Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lopje

lopje Lid

26 jun 2007
    22
    0
    0
    heey,

allemaal bedankt voor de felicitaties..
    (voor alle zwangeren)
    wanneer is het tijd om de verloskundige te bellen?
    en hoe zit dat met moeders voor moeders?

liefs

2. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    Leonie & Lopje ; Gefeli!

Hopelijk heb ik ook goed nieuws op het einde van deze maand!

3. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    Nog even een vraagje;

Men vorige cyclus was 37 dagen , moet ik dan deze banner ook op 37 dagen zetten ?

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    De verloskundige kun je over een weekje wel bellen en met MvM kun je rond de 6 weken beginnen dus met week 5 ongeveer bellen.

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ja dat is wel het handigst denk ik. Maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat je cyclus deze keer korter of langer zal zijn.

6. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    ok dankjewel Maranka!

7. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd Leonie en Lopje!

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Heb het gevoeld dat mijn ongi er al aan komt.
    Bleh.... Ga het weekend leuke dingen doen en dan kan ik de :evil: :evil: echt niet bij gebruiken!
    Zere borstem en buikpijn..... Laten we hopen dat het wat anders is, maar reken er niet op. We gaan volgende maand weer gewoon voor nieuwe ronde. (alhoewel we natuurlijk altijd blijven duimen!)

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Als ik je cyclussen zo bekijk BD81 zou je je ongi niet eerder dan na het weekend verwachten toch? Hoop dat de ongi het weekend wegblijft in ieder geval en daarna mag ie ook nog een hele poos wegblijven nietwaar!

10. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoi dames,

Maranka; had jij nog specifieke symptomen toen je net zwanger was?

Ik ben benieuwd,

Liefs Sandra

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Maranka:

Ja, de termijnecho vanmorgen gehad ja, en ik heb er maar 1 woord voor : GAAAAAAAFFFF!

:)

We hebben de foto ingescand, ik zal m zo ff uppe in mn album. Ik ben op de dag af 10 weken, zoals de eerste uitrekening ook was eigenlijk. Je ziet op de foto het hummeltje van ruim 3 cm hihi, niet specifiek iets te herkennen maar de echo was echt super! We hebben het hartje gehoord, en hummeltje zien bewegen. Helemaal en armpjes en beentjes...echt raar dat dat er allemaal al een beetje aanzit!
    Afijn..ik ga weer ff verder misselijk zijn en de foto uppe ;)

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wicjuh, mooie echo hoor. En leuk! Jammer dat je nog steeds zo misselijk bent.

Zucht, voel af en toe lichte krampjes.
    De :evil: zitten er echt aan te komen, had gehoopt vandaag.
    Nu kom ik toch echt in de knoop met de gyn van maandag als ze niet snel komen, dan..... mogen ze van mij nog wel een week wegblijven! Baal.

13. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Lopje & Leonie: van harte meiden! jullie kleuren de lyst weer een beetje rose, nu de rest nog :D

Grrrrr wat kruipt de tyd toch voorby, wordt steeds zenuwachtiger.......:(
    En ik blyf maar duimen :)

14. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Kom hier ook weer ff checken! dames komen jullie ook gauw in het roze allemaal!? ;)

Genoeg roze wolken voor jullie hoor!

Hier weer wat HCG om te helpen:

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    vang vang vang vang vang vang :D

@kellox wat helpt tegen nierstenen is een glas donker bier
    moet ik namelijk ook drinken omdat ik nierstenen hbe en nog wat aan mijn nieren heb!
    wat ook helpt is citroensap in water/spa

16. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    ok dat moet ik dus ff gaan aanschaffen. donker bier doen we maar ff niet nu ;)
    maar dat citroen das het uitproberen waard, word er echt gek van steeds!

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik had eigenlijk alleen last van brandend maagzuur. En mijn temp bleef hoog. Verder had ik anders al een paar dagen voor mijn ongi wat bruin verlies en dat was deze keer niet zo. En tot slot had ik dit keer na mijn ei heel weinig afscheiding tot de NOD.

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hihi... ik word nog wel eens wakker om de potten te vullen zeg maar :).. en als ik dan te wakker ben, ga ik even internetten op mijn Palm.

Met mij kon het op zicht wel beter, de afgelopen dagen... Maandag had ik nergens last van... voelde me heerlijk. Geen misselijkheid, helemaal niks. Dus ik dacht eerlijk gezegd al, dat ik de fase van misselijkheid gehad had, maar helaas, te vroeg gejuicht. Oud-collega belde me op en daar was ik lekker mee aan het kleppen, en toen ik dus in de tram stapte dacht ik alleen maar aan het zoeken van een zitplaats (ik word niet goed als ik moet staan in rijdende voorwerpen, erg leuk als je van het openbaar vervoer afhankelijk bent :(). Maar dat ik dus ook niet meer tegen achteruit rijden kon, was ik ff vergeten :oops:.... Maar de tram was ondertussen al zo vol, dat ik geen kant meer op kon. Tegen de tijd dat ik er eindelijk uitmoest was ik half draaierig, en voelde ik me niet lekker. Toen mocht ik overstappen naar de metro. Die gister voor het gema sardientjes in een blikje leek. Tot mijn grote geluk vond ik het laatste (vooruit rijdend) zit plaats.. maa het was zo warm, dat ik nu en niet lekker, en benauwd van de warmte weer uit kon stappen. En toen natuurlijk het leukste stuk... de bus. Met zo een chauffeur die zijn bochten op de 8 baan methode maakt, lekker veel remt en optrekt, en alweer geen zitplaats. Na twee haltes hangen in de bus, en inmiddels een aanval van opvliegers in combinatie met een enorme golf van misselijkheid.... ik moest er gewoon uit :oops:.
    Ben uiteindelijk vroeg naar bed gegaan.

Maar vanmorgen was het nog niet over. Want toen ik de bus aan zag komen, werd ik al niet lekker. En alweer geen zit plek. Ik heb het maar een halte gered, en toen moest ik toch echt de bus uitvluchten, en helaas ook maar even mijn ontbijtje eruit gooien :oops:... kon me nog net inhouden tot de bus optrok.... De rest van de dag flink misselijk geweest. Hoefde alleen maar te staan... en ik werd al draaierig.... Ik weet het, het is voor het goeie doel. Dus morgen probeer ik een wat zwaarder ontbijtje (op advies van mijn collega's waarvan er twee ook ooit zwanger zijn geweest).... maar ik zie nu al weer tegen die tocht op... :(

Oh, en onze vliegtickets zijn binnen :D. Nog ruim een weekje :D)

@ Wicjuh: Mooie echo :D.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tjee, toch de hele dag al wat roze. Zou het dan toch EINDELIJK doorkomen die ongesteldheid? Ik hoop het wel, dan kunnen we weer verder proberen! Maar ditmaal ga ik testen, ga morgenochend gelijk beginnen.

Verander de banner nog niet, eerst zeker weten.

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Euh... testen? Themperaturen natuurlijk bedoel ik!

Deel Deze Pagina