goedemiddag dames ik moet de laatste paar dagen vaker naar de wc ben hartstikke moe en heb steekjes in mijn buik.......het is nu onegveer 5/6 dagen geleden dat ik mijn eisprong hbe gevoeld! mijn banner zegt dat ik gister mijn ei zou hebben gehad uitgaande van de laatste cyclus dus we zien het wel want kan momenteel niet zeggen wanneer ik precies ongi word en hoe en wat... we wachtten deze maand af! hoe is het hier verder met iedereen? XXX
heeee Fleerpje.. GEFELICITEERD! Je geeft ons allemaal weer beetje hoop hahah! Geniet ervan! Liefs Gina
heerlijk! heb het rijk voor mij alleen! mike is naar utrecht- feyenoord. normaal ging ik ook altijd mee maar heb mijn seizoenskaart niet verlengd dit jaar. hmm t kriebelt wel hoor!
Nou niet echt nee. Ik geloof dat ik mn banner maar weg haal. Ik heb vier dagen een beetje bruinverlies gehad. Ga er nu niet vanuit dat dat mn ongie was. Ik wacht nu gewoon af, want mn gyn zei dat tien dagen na de laatste tablet mn ongie moest komen. (of eerder). Donderdag heb ik mn laatste tablet gehad. Ik ben wel een beetje ongerust. Ik vraag me namelijk af of ik voor het beginnen met de pil wel normale ongies had. Volgens mij stelde het toen ook nog weinig voor..... Dat zou niet zo mooi zijn..... Maar ben wel blij dat ik onder controle sta. Begin september ga ik weer heen.
@ Fleerpje: JAAAAAAAAAAA! van harte meid! geweldig! @ Jannegie: hmmm meid, das nie leuk nu mag het wel es een x hè!
ja spannend is het iedere maand! maar ik ga er van uit vpoor mezelf dat ik het niet ben......en dan ga ik gewoon beginnen aan mijn nieuwe studie en verder afvallen als het lukt! XXX
Hoi allemaal! Fleertje gefeliciteer en zo snel echt heel gaaf! Ik zit ook weer op het wachtbankje en vind het zo spannend. Mijn buik voelt raar en ik neem aan dat het niet mijn onge is dus wie weet....spannend!
Spannend allemaal! Als ik straks terugkom van vakantie wil ik nog meer roze zien! Dus iedereen moet goed ze best doen en dan zal ik voor jullie duimen.. Want ik moet nog even, dus voor mezelf duimen gaat nog niet.
@roxyrox9 momenteel schommel ik heel erg. ik let hel erg op mijn eten fitness 2/3x in de week wandel iedere dag (met de hond) eet 3 stukken fruit en eet bijna geen vlees meer. ik houd momenteel veel vocht vast in mijn benen. en ik ben 160 cm en weeg nu 93 kilo.......en dat is 35 te veel voor mijn lengte. ik hbe al heel veel dieeten geprobeerd: appelazijn, weight watchers, slimfast, dieetiste, sonja bakker, herbalife en niks mag baten helaas. in het begin val ik wel af en daarna blijf ik heel lang op een gewicht en kom dan weer bij dus ben nu aan het kijken met de huisarts wat eraan te doen is. ik kom nameijk in aanmerking voor een maagband, maag verkleiding of maagballon maar ik ben ook nog erg jong, dus het is even afwachtten wil het graag op eigen kracht proberen maar tot nu toe wil het niet zo lukken......helaas
ja dat is wel balen voor je meid dat het allemaal niet helpt! ik snap dat je niet voor een operatie wilt gaan. ik hoorde onderlaatst iets over een bloedgroep dieet. misschien een tip?
