Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen dames..

Nou kon me niet inhouden (natuurlijk) en heb nega getest.. met nog vier dagen tot nod.. dus heb nog wel beetje hoop! Voel vanalles maar ja.. heb ook voor het eerst in 12 jaar een "normale"cyclus zonder de pil.... pffff hahaha....

Nog meer dames die bijna mogen testen? Iemand al een stiekeme test gedaan?

Liefs Gina

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    whaaaaa meiden ik word gek! :confused:

ik heb dus vanmorgen toch een testje gedaan en er staat een heel licht 2e streepje! hij is wel licht, maar ik zie hem toch echt!
    ik heb de test gedaan, ben ondertussen in de douche gesprongen en daarna gekeken, heeft 5 min tussen gezeten, dat kan toch wel?
    ik durf nog niet blij te zijn hoor, want hij is echt licht, maar heb wel meteen mijn mannetje gebeld! :) dat de kans erin zit! ik heb ook nog digitale liggen dus ik denk dat ik morgen nog maar een testje doe!
    ik heb hier nu geen fototoestel helaas...

liefs rebbel!

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @rebbel - Jeeeeeeeeeetje wat spannend zeg! Volgens mij is 5 minuten wel oke hoor, als het maar niet langer is als een kwartier dacht ik. En een streepje is toch een streepje? Ik duim voor je!

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @ jannegie: ik weet dat het beter is om te wachten met testen haha! maar kon het vanmorgen echt niet opbrengen! :)

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja ik hoop het ook! ik houd jullie op de hoogte! :D

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daisy, wat super leuk. Tja vaak maak je je druk om niets en blijkt het allemaal heel erg mee te vallen. Als je dat nou eens van te voren allemaal kunt weten.....

Rebbel, wat spannend zeg. Eigenlijk wel ongelooflijk spannend.
    Volgens Maranka en wat meiden bij de tempkaartjestopic heb ik toch mijn ei gehad op dag 25.
    Beetje verlaat maar ik hoop dat het zo is. Geeft weer wat meer moed.

Vandaag ga ik naar mijn zus en de kleine.
    Vanmiddag met vriendinnetje de stad in (A'dam) Uitmarkt, eten, Harry Potter en borrelen. Gezellig. Enne terras, want het is echt super weer. Joepie.
    Morgen met lief naar de Uitmarkt en het hele weekend wordt het ook super mooi weer. Heerlijk! Word ik helemaal vrolijk van.

Meiden zal vandaag dus niet hier te vinden zijn.
    Voor iedereen, geniet van de dag en ook vast van het weekend.

7. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Whaha, dat had ik nou ook op 1 aug! ;) 3 dagen voor Nod en kreeg ook een YES! hihi

Klinkt goed meis, morgen nog ff die andere test en dan weet je meer hihi!
    Alvast een GEFELICITEERD meis! \:D/

8. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @ Mieke, jouw dag klinkt gezellie, heeeeeeel veel plezier meis! en kun je weer ff wegdromen met die kleine! hihi

9. Eimat

Eimat Niet meer actief

Rebbel ik hoop het voor je... Ik zal heel hard voor je duimen dat het goed is! In elk geval gefeliciteerd!

10. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    oooooh Rebbel, alvast van harte meid \:D/
    dat gaat helemaal goed komen ;)

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Rebbel, ik denk dat het echt jou ronde is hoor dit keer! kijk maar even in mijn album. Ik had ook zo'n vaag testje. Direkt de Cb er achteraan gedaan en ja hoor echt ZWANGER!

Mieke, als je een stippellijn krijgt van FF dan weet ie niet helemaal zeker of het wel klopt. Heb je een duidelijke rode lijn dan is FF wel zeker van je ei.
    Maar goed zoals je nu je temps hebt ingevuld en je temp blijft idd zo rond de 37 graden dan geeft FF dus aan dat je misschien je ei hebt gehad op dag 29. Ikzelf denk nog steeds dag 25. Dus even afwachten wanneer je ongi komt en dan weten we het zeker.
    Van de horizontale lijn moet je je niet zoveel aantrekken zegt FF. Maar mijn eigen ervaring is wel dat je na je ei niet te vaak onder die lijn hoort te duiken met je temp.

Maar alles lijkt er toch wel op te duiden dat je toch een eisprong hebt gehad meid en daar temp je voor nietwaar!

12. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Weer niet alles bijgelezen mensen, sorry.
    Het gaat me te hard voor de hoeveelheid dat ik achter internet zit.

Ennn...dat wordt nu echt even een stuk minder want vannacht gaan we richting Schiphol en dan Turkije! Yessss 11 dagen, heerlijk!
    (gelukkig nog een receptje anti-misselijkheid medicijnen achter de hand voor daar ;))

Mensen, tot over anderhalve week!

13. elke

elke Lid

22 aug 2007
    26
    0
    0
    dag iedereen,

Ik ben nieuw en ook juist gestopt met de pil. Vandaag had ik wel last van mijn buik. Het was net of ik mijn ongi ging krijgen, maar ik zou ze nu nog helemaal niet moeten hebben (zeker nog 14 dagen) Raar he

Wat zou het kunnen zijn?

14. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    @ Elke,
    Waarschijnlijk heb je last van het ontpillen. Je hormonen zijn in de war en sturen dus allemala rare signalen naar je lichaam. geen zorgen maken hoor.
    Zou ook kunnen dat je geen last hebt van ontpillen maar zojuist je eisprong hebt gevoeld.... :D

@ Rebbel,
    o_O. oooooh... wat spannend! Anders gooi je er morgenvroeg een andere test tegenaan..?

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meiden!

het is idd ontzettend spannend! ben ook echt geneigd om nu een digitale cb test te doen, maar het lijkt me beter om tot morgen vroeg te wachten...

dit is echt verschrikkelijk! :)

liefs rebbel

16. Sablovesgeof

Sablovesgeof Actief lid

4 jun 2007
    141
    0
    0
    Ik heb mijn banner op 40 dagen gezet maar weet egt niet wat voor cyclus ik eigenlijk heb deze maand ben benieuwd hoop of zwanger of in ieder geval een kortere cyclus.

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jaaaaaaaaaaa! ik mag in het roze! :D :D

ik ben toch echt zwanger! ik heb net een digitale test gedaan en ik ben zwanger!

ow ik ben zo blij! ik kan het nog niet geloven!

ik ga meteen een leuk cadeautje kopen voor mijn mannetje voor als ie thuis komt! :D

liefs rebbel

18. Sablovesgeof

Sablovesgeof Actief lid

4 jun 2007
    141
    0
    0
    Gefeliciteerd Rebbel!

:D :D

19. Eimat

Eimat Niet meer actief

Super Rebbel!
    Van harte gefeliciteerd, en nou hopen dat velen jou voorbeeld mogen volgen.

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Rebbel, gefeliciteerd! ! !

Fantastisch meid

Deel Deze Pagina