Zie trouwens dat we beide dezelfde pendels hebben. LAten we hopen dat het uitkomt (trouwens augustus mag ook wel hoor )
BD; Ja, zelfde, maar ik verwacht er nog niets van. Ik weet namelijk dat ik gewoon ongi ga worden, maar wanneer... hoop morgen. Ik heb namelijk mijn ei nog helemaal niet gevonden via tempen en ovutesten. Zie mijn tempkaartje in mijn album. Voor mij dus niet zo spannend. Vandaar ook de afspraak bij de gyn. Hoop dat het voor jou uit gaat komen hoor!
mieke ik heb je album ff bekeken wat een pragtig meisje is dat ! heerlijk zeg en ik temp nog niet amar als je je ei heb moet je toch een piek zien? ja ik ga het volgende maand ook voor het eerst doen kijken of ik er wijs uit kan komen want zo schiet het ook niet op ik kan elke keer wel me ei mislopen en daar heb ik genoeg van ik heb ook dezelfde pendel voor sept, staan dus ik hoop dat we dan ook rose zijn!
Klopt Fiona, je temp gaat dan met ongeveer 0,3 graden omhoog. Is wel goed hoor om dat te gaan doen. Je moet maar eens onder het topic temperatuurkaartjes kijken. Zie je veel voorbeelden. Suces hoor.
ja als het deze ronde niet is gelukt dan ga ik in sept beginne met tempen ik ga dan zon temp bestellen op deze site je moet het elke keer op een vast tijdstip doen he maar je kan dus alleen je ei zien als die stijgt maar je weet dus niet of je een beetje vruchtbaar al ben dus je hebt maar 1 kans? want als je ovutesten gebruikt kan je al zien wanneer je vruchtbaar bent snap je me nog
fleerpje gefeliciteerd! spannend hoor de meiden die bijna mogen testen! hier alles nog prima, voel nog niks geks en heb ook echt niet het idee dat het deze ronde raak is... liefs rebbel
Alle zwangeren gefeliciteerd. Ivm vakantie, is dit mijn laatste moeders voor moeders-week. Gister stonden de laatste kratten voor de deur, met het Dick Bruna-ontbijtsetje. Zo lief .
Hoiii.. Alle zwangeren gefeliciteerd! Geniet ervan, dat verdienen jullie! Ik mag over zes dagen testen.. als ik niet ongi word... hoop dat ik gelijk normale cyclus heb! Succes aan iedereen in de wachtbank of in de klus dagen Liefs Gina
Wat was jij er vroeg bij! kwart over 4 ? Maarre.. ik ben jaloers! Ik heb nu even 2 weken pauze, maar daarna mag ik nog ff... en t kost best moeite met die misselijkheid eerlijk gezegd. Hoest met Daisy? *huggg*
@ Mieke8: Beetje late reactie...maar bedankt! En jij ook succes bij de gynacoloog volgende week! Hopelijk komt er wat uit waar je wat aan hebt en mee kan. @ Jannegie: Haha...inderdaad grappig. Allebei in februari gestopt en allebei modderen met lange cyclussen. Succes! Voor de overigedames natuurlijk ook succes met alles!
Hi Fiona, je moet maar even op deze site kijken www.fertilityfriend.com Hier kun je iedere dag je temp gegevens invoeren en nog wat andere gegevens invullen zodat FF je eisprong kan traceren, dan ben je er waarschijnlijk wel optijd bij hoor. En vwb het tempen, idd iedere ochtend op hetzelfde tijdstip is het beste en voordat je uit bed gaat (dus je mag nog niet uit bed geweest zijn.) Succes.
meiden hoe gaat het hier met iedereen? en dan vooral met de zwangeren onder ons! even een vraag ik heb echt nog steeds ontzettende pijn aan mijn borsten zelfs mijn bh doet pijn en ik heb vorige week woensdag mijn ei gehad en heb sinds zondag last van mijn borsten.....dit heb ik normaal 3 dagen voor nod......kan dat wat betekenen? ook ben ik heel erg moe en ga rond 21uur slapen en rond 9uur weer wakker wel moeite om in slaap te komen af en toe. gister avond ook steekjes gehad in mijn buik en ik moet veel plassen. zitten witte vlokjes in de urine wat kan dat zijn?
Hier gaat alles wel ok! (tussen de pijnaanvallen door vooral ) Lang verhaal maar waarschijnlijk niersteentjes! pfff Straks komt een mevr van moeders voor moeders! hihi, heb de urine klaarstaan in de koelkast! haha Ben benieuwd!
Hoi allemaal, pff, twee dagen weg geweest en ik moet 9 blz terug lezen...niet te doen. In elk geval alle zwangeren gefeliciteerd, alle klussers klus ze en iedereen op het wachtbankje succes...
LEONIE EN LOPJE GEFELICITEERD! ! ! Wat gaat het goed hier dames. Alweer twee zwanger! Super zeg! Daisy, ik moet nog tot half oktober door met MvM. Maar vind het geen probleem. Kleine moeite. En ik ben gelukkig ook niet misselijk. Houd wel mijn adem even in als ik het overschenk in de flessen, want dan ruik ik die alcoholgeur niet. En dan is het geen probleem. Gewoon snel de dop er weer op. Het kindereetsetje van dick bruna is echt heel leuk. Ik heb hem ook al. Wicjuh, hoe is de termijnecho gegaan? Heb je een foto? Kellox, balen van je nierstenen. Maar hopenlijk is de pijn wat te harden. Ik ben vandaag voor de intake naar de verloskundige geweest. Er is bloed afgenomen en mijn bloeddruk is opgemeten. Was prima. Verder heel wat informatie meegekregen. Leuk! Ik heb over 4 weken weer een nieuwe afspraak en over 3 weken weer een echo. Dan ben ik bijna 12 weken(scheelt een dagje). Wil zo graag ons kindje weer even zien. En dit keer dan met alles erop en eraan. Verder voel ik me nog prima. Af en toe vermoeid. En wat last van mijn borsten. Maar verder niets. O ja toch. Mijn hele rug zit onder de pukkels. Lijkt wel een maanlandschap. Heb het nog nooit zo erg gehad. Zelfs niet in mijn pubertijd. Gelukkig zit het allemaal gewoon onder mijn keren en kan ik hetzelf lekker niet zien.