Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hallo!

Wij zijn ook met de 1e ronde bezig! wij hopen ook op 1 keer raak, maar goed dat word afwachten geblazen want ik moet pas rond de 29 april ongi worden.
    Ik voel me inderdaad ook meer opgewonder sinds ik gestopt ben met de pil :oops:
    dacht eerst dat het kwam omdat ik misschien mijn ei had, dan ben je ook wel eens wat meer opgewonder zeggen ze...

Iedereen succes in de eerste ronde en allemaal hopen op een snel resultaat! :D

2. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    mijn vriend zegt we zien het wel maar ik zou ook zo nuchter kunnen zijn als ik niks voel bedoel heb verschillende dingen al gehad. buikpijn misselijk hoofdpijn pijn in mijn tepels schraal gezicht/ gloeiende wangen. de laatste tijd veel meer kleur in het gezicht. maar gisteren erg last van winderigheid :oops: en vandaag zo wat klachten vrij op de tepels na.
    en dan kan je niet meer nuchter blijven tenminste ik niet hoor als je gewoon voelt dat er beneden iets gebeurd of het nou ontpillen is of zwanger worden.want dat is dan de grote vraag.
    mijn vriend merkt wel aan me dat ik verschillende klachtjes heb. maar zoekt daar niets achter

3. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    dat heb ik nou echt niet trouwens meer zin in vrijen, of opgewonder.
    ik denk alleen steeds sjonge hoe krijgen die meiden het voor elkaar om zo vaak te vriijen daar heb ik echt geen zin in.
    @kattja spannend wanneer zou je willen testen en hoeveel dagen heb je aangehouden?

4. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Racebabe,

idd ja mijn wederhelft is er ook nuchter in! hihi
    Ik kan er wel de hele tijd over praten maar hij niet :D Hij zegt we zien het vanzelf wel wanneer het raak is. En hij heeft ook gelijk natuurlijk!
    Maar soms dan ben je er zo vol van dan moet je er gewoon ff over praten en dat kan dan alleen maar tegen je wederhelft.
    Daarom ben ik ook blij dat het hier nu ook kan!

Gr. Kat

5. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    dat is echt zo mijn vriend werd gek van mij met me gepraat er over hij wilt het ook graag maar hij kan gewoon wachten. en denken we zien het wel ben wel blij dat ik hier iets kan lezen wat normaal is en wat ontpillen kan zijn anders had ik allang gedacht dat ik zwanger was.
    ik had voor dit forum nog nooit gehoord van ontpillen.

6. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Hee Titus,

Ik ga uit van een cyclus van 28 dagen. Maar ik ga nog niet gelijk testen hoor. Ik wacht het weekend eerst wel es ff af of ik ongi word.

Gr. Kat

7. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hehe, hij hoort mn verhalen wel aan en leert ook veel nieuwe dingen. Gister bijv. vertelde ik over de bevalling, dat je ingeknipt kan worden. Nou je had zn gezicht moeten zien :pale: Hij vroeg voor alle zekerheid maar even of ze je daadwerkelijk daaronder knippen ;)

Soms ist ook wel handig om iemand te hebben die zo nuchter en realistisch is, dan kom je weer even met beide beentjes op de grond hihi :D

8. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    je bent wel al spannend dichtbij hoor. zal voor je duimen.
    eigenlijk wil ik gewoon kijken mijn nod is 21 april maar eigenlijk wil ik pas testen op 29 april of zo als ik dan nog niet ongie ben geworden. tenminste als ik het volhou hihihihi :)

9. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Hee.. Wat leuk! Allemaal meiden die er net voor gaan!

Ik wacht mn menstruatie van volgende week af en dan gaan wij er ook voor!

Vond het wel grappig wat Kattja schreef: in 1x wil je kinderen! Haha! Zo voelde ik dat ook.. En daar ineens: die kinderwens, moedergevoelens! En wil je alleen nog maar dat! En dan nog je mannetje........

En ook wat DaisySanches schreef... Meer zin is seks! Ook dat heb ik! Ben in de zomer al met de pil gestopt, vanwege klachtjes en sindsdien heb ik ook veeeel meer zin! Maar gelukkig vindt vriendlief dat niet erg...
    :)

Succes!

10. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    echt wel hoor daar heb je echt wel gelijk in want hij brengt me gewoon weer naar de werkelijkheid terug.

11. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    waar staat NOD eigenlijk voor? de dag dat je ongi moet worden?

12. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Titus,

ik heb ook zoiets van ja ik kan wel gelijk testen maar die testen zijn volgens mij nog zo onzeker dan. Wacht liever nog ff

13. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    je niet ongesteld heid dag
    ja de dag dat je het moet worden maar het niet hoopt te worden :)

14. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

NOD = Niet Ongesteld Dag

Oftewel, de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het liever niet wil!

15. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik heb mezelf ook een minimum gesteld; op Koninginnedag (30 april) ga ik voor het eerst testen, als ik tenminste niet ongesteld word voor die tijd. Bij cyclus van 28 dagen zou dat 25 april moeten zijn, maar geen idee of het ook 28 dagen is, want die pil zou zn nawerking nog wel hebben :(

16. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Aha dacht al zoiets :D

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Sinds de dag dat mijn vriend zei dat hij ook graag een humeltje wil, ben ik er de hele dag mee bezg en zit ik hier op het forum te lezen. Ik ben er helemaal klaar voor. Wil al zo lang. Maar mijn vriend heeft wel zoiets van, we zien wel wanneer het komt. Ik zou inderdaad het liefs deze maand al zwanger zijn. Maar moet toch echt wachten tot 30 april, dan is mijn NOD. En ik probeer te wachten met testen tot een week erna. Tuurlijk weet ik wel dat de kans heel klein is, maar een kans is een kans toch! Ik hoop in ieder geval dat het binnen een half jaar lukt en dat is zelfs al vlot als ik hier de info zo lees. Binnen een jaar is normaal.

18. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Hallo Maranka,

hoe lang zijn jullie nu al bezig?

gr. Kat

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik heb op 28 maart mijn laatste pil geslikt. Daarna pil-ongi geworden en mag dit weekend gaan klussen. Dit is dus de eerste ronde. Ik hoop zo dat ik direct weer een normale cyclus heb en elke maand een eisprong. Ik ga vandaag voor het eerst een ovulatietest uitproberen. Ik wou dat ik deze site eerder gevonden had, want dan was ik denk ik wel zo verstandig geweest om eerst te gaan ontpillen voor we voor het echie zouden gaan. Nu ben ik echt ontzettend zenuwachtig of alles normaal gaat werken. En wil ik het liefst binnen 3/4 maand zwanger zijn. Toen ik stopte met de pil wist ik echt ook helemaal van niets. Gelukkig heb ik hier op de site al heel veel bijgeleerd

20. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Hoe zit dat eigenlijk met die geslachtskalender hoe met je dat dan berekenen?

gr. Kat

Deel Deze Pagina