Ik zou ega dieet echt proberen.. ben er 30 kilo van afgevallen en het is echt heel gezond, ook als je zwanger bent! En... zo'n operatie is voor de rest van je leven en niet gezond! Gezellig x uit eten is er dan niet meer bij.. zou er goed over nadenken! Succes en veel liefs Gina
hallo meiden fleerpje van harte gefeliciteerd. geniet er van. ik heb minder leuk nieuws. ik ben vandaag ongi geworden en ga helaas naar de vierde ronde alweer. Kan iemand mij veranderen in de lijst? had het totaal niet verwacht, dacht dat m`n ongi wel weer boven de 30 dagen zou komen. Gelukkig (lijkt) m`n cyclus normaal te worden. maargoed, we gaan weer vrolijk verder. gr mayo
NET GESTOPT MET DE PIL LIJST Afina80 laatste pil 20 maart 3e ronde Anita1974 - laatste pil 15 juni - 3e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER getest mei Askim - laatste pil 9 juli- 2e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 4e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER BD81 - laatste pil maart - 5e ronde Bianca24 - laatste pil 29 juni - 2e ronde Biancarene - laatste pil 6 juli - 1e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 2e ronde Blondsteenbokje - laatste pil 31 mei - 3e ronde danielledeleeuw - laatste pil 28 juli - 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 13e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER getest 21 juni demi123 - laatste pil 26 juni - 1e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde- ZWANGER- getest 24 juli dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde - ZWANGER getest juli djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Eimat - laatste pil 13 juli - 2e ronde Enomis- laatste pil 5 juli - 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 4e ronde (na MK) - ZWANGER getest 7 aug. Femkes - laatste pil januari - 1e ronde Fientje2007- laatste pil 11 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Fiona23 - laatste ring 1 augustus - 3e ronde Firtsbaby - laatste pil 11 juni - 3e ronde fleerpje - laatste pil juni - 2e ronde - ZWANGER - getest 19 aug. Fleur76 laatste pil 14 april 2e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 6e ronde Frostieke - laatste pil 19 juni - 2e ronde H25 - laatste pil 1 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 12 aug. Gina82 - laatste pil 31 juli - 1e ronde Hellepelle - laatste pil 20 juni - 3e ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 4e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 2e ronde Iris1977- laatste pil 19 april - 4e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil mei 3e ronde Jes1 - laatste pil 12 juni - 2e ronde - ZWANGER -getest- 11 augustus Jesjuh laatste pil 30 maart 5e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 3e ronde Katje81 - laatste pil 12 juli - 2e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde ? Kellox - laatste pil 20 april - 2e ronde na MK - ZWANGER getest 1 aug. Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Kwebbels - laatste pil mei - 2e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 3e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 3e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Leonie20 - laatste pil maart - 5e ronde lopje - laaste pil mei - 3e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Mandytjuuu - laatste pil ? - 2e ronde Manon81- laatste pil 6 juli -2e ronde Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde - ZWANGER- getest 19 juli Mariaatje laatste pil 10 mei 3e ronde - ZWANGER- getest 3 augustus Marie - laatste pil 14 juni - 2e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 4e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 3e ronde Mieke8- laatste prikpil okt'06 - 2e ronde Minnie1979 - laatste nuvaring 12 juli - 2e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 7e ronde MissyZuilen - laatste pil 9 juli - 2e ronde Monique77 - laatste pil 18 juni - 2e ronde Nikkie80 - laatste pil 8 juni - 3e ronde Nina1983- laatste pil mei- 4e ronde Noa25 - laatste pil juni - 2e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde - ZWANGER- getest 10 augustus Onsukkie - laatste pil juni - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 2e ronde Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde - ZWANGER Racebabe laatste pil 30 maart 6e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 3e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER - getest 16 mei Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 29 juli Sablovesgeof - laatste pil mei - 3e ronde Schiepie - laatste pil 22 juni - 2e ronde Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 3e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Steen - spraaltje verwijderd 16 juli - 2e ronde Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde - ZWANGER getest 27 juli Sunshine09 - laatste pil 5 juli - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Vlinder79 - laatste pil 11 juli - 2e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER weethetwel - laatste pil februari - 5e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 4e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde ZWANGER getest juli 29 ZWANGER LET OP DAMES EEN NIEUWE LIJST. LEES JE NOG STEEDS MEE EN/OF WIL JE WEER OP DE LIJST. GEEF HET DAN EVEN DOOR ! Mayo, tja wel een teleurstelling. Kom op, nieuwe ronde nieuwe kansen. Deze maand wordt een speciale maand! Veel succes.
Nou ik denk dat ik nu toch echt ongie wordt. Hoop niet dat het weer loos alarm is, maar had net behoorlijk helder rood.... Verder ga ik gauw naar bed... Ben hartstikke verkouden en moet morgen 600 km rijden, blèh... Doei doei!
zo meiden ik stel me ook in om mezelf niet gek te maken ik ben gewoon niet zwanger ! geloof je het zelf! hahahahah sorry ben bang dat ik me de aankomende tijd gek ga maken heb wel last van afscheiding verleden keer juist weer niet dus we kijken wel weer veder me vriendin is vanochtend bevallen van haar eerste ik was elke dag zowat bij haar of we belden hoe het ging vanochtend ging de telefoon en ik hoorde die kleine huilen net een paar minuten oud ik werd na het telefoon gesprek een beetje raar in me hoofd het duizelde helemaal zal wel de spanning zijn die ik voor haar had! ik vindt het zo geweldig dat ze een gezonde zoon op de wereld heeft weten te zetten van 9 pond! me vriend is nu ook gebrand we willen nu niet liever dan een baby van onszelf! meiden ik ga slapen spreek jullie morgen weer dikke xxx