Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Pfff, vandaag gemeenschap gehad. Daarbinnen was er iets super gevoelig (bijna pijnlijk) voelde als baarmoedermond?
    Zo'n half uur tot een uur later krijg ik ineens erg veel pijn (kramp) in mijn onderbuik. Vergelijkbaar met ovu-pijn. Heb ik weer hoor :rolleyes:

2. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Geen idee wat het zou kunnen zijn, maar wel vervelend voor je. Ga je je toch weer afvragen wat dat nu weer zou zijn.

3. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoi maranka!

ik heb dat niet getest ofzo, maar ik dacht zelf dat ik mn ei wel had gehad, ik had een aantal dagen veel afscheiding en dikker dan normaal... ik ben nog niet ongesteld, maar ik denk nou toch iets te gaan voelen, dus ik hoop dat het vandaag door zet! :)

groetjes rebbel

4. kattja

kattja Actief lid

Apr 11, 2007
    468
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Wat een weertje he :) Zit op het werk en het is hier benauwd!
    Zie dat ik vandaag mijn vruchtbaartste dag heb. Gister al druk aan de klus geweest. Vanavond maar weer ;) !
    Had gister toen ik ging slapen echt zo'n gevoel van nou dit zou wel eens raak kunnen zijn. Maar ja slaat ook nergens op natuurlijk haha!

Gr. Kat

5. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Haha, wat zijn wij toch rare wezens als het op zwanger worden aankomt he ;)
    We voelen (of menen te voelen) allerlei pijntjes en steekjes en hebben dan stille hoop..
    Twee weken later is het weer rood en kunnen we weer opnieuw beginnen :(

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    dames.... ben zo blij zo blij heb eindelijk mijjn ei!

7. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    haha, had je door dat het rijmt :p

8. kattja

kattja Actief lid

Apr 11, 2007
    468
    0
    0
    Hallo Dwazie,

We hebben allebei onze vruchtbaarste dag vandaag zie ik :D .

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    @racebabe ja dat had ik door.. maar jij oko en dat is lachen hahah.. heb echt buikpijn rechtsonderin is dat normaal?

@katja.. nou dan weet ik wat jij gaat doen vandaag... en ik trouwens ook!

10. kattja

kattja Actief lid

Apr 11, 2007
    468
    0
    0
    Ja idd ja! Ik denk dat dat te maken heeft met je ei hoor. Ik heb het namelijk ook. En vorige maand ook.

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    nou dan weten we dat ook weer.. en scheelt dus een hoop geld aan ovutesten... al moet ik wel zeggen dat ik het geweldig leuk vond zo n smiley... op mijn test....

12. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    :cry: Was het maar rood bij mij..... zucht..... :cry:

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    @jannegie... kan me helemaal voorstellen dat je zegt dan maar rood dan weet je tenminste waar je aan toe bent!

14. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Kan ook zijn dat het je blaas was, die kan daar ook wel eens gevoelig van zijn.... Maar dan had je waarschijnlijk na de tijd ook direct het gevoel dat je moest plassen...

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd, straks lekker klussen!

Ik had het ook gerijmd. (Zelfde rijmpje) in mijn ei-topic. Maar is toen niet opgevallen.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=42060 :)

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    ja ben er wel blij mee.. lees trouwens inderdaad even je stukje net terug... en dat over dat mijn manlief zegt ook opeens nou je wilt wel heeel vaak nu...hij heeft ook vraagtekens hoor.. snap ik eignelijk ook wel heel goed maar wel vervelend.. want ik wil hem natuurlijk geen druk opleggen....want dan wil het misschien wel helemaal niet lukken....

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Moet je ook niet doen, en probeer niks over je ei te zeggen.

De mijne zit kennelijk toch wel te rekenen, kwam ik van het weekend achter. Maar de biologieles is voor hem te lang geleden, dus hij had gerekend vanaf de laatste dag van mijn ongie. Liep hij dus een week achter met zijn gedachtengang. Maar ja, gister liep hij weer een week voor. Hij stelde nl. vast dat ik niet ongie ben. Nee, da's volgende week pas (al hoop ik van niet).

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    ik heb hem inderdaad helaas in mijn enthousiasme wel verteld over mijn ei... hij vond het fantastisch maar ook wel vervelend...(al je begrijtp wat ik bedoel)
    Nou is het wel zo dat we het gisteravond ook hebben geklust... het zou dus voldoende moeten zijn haha of denk ik nou slecht...

19. kattja

kattja Actief lid

Apr 11, 2007
    468
    0
    0
    Ik herken dat wel een beetje ja. We doen het nu echt veel vaker dan dat we deden. Maar ja er moet natuurlijk wel wat gebeuren he ;)

20. kattja

kattja Actief lid

Apr 11, 2007
    468
    0
    0
    Ik had nog ff een vraagje voor diegene die het weten, via deze site kun je zwangerschapstesten kopen? waar kan ik dat vinden? EN hoe duur zijn die dan?
    En die worden gewoon door je brienvenbus geschoven?

gr. Kat

Share This Page