Oomisscoo, wat een ontzettend leuke reactie! Missy, meid het maakt helemaal niet zoveel uit hoor of je elke dag of om de dag klust. Het is in ieder geval wel belangrijk dat je probeert te klussen op de dag van je eisprong zelf en de dag ervoor. Maar je niet zo druk maken hoor! Steen , veel plezier ! manon81, ik heb het aangepast. Zie boven. Minnie, wat zal dat een verrassing zijn voor je ouders als het zover is. Ik wist al heel lang dat ik graag kindjes wilde. Maar ik heb de ware pas vorig jaar ontmoet. En nu dus zwanger wat ik helemaal geweldig vind! Mieke8, wilde tot voor kort ook geen kinderen en nu kan ze niet wachten tot ze zwanger is. Vind ik zo leuk!
Ok, net onszelf niet kunnen bedwingen en lekker geklust. Was alweer even geleden. Dus nu proberen we het maar om de dag te doen. Maar alleen de dag echt vóór de eisprong gaat dan niet lukken als die zondag is. Dat word dan dus 2 dagen ervoor en op de eisprong. Maar we zullen 't allemaal wel zien hoe of wat. Want misschien komt me ei wel helemaal niet zondag, maar maandag of zelfs wel eerder. Ken me cyclus nog niet namelijk. Vorige was 26 en die klopte precies. Maar met pil was 't 28.
Ik heb ook voor september een meisje als pendel..... Laten we hopen dat het allemaal uitkomt. Augustus mag natuurlijk ook. Vandaag niet geklust.... Net pas thuis van werk, maar gister wel. Morgen zullen we ons best weer doen Moet zeggen dat ik nog geen "eibuikpijn" heb, dus misschien weer een langere cycles deze maand.
Hoi Minnie, Ook ik heb nooit een kinderwens gehad, altijd geroepen niet te willen maar nooit nooit gezegd zeg maar om het toch nog een klein beetje open te laten. Mijn vriendje heeft die wens wel, maar niet zo dramatisch dat het perse moet. Als het er niet van zou komen zou hij het ook niet erg vinden. Sinds okt. vorig jaar ging in ene die knop om. Bij vriendinnen die zwanger waren en toen de beeps geboren werden was ik bang dat de moedergevoels naar boven zouden komen, dat deed het niet. Tot het moment dat mijn schoonzusje en zus zwanger raakten eind vorig jaar. Nu ze allebei bevallen zijn is mijn verlangen alleen maar groter geworden. En nu kan ook ik niet meer wachten, maar is mijn vriendje er nog niet helemaal klaar voor, waar ik natuurlijk behoorlijk van baal. Gek is dat toch dat het in ene zo kan omslaan toch? Mijn moeder weet er wel van. Maar schoonmoeder niet, spannend dus.
Mijn pendel is ook voor sept. en een meisje. Maar verwacht eigenlijk niet dat dat wat wordt. Wel spannend natuurlijk.
Steen, fijn dat je ongi weer over is, op naar je ei! veel plezier en hoop dat het gaat lukken. Ik duik mijn bedje in, slaap lekker iedereen en tot morgen. Hihi Maranka, grappig dat je dat zo noemt, had het nog niet gelezen toen ik mijn berichtje aan Minnie schreef. Moest nog even teruglezen. En je het er echt ontzettend veel werk van gemaakt zeg. Pfoeh voel me een beetje schuldig dat jij nu 1,5 uur van je kostbare tijd hierin hebt gestoken. MissCo, wat ontzettend ontroerend zeg en wat fijn dat ze er ook zo blij mee zijn. MissyZuilen, net wat Maranka zegt, je niet te druk erom maken, dan lukt het niet hoor. Gewoon lekker klussen wanneer jullie willen al doen jullie het elke dag maar niet te vaak op 1 dag want dat gaat tenkoste van de kwaliteit van de zaadjes hoor
hoi meiden! @daisy: wat een mooie echo! fijn dat alles goed is! @jannegie: eindelijk! ik hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn! hier alles prima... zit weer op t wachtbankje! liefs rebbel
Wat een muts ben ik toch he. Ik denk al een dag of zo waarom krijg ik geen berichtgeving meer over de topic gestopt met de pil. Heb ik hem blijkbaar per ongeluk afgemeld En dat terwijl ik zo benieuwd was! Echt balen want ik heb geen tijd om terug te lezen, wat heb ik gemist meiden. Ik geloof dat de lijst ingekort is: nou ik blijf hangen hoor! Mike; hoe is het meid, allemaal gelukt? Iemand heeft een test gedaan maar is niet zwanger heb ik begrepen: jammer meid! Knuffel! Ben ik zo weer bij? Met mij? Ik weet het niet, voel me zo raar. Duizelig in vlagen en misselijk. Hoofdpijn maar dat kan ook van mijn nek zijn. Warm veel plassen. Help meiden wat is jullie idee hier over Even een hele andere vraag trouwens: als je zal testen voor je innesteling en die is negatief, zal je dan toch zwanger kunnen zijn maar dat je te vroeg getest hebt?
Wow BD81 en Mieke, jullie ook voor sept een meisje, wat grappig zeg Duim voor jullie meiden, duimen jullie ook voor my?
thanks voor het antwoord...(hoop) hoe zit het eigenlijk met die pendels want ik ben oiok wel benieuwd
Maar die lyst klopt volgens my nie echt meer, byna alle meiden die erop staan pendelen nie meer, en er zyn er nog wat die pendelen, maar er niet opstaan.......
je kan wel bij het onderschrift van de andere leden zien wie pendelt als zij een pendel hebben staan.
ik had Daantje een pbtje gestuurd maar nog niets gehoord kan ik begrijpen hoor zal het druk hebben nu ze de enigste is.
Wat ik tot nu toe weet zyn: Dani86, Daantje86, Stienke, Juulesrulez & Caruli, al denk ik de laatste 2 voorlopig ff niet!