Jazeker! Bij mij zou het een meisje worden. Ben benieuwd! Over een week of 13 weten we het. Haha. Bij mijn schoonzus klopte het ook.
We hebben ook al heel lang een meisjesnaam in gedachten. Met een jongesnaam zijn we niet zo actief bezig. Voor ons gevoel zal het idd een meisje worden.
Ik ga zo de hort op. Ga een dagje shoppen met mijn pa ( en ma?) in Duitsland (Leer, net over de grens bij nieuwe schans, Groningen)
ik heb nu een boek thuis met 10.000 babynamen. merendeel is ook meid hoor wat erin staat. jongens zijn in de minderheid. zo hadden wij een langere lijst met meiden dan met jongens namen. nu twijfelen we nog tussen 2 namen. maarja, met zo'n draaikont alsik kan het nog 4 keer veranderen hahaha
Dat is waar natuurlijk. Daarom heb ik 't er ook niet teveel over met mijn ventje. Die moet niet denken dat we alleen maar gaan klussen voor een beebje.. Hij was wel enorm teleurgesteld vorige ronde en daarom misschien ook iets meer ermee bezig deze x. Maar we zien inderdaad wel. We doen 't gewoon lekker om de dag ALS we zin hebben en anders lekker niet.
ik ben niet eens zwanger, maar ben al met namen bezig haha. voor een jongen zijn we er al uit, dan wordt het Robbe, maar voor een meisje? zou t echt nie weten, mijn moeder is er trouwens wel van overtuigd als ik zwanger raak da t dan een meisje is.
ik ben er om verschillende reden van overtuigd dat mijn eerste een jongen wordt en ja wij hebben ook al een naam. twee eigenlijk en zijn nog aan het denken voor een doopnaam.
Iedereen die weet dat we bezig zijn, is ervan overtuigd dat we een meisje krijgen wanneer we zwanger raken. En ik zou het eerlijk gezegd ook echt leuk vinden voor mijn schoonouders. Die hebben zelf 3 zoons, van hun middelste zoon nu 1 kleinzoon en bijna allemaal neven. Geloof maar 3 of 4 nichten. En ze wilde zelf altijd een dochter, maar kregen 3 zoons waar ze ook erg blij mee zijn hoor! Maar daarom zou ik wel een meisje willen.
Geeft niet hoor meis . Ik heb sinds gister last van migraine... hele rechterhelft van mijn hoofd doet pijn, tot in mijn oog aan toe . Ik probeer van de pijnstillers af te blijven... roll Dus ging maar vroeg naar bed. Vond het wel sneu voor Lief. Die was enthousiast over iets dat hij gekocht heeft, maar ik reageerde erg mat . Terwijl ik wel blij voor hem ben. Zaterdag gaan we het aan zijn oma vertellen . En zondag op de housewarming BBQ van onze vrienden .
Dat is hem nu juist. Ik ben ook pas voor de 2de ronde bezig(weet niet eens of ik al direct een normale cyclus heb of dat dit nog van het ontpillen is) maar je wilt niet weten hoe vaak ik kijk of er alweer een nieuwtje bij is gekomen hier!
nog 9 dagen...en een beetje want ik had me voor nomen pas later te testen. is het vaag te geloven dat het raak is? ik voel me zo lekekr en vandaag is de innestelingsdag...
Alles om me heen speelt mee in het beoordelen van namen. In de bladen, TV etc. alles wordt gescand of er iets leuks of bijzonders tussen zit, zelfs personages uit boeken. Dus ja, ik ben er ook al mee bezig. Heb al een hele lijst, gek genoeg meer meisjesnamen dan jongens namen.