zoveel blz erby! Ga nie alles lezen hoor haha, dus maar ff zo: Alle zwangeren gefeliciteerd! Alle ongi meiden: dikke knuff, nieuwe ronde, nieuwe kanzen! Go for it! Voor alle wachters/ nega testers: voel met jullie mee, ik kom ook gezelli op de wachtbank zitten, en duimendraaien! [-o< Hier heb ik maandag mn ei DUIDELYK gevoeld (steken links, vorige mnd was t rechts..., en vette buikpyn, net als een paar dagen ervoor, en een dag erna , had gehoopt op vrydag of zaterdag....). Dus die avond nog ff geklust (binnen een paar uur, dus dan maak ik toch nog wel kans? Ben nu wel een beetje onzeker )
Vandaag beter, liefje heeft gister lief zijn best gedaan. Hoop dat hij weer even flink is wakker geschut hoor. Afwachten maar. Verder (zie tempkaart in album) nog steeds geen ei, bah, zo'n saai kaartje.
Goedemiddag... daar ben ik dan . Ik heb gisternacht heel verslagje getypt over gisteren, drukte ik op de verkeerde knop.. alles weg... nou toen had eik het echt gehad hoor... dus vandaar de late reactie. Ten eerste mijn schoonvader. Je zag gewoon aan hem dat ik plaats nam op een grote roze wolk. Hij zat helemaal te glunderen. Ik word Opa! zeggend.. erg leuk. En nog leuker... hij keek helemaal door zijn zoon heen, en zei in eens: "En jij wordt papa!" Dat was zo een mooi moment . En Lief leek helemaal te schrikken van het woord papa, en reageerde met he? wat? . SCHITTEREND!!!! De vriendin van mijn schoonvader was er niet (wisten we al) dus we hebben de echofoto's daar achtergelaten (kopietje hoor) zodat wanneer hij van het weekend naar haar toe gaat, ze de foto's kan bekijken. Ook gaf mijn schoonvader ons een briljant (althans ik vond hem briljant, Lief vond het gewoon goed, en mijn schoonvader zelf vond het logisch) idee over de kinderkamer. Op het moment hebben nl. computerkamer en een extra slaapkamer. De slaapkamer staat vol met van alles en nog wat (lees boekenkasten en andere kasten die een nieuwe muur zullen moeten zoeken). De computerkamer, is net zo groot als onze slaapkamer, en grenst er gelijk aan. Nu had mijn schoonvader het briljante idee om die tot kinderkamer om te toveren. BRILJANT! Het is gewoon ideaal. Als de kleine aandacht nodig heeft is onze slaapkamer achter de deur. En als-ie slaapt kunnen we vanuit de huiskamer (er zit een mooi groot raam in die kamer die uitkijkt op onze huiskamer) en vanuit de slaapkamer een oogje in het zeil houden. Schitterend gewoon... dat ik daar zelf niet op was gekomen. Eenmaal thuisgekomen kreeg ik flink de balen. Omdat ik midden-in-de-nacht er half slaperig achter kwam, dat ik mijn mobiel niet had. Op het werk vergeten. En aangezien ik daar pas op vrijdag weer ben.... want op woensdag en donderdag zit ik op mijn ander baantje. Twee dagen zonder mobiel was ook niet wat ik gedachten had, dus er stond maar een ding op, gaan halen. . Na het werk heb ik meestal niet zoveel fut meer. Dus ben ik een uur eerder opgestaan . Eerst langs het werk gegaan in de hoop dat mijn mobiel daadwerkelijk daar lag, waar ik dacht. En toen weer naar mijn andere werk. En ik kwam nog op tijd aan ook... maar ben nu wel kapot hoor . Ik heb in ieder geval mijn mobiel terug... . Verder vandaag hier op het werk vertelt dat ik zwanger ben. En ook weer allemaal leuke reacties. Zelfs een opbeurende toen ik vertelde van mijn collega. Kennelijk zit/zat ik er toch wel mee, dat ik erover begon. En ik kreeg van een collega hier excuses dat ze vorige maand een horrorbevallingsverhaal had vertelt . Ach, kon ze toch ook niet weten? Het kwartje viel meteen bij een paar collega's. Ik hoorde vandaag dat mijn ochtend vreetbui van zoute chips toch wel was opgevallen... en dat was ca. 7 weken geleden . En de longarts had het "binnenkort" verwacht.... en ik heb het hier echt nooit over een wens gehad... zei altijd "misschien-ooit"... . Pfff, lange tekst....
leuk daisy dat iedereen zo positief reageerd nou vannacht denk ik me eisprong te hebben gevoeld we hebben alleen eergisteren toen ik een klein beetje vruchtbaar was volgens de banner geklust heel goed en gisteren niks gedaan stom he maar me man had geen zin en hij vond het ook geen leuk iedee om zo een beep te maken om het moest okay kan ik inkomen NOT! haha dus hij staat nu onder de douche ik ga hem zo maar grijpen want anders mis ik weer de boot nou meiden veel suces allemaal ! xxx
Daisy wat leuk om je verhaal te lezen! Mijn buik hier doet weer raar! Maar anders als vorige maanden gelukkig minder irritant. Dus hopelijk eindelijk klaar met ontpillen...op naar het echte werk
Leuk en mooi Daisy deze reacties. Zo had je het ook bij je vader willen doen natuurlijk. Jammer dat dat net even anders is verlopen dan je had gehoopt. Maar daar komen vast nog vele mooie en leuke momenten voor terug geduren je zwangerschap en als het beepje er straks is. En leuk plan voor de kinderkamer hoor.
