Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. katje81

katje81 Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    1,331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Helemaal geen kinderen heb ik nooit gezegd, maar het duurde bij mij wel 'veel langer' dan bij m'n vriend. Hij wilde al een tijd aan kinderen beginnen, maar wel wachten totdat ik er ook aan toe was (uiteraard) ;) Die was dan ook door het dolle heen toen ik zei dat ik vanaf 19 juli geen pil maar foliumzuur wilde gaan slikken!:)
    Nu zit ik te wachten op m'n eerste nod, kan me niet voorstellen dat het in een keer raak is. Een vriendin van me had een cyclus van meer dan 35 dagen, dus ik wil niet gelijk gaan testen nu ik 'pas' 4 dagen over tijd ben, want dat aantal is gebasseerd op een cyclus van 29 dagen, maar ik weet helemaal niet of ik zo'n cyclus heb... :oops: Misschien dat ik na het weekend, als ik nog niet ongi ben eens een test ga kopen....

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

3. Manon81

Manon81 Actief lid

Aug 8, 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Ik had die 'moedergevoelens' ook heel lang niet ..tot een paar maanden geleden, maar toen was het nog niet echt slim om te stoppen met de pil! Nu ik inmiddels met de pil gestopt ben kan ik echt niet meer wachten!
    Succes met testen! Ben zelf al 10 dagen overtijd en ben nog in de eerste ronde, het kan wel zo zijn dat je :evil: :evil: lang uitblijft na het stoppen met de pil!

4. katje81

katje81 Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    1,331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ja precies, daar ga ik ook vanuit. Heb jij wel al getest nu je 10 dagen over tijd bent?

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Goedenmorgen allemaal..
    Zometeen sollicitatiegesprek bij een advocatenbureau! :D Ben benieuwd, als het echt zo'n kouwe kak is loop ik zo weer naar buiten hihi! Maar een gesprekje kan nooit kwaad. ;)

Hier vanaf gisteren beetje zeurende buikpijn, maar nog geen positieve ovutest. Dus me eitje moet nog komen..

6. Manon81

Manon81 Actief lid

Aug 8, 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    ja op mijn NOD en na 4 dagen, maar ja dat was natuurlijk negatief. Kon ook haast niet anders :(
    Ik heb nu wel allemaal kwaaltjes maar dat schijnt er bij te horen!
    Ga zondag denk ik nog maar eens testen, dan weet ik het zeker!

7. Eimat

Eimat Niet meer actief

Succes met je sollicitatie en wat je zegt klopt...een gesprekje kan nooit kwaad..

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Heb me nog niet zo onzeker gevoeld als nu.. Ben echt zo bang dat me ei komt wanneer we niet geklust hebben. Vorige ronde had ik daar geen last van, maar toen was ik verder met alles eromheen supererg bezig.
    En nu deze ronde met bijna niks, behalve wanneer we nou moeten klussen!
    Bah.. word er zelf een beetje gek van! :(

9. Eimat

Eimat Niet meer actief

Ik weet het niet hoor maar als je er zo mee bezig bent over wanneer je moet klussen, dan word het ook zo'n "moetje". En naar wat ik gehoord heb wil het dan vaak ook niet lukken... Ik heb het ook maar gehoord maar ik merk aan mezelf dat wanneer ik me ermee bezig hou, ik helemaal van die steken meer krijg in mijn buik. Zeg maar dat je een beetje zenuwachtig bent. En dat lijkt me ook niet goed. Of wel?

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hoe meer je ermee bezig bent hoe langer het duurt voor t raak is

11. Ice

Ice Fanatiek lid

Jun 15, 2007
    1,510
    0
    0
    Dat hoor je idd wel vaker, maar ik denk dat iedereen hier het ermee eens is dat het onmogelyk is je er niet mee bezig te houden :)
    Al is t alleen maar omdat dit forum veel te gezelli is ;)

12. ProudMum

is ook wel zo. maar lees vaak genoeg dat meiden afstand nemen omdat ze er teveel mee beig zijn.

13. Ice

Ice Fanatiek lid

Jun 15, 2007
    1,510
    0
    0
    Ja dat klopt ook ;)
    Wy zitten nu pas in de 2e ronde, maar denk als het by my te lang zou duren dat ik ook forum, banners en alles een poosje zou verbannen, en me op andere dingen zou proberen te concentreren :(

14. ProudMum

en nog iets belangrijks; houd het klussen leuk, voor jou maar ook voor je man!

15. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Net wat je zegt Roxy! Ach ik was 9 dagen vrij (nu alleen nog maar 1 dagje). En wat is er nou leuker om je tijd te besteden dan aan dit forum. Ben toch wel trots op 'ons' topic!

16. ProudMum

17. ProudMum

bijna 400 pagina's!

18. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    PFf, 3 van deze meiden hebben deze maand een miskraam gehad. Alleen dani en stienke niet. Die andere meiden zullen er dus voorlopig wel geen tijd en energie voor hebben.

19. ProudMum

nee dat denk ik ook. bovendien doen ze het ook nog eens vrijwillig. pffff moet er niet aan denken, al die pb's!

20. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Missy, veel succes met je sollicitatie!

Share This Page