Ik weet wel dat de powerplate dus echt nie kan als je zwanger bent, maar volgens my in zo'n vroeg stadium maakt de achtbaan niets uit. Ht gaat er volgens my voornamelyk om als je buik in de weg zit zeg maar, en dat is dan (meestal ) nog niet t geval. Maar.....iedereen moet gewoon voor zichzelf doen wat het beste voelt, en by twyfel: gewoon niet doen, kun je jezelf achteraf ook geen verwyten maken! Nou dat was myn tip van de dag
meiden ik ga slapen moet helaas morgen werken de hele dag en dan naar de verjaardag van me mama dus zal jullie maandag als ik vrij ben lekker ff bijhouden en hoop dat er dan ook weer wat rose tussen zit dikke kus voor jullie allemaal!
NET GESTOPT MET DE PIL LIJST Afina80 laatste pil 20 maart 3e ronde Anita1974 - laatste pil 15 juni - 3e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER getest mei Askim - laatste pil 9 juli- 2e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 4e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER BD81 - laatste pil maart - 5e ronde Bianca24 - laatste pil 29 juni - 2e ronde Biancarene - laatste pil 6 juli - 1e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 2e ronde Blondsteenbokje - laatste pil 31 mei - 3e ronde danielledeleeuw - laatste pil 28 juli - 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 13e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER getest 21 juni demi123 - laatste pil 26 juni - 1e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde- ZWANGER- getest 24 juli dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde - ZWANGER getest juli djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Eimat - laatste pil 13 juli - 2e ronde Enomis- laatste pil 5 juli - 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 4e ronde (na MK) - ZWANGER getest 7 aug. Femkes - laatste pil januari - 1e ronde Fientje2007- laatste pil 11 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Fiona23 - laatste ring 1 augustus - 3e ronde Firtsbaby - laatste pil 11 juni - 3e ronde fleerpje - laatste pil juni - 2e ronde - ZWANGER - getest 19 aug. Fleur76 laatste pil 14 april 2e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 6e ronde Frostieke - laatste pil 19 juni - 2e ronde H25 - laatste pil 1 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 12 aug. Gina82 - laatste pil 31 juli - 1e ronde Hellepelle - laatste pil 20 juni - 3e ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 4e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 2e ronde Iris1977- laatste pil 19 april - 4e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil mei 3e ronde Jes1 - laatste pil 12 juni - 2e ronde - ZWANGER -getest- 11 augustus Jesjuh laatste pil 30 maart 5e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 3e ronde Katje81 - laatste pil 12 juli - 2e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde ? Kellox - laatste pil 20 april - 2e ronde na MK - ZWANGER getest 1 aug. Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Kwebbels - laatste pil mei - 2e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 3e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 3e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Leonie20 - laatste pil maart - 5e ronde lopje - laaste pil mei - 3e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Mandytjuuu - laatste pil ? - 2e ronde Manon81- laatste pil 6 juli -2e ronde Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde - ZWANGER- getest 19 juli Mariaatje laatste pil 10 mei 3e ronde - ZWANGER- getest 3 augustus Marie - laatste pil 14 juni - 2e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 3e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 3e ronde Mieke8- laatste prikpil okt'06 - 2e ronde Minnie1979 - laatste nuvaring 12 juli - 2e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 7e ronde MissyZuilen - laatste pil 9 juli - 2e ronde Monique77 - laatste pil 18 juni - 2e ronde Nikkie80 - laatste pil 8 juni - 3e ronde Nina1983- laatste pil mei- 4e ronde Noa25 - laatste pil juni - 2e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde - ZWANGER- getest 10 augustus Onsukkie - laatste pil juni - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 2e ronde Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde - ZWANGER Racebabe laatste pil 30 maart 6e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 3e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER - getest 16 mei Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 29 juli Sablovesgeof - laatste pil mei - 3e ronde Schiepie - laatste pil 22 juni - 2e ronde Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 3e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Steen - spraaltje verwijderd 16 juli - 2e ronde Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde - ZWANGER getest 27 juli Sunshine09 - laatste pil 5 juli - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Vlinder79 - laatste pil 11 juli - 2e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER weethetwel - laatste pil februari - 5e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 4e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde ZWANGER getest juli 29 ZWANGER LET OP DAMES EEN NIEUWE LIJST. LEES JE NOG STEEDS MEE EN/OF WIL JE WEER OP DE LIJST. GEEF HET DAN EVEN DOOR ! WAUW Fleerpje, geweldig. Gefeliciteerd meid. Super, jij bent nu ook mooi roze in de lijst.
TOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF! Geffeliciteerd! Superrrrrrrrrrrrrrrr Ik denk dat het deze maand niet raak is bij ons. Hebben wel geklust voor volgens mij 3 dagen voor mijn ei. Daarna werd vriendlief ziek Ach ja de pendels zeggen toch september dus laten we maar heeeeeeel hard duimen dat ze gelijk hebben [-o<
fleerpje int roze! proficiat. vertel het test verhaal haha, was je vriend/man er ook bij, reactie? foto?
ziet er goed uit he? in het roze? haha Ik ging vanmorgen om 06:00 al testen, was al wakker en moest piesen, dus gelijk gedaan, De Streep kwam meteen tevoorschijn en ik stond echt met mijn mond open te kijken hoe duidelijk hij werd! Daarna heb ik me eerst aangekleed en ben even naar beneden gegaan, heb de honden uitgelaten, en toen ik terug kwam eerst het forum op en toen aan vriend verteld, het was inmiddels 09:00 een iets schappelijker tijd, en mijn vriend kan GOED slapen dus die sliep nog, haha hij was meteen goed wakker en vind het geweldig! ff kijken of ik die foto in mijn album krijg!
Alle zwangeren gefeliciteerd! ik ben 3 dagen niet geweest en heb niet echt de puf om terug te lezen, excuus ervoor!
Ik zou volgens de banner vandaag mijn ei hebben, maar ik test nog steeds niet positief. Iemand enig idee? Wel al sinds gisteren wat krampjes en steken, dus denk wel dat ie komt.. Maar heb nu echt geen idee meer wanneer. Als ik vanmorgen negatief testte, kan ik dan alsnog vanavond positief testen? Maar als ik vandaag mijn ei zou moeten hebben, moest ik toch gisteren al positief testen? Oww.. als ik maar wel een eisprong heb deze maand!
MissyZ, het heeft geen zin om 2x op een dag te ovutesten! Het beste is om namelijk 4 uur lang urine op te sparen en het beste moment om te testen is rond 12 uur 's middags. Aan al je berichtjes te lezen ben je er naar mijn idee te krampachtig mee bezig hoor. En als je nu al kleine krampjes voelt, zou ik zeggen, klussen maar! Dat kan nooit geen kwaad. Maar goed wie weet hebben andere meiden hier nog tips voor je. Succes meid.
Sorry weet daar nog helemaal niets vanaf! Loop zelf leeg maar goed gelukkig is dat maar een paar daagjes en dan kunnen we er tegen aan! hihi
BD81, 3 dagen voor de eisprong wordt lastig. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Bij ons bij de maart mama's zit een zwangere die 5 dagen voor het ei voor het laatst heeft geklust! Missy, rustig aan meid. Als je al steekjes voelt zal je ei heus onderweg zijn. Wie weet is je eisprong dit keer wat later en je cyclus dus wat langer dit keer. Mag best 26 dagen is ook prima, maar iets langer kan echt geen kwaad. En als je om de dag klust mis je je ei echt niet! En anders doe je het gewoon elke dag als je daar de puf voor hebt. En je partner er voor te vinden is. Je niet zo druk maken hoor! Dat werkt juist averechts! Laupio, Hoop dat je succes het bij de natuurarts! Jannegie, Heeft de ongi bij jou nou wel gewoon doorgezet? Hier alles in orde. Niet misselijk. Beetje moe. Maar mijn bh's passen niet goed meer en mijn broeken beginnen te knellen. Dus knoopje los en een elastiekie erom. Bh op het laatste haakje. Werkt voorlopig nog wel.
Ach we zien wel. Moet ook zeggen dat ik mijn ei deze keer niet heb gevoeld. Beetje vage buikpijn, maar geen steken of iets dergelijks zoals vorige maanden....... Ach we zien wel. Anders volgende maand weer nieuwe kansen toch?!
Jullie hebben ook gelijk.. Het spijt me! Had gewoon zo gehoopt op een cyclus die ik dacht zou hebben. Maar moet gewoon niet zo zeuren.. En elke dag klussen vinden wij geen probleem, maar had begrepen dat het beter is om de dag. Dus dat blijven we doen tot me NOD, vind me kerel niet erg.