Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmmm, ik doe ook mee hoor.
    Hier bijna klaar met werken dus ik kom er aan!
    :D

2. Dessje23

Dessje23 Actief lid

Jun 4, 2007
    126
    0
    0
    Hallo allemaal, alles goed hier? Hier gaat het goed! Ik lees elke dag trouw mee wel een paar keer per dag maar soms weet ik gewoon ff niet wat ik moet zeggen en dan lees ik gewoon met jullie lekker mee. Iedereen heel veel succes die dit weekend gaan testen zorg dat de lijst roze word ;) haha! Dinsdag 2de echo vind het zo spannend ik hoop zo dat het gegroeid is en dat het allemaal goed zit natuurlijk dus dat word voor ons weer een spannende tijd. Maar ja iedereen een fijn weekend toegewenst!

3. demi123

demi123 Bekend lid

Jun 29, 2007
    820
    0
    16
    Pffff.... heb net mijn vader ingelicht over ons plan om voor een kindje te gaan. Mijn zussen en moeder vonden het heel leuk maar mijn vader... ik weet het niet volgens mij vind hij het weer een onvolwassen keuze van me.

Nou ja het is de keuze van mij en mijn vriend als wij er maar gelukkig mee zijn toch!

Wat zijn er trouwens veel meiden snel zwanger als je naar de lijst kijkt, echt super!

Liefs

4. katje81

katje81 Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    1,331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Precies, het kan ook zijn dat je vader nog moet wennen aan het idee.
    Je blijft toch "z'n kleine meisje" ergens :D

Jullie zijn oud genoeg om samen zo'n beslissing te nemen en weten vast zelf waar jullie voor kiezen. Gelukkig mag je er daarom zeker mee zijn!

Mag ik vragen waarom je je ouders van te voren inlicht dat je aan kinderen beginnen wilt/gaat?

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik kan me ouders er ook niet alvast van informeren dat ik bezig ga voor een beep vindt ik iets te persoonlijk
    maar iedereen verschilt daar in
    mijn vader zei voor een half jaar terug dat die zich nog te jong vondt om opa te zijn dat hakte er toch wel in hij wist immers een weet van niets
    en afelopen maand zei die dat het nu wel eens tijd zou worden dat vondt ik wel een prettiger gehoor maar jullie zijn idd allebei volwassen genoeg om dar zelf te beslissen mischien moest je het hem niet vertellen pas als je zwanger bent dan zal je zien dat die het super vindt dan kan je toch niet meer terug haha

6. demi123

demi123 Bekend lid

Jun 29, 2007
    820
    0
    16
    Ik ben heel hecht met mijn gezin, dus ik kon het niet laten om het te vertellen. We vertellen het niet aan de ouders van mijn vriend.

Maar het is inderdaad onze keuze en we zijn er heel blij mee, maar ben toch een beetje verdrietig dat mijn vader het niks vind. Maar inderdaad hij moet vast nog wennen.
    Wat dat betreft is het goed dat ik hem nu alvast inlicht haha.

7. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Dag dames, ik kan maar kort typen, moet zo klussen hihi ;)
    Nu lekker weekend, heb drukke week gehad opt werk...Veel succes voor de testen en dikke knuf voor de ongi dames !
    Ik blijf graag op de lijst, ronde 6 klopt :)

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hahhaa ja de arme man heb je in iedergeval iets kunnen voorbereiden

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Ik had gisteren lichte ongikrampjes en steekjes in mijn liezen en bovenbenen.
    Het was gister de 11e dag van mn cyclus, zou het een eisprong zijn geweest? Ik heb geen afscheiding maar we hebben gister wel voor de zekerheid geklust.
    Vandaag geen klachten en ook geen afscheiding, na eisprong heb je toch meer afscheiding :(:

10. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Ik voel weer vanalles. Maar het zal wel tussen m'n oren zitten.

Liefs,
    Noa

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi Noa, meisje. Je maakt je misschien te druk.
    Even wachten nog ;)

12. steen

steen Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    3,507
    0
    0
    Limburg
    Meiden, bedankt allemaal!
    Ik zal zeker aan jullie denken!
    Ik zie jullie over drie weken, en hoop dan met goed nieuws terug te komen. En ik hoop dat er hier nog veel meer meiden in het roze zijn!
    Succes allemaal, zet hem op he!

Liefs Steen

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Net terug van de VK. En alles is goed. Hartje lekker duidelijk, bloed waarden in orde. En ze verwacht dat ik na de vakantie een toeter heb :confused: :p.... we zijn benieuwd!

