Helemaal geen kinderen heb ik nooit gezegd, maar het duurde bij mij wel 'veel langer' dan bij m'n vriend. Hij wilde al een tijd aan kinderen beginnen, maar wel wachten totdat ik er ook aan toe was (uiteraard) Die was dan ook door het dolle heen toen ik zei dat ik vanaf 19 juli geen pil maar foliumzuur wilde gaan slikken! Nu zit ik te wachten op m'n eerste nod, kan me niet voorstellen dat het in een keer raak is. Een vriendin van me had een cyclus van meer dan 35 dagen, dus ik wil niet gelijk gaan testen nu ik 'pas' 4 dagen over tijd ben, want dat aantal is gebasseerd op een cyclus van 29 dagen, maar ik weet helemaal niet of ik zo'n cyclus heb... Misschien dat ik na het weekend, als ik nog niet ongi ben eens een test ga kopen....
Ik had die 'moedergevoelens' ook heel lang niet ..tot een paar maanden geleden, maar toen was het nog niet echt slim om te stoppen met de pil! Nu ik inmiddels met de pil gestopt ben kan ik echt niet meer wachten! Succes met testen! Ben zelf al 10 dagen overtijd en ben nog in de eerste ronde, het kan wel zo zijn dat je lang uitblijft na het stoppen met de pil!
Goedenmorgen allemaal.. Zometeen sollicitatiegesprek bij een advocatenbureau! Ben benieuwd, als het echt zo'n kouwe kak is loop ik zo weer naar buiten hihi! Maar een gesprekje kan nooit kwaad. Hier vanaf gisteren beetje zeurende buikpijn, maar nog geen positieve ovutest. Dus me eitje moet nog komen..
ja op mijn NOD en na 4 dagen, maar ja dat was natuurlijk negatief. Kon ook haast niet anders Ik heb nu wel allemaal kwaaltjes maar dat schijnt er bij te horen! Ga zondag denk ik nog maar eens testen, dan weet ik het zeker!
Heb me nog niet zo onzeker gevoeld als nu.. Ben echt zo bang dat me ei komt wanneer we niet geklust hebben. Vorige ronde had ik daar geen last van, maar toen was ik verder met alles eromheen supererg bezig. En nu deze ronde met bijna niks, behalve wanneer we nou moeten klussen! Bah.. word er zelf een beetje gek van!
Ik weet het niet hoor maar als je er zo mee bezig bent over wanneer je moet klussen, dan word het ook zo'n "moetje". En naar wat ik gehoord heb wil het dan vaak ook niet lukken... Ik heb het ook maar gehoord maar ik merk aan mezelf dat wanneer ik me ermee bezig hou, ik helemaal van die steken meer krijg in mijn buik. Zeg maar dat je een beetje zenuwachtig bent. En dat lijkt me ook niet goed. Of wel?
Dat hoor je idd wel vaker, maar ik denk dat iedereen hier het ermee eens is dat het onmogelyk is je er niet mee bezig te houden Al is t alleen maar omdat dit forum veel te gezelli is
Ja dat klopt ook Wy zitten nu pas in de 2e ronde, maar denk als het by my te lang zou duren dat ik ook forum, banners en alles een poosje zou verbannen, en me op andere dingen zou proberen te concentreren
Net wat je zegt Roxy! Ach ik was 9 dagen vrij (nu alleen nog maar 1 dagje). En wat is er nou leuker om je tijd te besteden dan aan dit forum. Ben toch wel trots op 'ons' topic!
PFf, 3 van deze meiden hebben deze maand een miskraam gehad. Alleen dani en stienke niet. Die andere meiden zullen er dus voorlopig wel geen tijd en energie voor hebben.
nee dat denk ik ook. bovendien doen ze het ook nog eens vrijwillig. pffff moet er niet aan denken, al die pb's!