Daisy, leuke reacties hoor! Fiona, grijp em! Ice, precies op tijd geklust denk ik. Mieke, hoop dat je mannetje weer een lesje heeft geleerd. En succes met de zoektocht naar je ei.
wat een mooi verhaal zeg. lijkt me geweldig om het te mogen zeggen.. voor mij nog even wachten, deze maand twee dagen eerde ongesteld geworden dan normaal, geen ontpil klachten meer, ik heb echt een top maand gehad. heerlijk geen pijn meer in mijn buik. hopen dat het heeft geholpen ha ha, gr
Goedenmiddag allemaal! Voor iedereen die zwanger is gefeli! En voor iedereen die ongi is: ach, onze kans komt echt nog wel! Hopelijk wel snel. Iedereen die moet wachten: zullen we anders spelletjes gaan doen ofzo, om de tijd door te komen? Ik ben inmiddels bij ronde 2 alweer beland, alleen vergeten door te geven hihihi.. Dit weekend komt hopelijk me ei! Dus we gaan vanaf morgen om de dag klussen, in de hoop dat we 't nu goed doen en t raak is hihihi..
Voor alle zwangeren onder ons die willen antwoorden: Hoe hebben jullie geklust? Alleen in de vruchtbare periode, of ook ervoor en erna? En om de dag, of elke dag of om de paar dagen? Of alleen wanneer je je ei voelde? Misschien dat het ons niet zwangeren kan helpen de tactiek aan te passen.
Afina80 laatste pil 20 maart 3e ronde Anastasia - laatste pil 20 juni - 1e ronde Anita1974 - laatste pil 15 juni - 2e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER getest mei Askim - laatste pil 9 juli- 1e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 3e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER BD81 - laatste pil maart - 5e ronde Bianca24 - laatste pil 29 juni - 2e ronde Biancarene - laatste pil 6 juli - 1e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 2e ronde Blondsteenbokje - laatste pil 31 mei - 3e ronde CynthiaB - laatste pil februari 3e ronde (vmk in 2e ronde) danielledeleeuw - laatste pil 28 juli - 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 13e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER getest 21 juni Delayla - laatste pil laatste week april - 2e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde- ZWANGER- getest 24 juli diaantje17 - laatste pil eind mei - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde - ZWANGER getest juli djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde Dolphin laatste pil 10 april 3e ronde Droppie123 - laatste pil eind juni - 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Elpee - laatste pil - ronde Enomis- laatste pil 5 juli - 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 4e ronde (na MK) - ZWANGER getest 7 aug. Evaline - laatste pil 20 juni - 1e ronde Femkes - laatste pil januari - 1e ronde Fientje2007- laatste pil 11 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Fiona23 - laatste ring 1 augustus - 3e ronde Firtsbaby - laatste pil 11 juni - 1e ronde fleerpje - laatste pil juni - 2e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 6e ronde Frostieke - laatste pil 19 juni - 2e ronde H25 - laatste pil 1 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 12 aug. Hellepelle - laatste pil 20 juni - 3e ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 3e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 2e ronde Iris1977- laatste pil 19 april - 4e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil mei 2e ronde Jes1 - laatste pil 12 juni - 2e ronde - ZWANGER -getest- 11 augustus Jesjuh laatste pil 30 maart 5e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 3e ronde Juth - laatste pil mei - 1e ronde Katje81 - laatste pil juli - 1e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde ? Kellox - laatste pil 20 april - 2e ronde na MK - ZWANGER getest 1 aug. Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Kwebbels - laatste pil mei - 2e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 3e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 2e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Leonie20 - laatste pil maart - 4e ronde Liese - laatste pil 12 juni- 1e ronde Lopje- laatste pil mei - 2e ronde Luv - laatste pil november 2006 - 1e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Mandytjuuu - laatste pil ? - 2e ronde Manon81- laatste pil 6 juli - 1e ronde Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde - ZWANGER- getest 19 juli Mariaatje laatste pil 10 mei 3e ronde - ZWANGER- getest 3 augustus Marie - laatste pil 14 juni - 2e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 3e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 3e ronde Mieke8- laatste prikpil okt'06 - 2e ronde Minnie1979 - laatste nuvaring 12 juli - 1e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 7e ronde MissyZuilen - laatste pil 9 juli - 2e ronde Mizzy - laatste pil maart - 3e ronde Monique - laatste pil 18 juni - 2e ronde Nina1983- laatste pil mei- 2e ronde Noa25 - laatste pil juni - 2e ronde Moi1981 laatste pil juni 1e ronde Oedjoebadja - laatste pil 29 juni - 1e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde - ZWANGER- getest 10 augustus Onsukkie - laatste pil juni - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 2e ronde Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde - ZWANGER Racebabe laatste pil 30 maart 6e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 2e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde Regi - laatste pil mei - 3e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER - getest 16 mei Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 29 juli Sablovesgeof - laatste pil mei - 3e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde Sannnniee - laatste pil januari - 1e ronde Schiepie - laatste pil 22 juni - 2e ronde Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 3e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Steen - spraaltje verwijderd 16 juli - 2e ronde Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde - ZWANGER getest 27 juli 1Summer - laatste pil 1 juli - 1e ronde Sunshine09 - laatste pil 5 juli - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Talia- laatste pil 21 juni - 2e ronde Teunisje- laatste pil juni - 1e ronde Valhalla -laatste pil begin juli - 1e ronde Vlinder79 - laatste pil 11 juli - 1e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER weethetwel - laatste pil februari - 5e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 4e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde ZWANGER getest juli Woodstockje - april/mei - 1e ronde Zora laatste pil februari 3e ronde Heb MissyZuilen aangepast naar ronde 2. Manon81 staat er ook bij.