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mooi Daisy, klinkt goed. Fijn dat het allemaal goed is en dat je het hartje weer hebt gehoord.
    Toeter, hihihi tja dat zit er wel in natuurlijk.

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Leuk om te horen Daisy! Spannend allemaal hoor.

Net thuis van mijn werk. Ga ff lekker relaxen en kijken of ik mijn mannetje nog kan verleiden :)

16. katje81

katje81 Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    1,331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ik informeer m'n ouders ook inderdaad niet, die van mijn man ook niet.
    Eerst maar eens zien of het lukt enzo :)
    Mijn ouders houden ook meestal de boot wel af, jullie zijn nog jong genoeg. Maar van de week had ik een beeb in m'n armen van iemand anders en toen was het ineens " dat staat je goed " :)

17. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    bij ons weten al verschillende mensen van onze plannen, kan niks stilhouden, echt erg!
    mijn baas heeft altijd gezegd da ze t wel fijn zou vinden als ik het van tevoren zeg :) en da heb ik vandaag gedaan. ze vond het heel leuk en alles kwam in orde, ik kan mijn functie gewoon houden(haha functie, ik werk maar bij de zeeman hoor :) )en kan altijd minder gaan werken, geen probleem. ze zei: begin jij maar gewoon met je gezinnetje, wij passen ons wel wa aan!

18. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    hoi meiden
    hier nog ff een laat berichtje van mij.
    Zie dat Esjuh zwanger is! van harte gefliciteerd? nog meer zwangeren de afgelopen dagen? (kon het niet zo snel terug vinden!)
    maareh, ik zit nu op dag 25 en het wordt weer spannend.
    Voel van alles maar ga er echt niet vanuit dat het positief zal zijn.
    de eerste maand dacht ik ook dat ik zwanger was en dat was ook niet zo dus gewoon lekker afwachten. Ik hoop wel dat als ik ongi word dat het wat eerder komt dan 34 dagen. duurt wel lang hoor: is meer dan een maand. ach ja.
    nou........allemaal een heel fijn weekend en heeeeeeeeeeeeel veel succes met klussen, testen en zwanger zijn!

doeiiiiiiiiii

gr mayo

19. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Pffff weer een week zo ongeveer afwezig geweest zie ik :(
    Sorry luitjes, ik kan niet alles teruglezen.

In ieder geval aan alle nieuwe zwangeren : Onwijs gefeliciteerd!

Mijn misselijkheid was gister voor het eerst, een stuk minder. Dan ben ik wel onstabiel, moet vaak blijven eten etc, maar die megavlagen van misselijkheid, of de continue misselijkheid was er niet!
    Het avondeten is er gister zelfs sinds een week of wat in gebleven! Whaah!

Ik hoop dat dit zo blijft, vanmorgen iig nog niet echt misselijk geweest :whistle:

Met mn werk is het dus de afgelopen tijd af en toe niet goed gegaan...zo misselijk dat ik mn bed niet uit kon komen, of dat ik zo beroerd was op het werk dat ik ben weggegaan.
    Ik heb nog een doosje medicijnen liggen van de huisarts, maar die wil ik even een weekje bewaren nog, voor het geval dat ... we gaan namelijk zaterdag 11 dagen naar Turkije! JeeJ! Echt zin in!

En maandag dus voor het eerst naar de VK geweest. Vooral vragen beantwoorden, informatief gesprekje, bloeddruk was supergoed, en geen ijzertekort. Wel was ze niet echt secuur, want het overzicht dat ik elke keer moet meenemen en waarop ze mn antwoorden heeft verwerkt, strookt niet helemaal met wat ik verteld heb :rolleyes: nahja..
    Verder heb ik een indicatie voor een type 1 echo met 20 weken. Mijn neefje had een aangeboren hartafwijking en daardoor kom ik in aanmerking voor een uitgebreide echo waarbij ze hart en andere organen extra bekijken.

Goed... dat was het nieuws van deze kant.. ik kijk uit naar mn vakantie en naar niet-misselijk blijven! 8)

Aan alle meiden die (nog) niet zwanger zijn : Toitoitoi! Heel veel succes! Keep on klussing!

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Goedenmorgen iedereen!
    Even weer een vraagje vanaf mijn kant.. Hoever vóór je eisprong kun je gaan voelen dat ie eraan zit te komen?
    Want als ik een cyclus heb van 26 dagen komt ie ongeveer morgen.. Zou ik dan vandaag al last kunnen krijgen van wat steekjes enzo? Of komt dat ook echt pas morgen allemaal op de dag dat je hem hebt?

Share This Page