Hoi iedereen! Ik ben sinds donderdagavond weer terug op Nederlandse bodem.. Was een midweekje met 2 vrienden en mijn vriend op vakantie gegaan naar Belgiƫ.. Maar er was weinig aan! 4 hele dagen regen en het park viel ook nog es tegen, dus zijn we lekker naar huis gegaan donderdagmiddag in plaats van vrijdagochtend. Voor alle nieuwe: WELKOM! Voor alle zwangeren: GEFELICITEERD! Ik zit weer op het wachtbankje.. Heb wel weer pijnlijke tepels, maar dat zal wel gewoon door de hormonen komen zonder de pil. Wel heb ik vandaag beetje steekjes en buikpijn, kan dat een innesteling zijn? Of voel je die normaal nooit? Dit had ik vorige maand namelijk nog niet.. Toen voelde ik alleen me eisprong, maar die heb ik deze ronde al gevoeld en heb ook geen draderig slijm. (vanmorgen al gecheckt)
@ Miss Zuilen, Jammer dat je vakantie in het water is gevallen, letterlijk. Ik geloof wel dat je een innesteling kan voelen... @ Rebbel. Kan me best voorstellen dat je onzeker was hoor! Maar nu ben je toch echt zwanger! Hopen dat je de eerste weken goed doorkomt... Wij hebben in ons enthousiasme gisteravond al geklust. Waren de toch nog niet helemaal weg . Haha, volgens mij heeft mijn kapitein zn vaarbewijs gehaald .
Welkom! Op een ongedwongen manier dus. Haha, zo zijn we allemaal begonnen.... Heel raar, als je eenmaal bezig bent, wil je ook dat het zo snel mogelijk gebeurt. Succes!
Welkom nieuwe dames! Als jullie ook op de lijst willen graag even de volgende gegevens doorgeven. naam - gestopt met de pil op - welke ronde Veel plezier hier en veel succes met zwanger worden!
NET GESTOPT MET DE PIL LIJST Afina80 Ā laatste pil 20 maart Ā 3e ronde Anita1974 - laatste pil 15 juni - 3e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER getest mei Askim - laatste pil 9 juli- 2e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 4e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER BD81 - laatste pil maart - 5e ronde Bianca24 - laatste pil 29 juni - 2e ronde Biancarene - laatste pil 6 juli - 1e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 2e ronde Blondsteenbokje - laatste pil 31 mei - 3e ronde danielledeleeuw - laatste pil 28 juli - 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 13e ronde DaisySanches Ā laatste pil 30 maart Ā 3e ronde - ZWANGER getest 21 juni demi123 - laatste pil 26 juni - 1e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde- ZWANGER- getest 24 juli dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde - ZWANGER getest juli djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde dwazie1980 Ā spiraal verwijderd april Ā 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Eimat - laatste pil 13 juli - 2e ronde Enomis- laatste pil 5 juli - 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 4e ronde (na MK) - ZWANGER getest 7 aug. Femkes - laatste pil januari - 1e ronde Fientje2007- laatste pil 11 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Fiona23 - laatste ring 1 augustus - 3e ronde Firtsbaby - laatste pil 11 juni - 3e ronde fleerpje - laatste pil juni - 2e ronde - ZWANGER - getest 19 aug. Fleur76 Ā laatste pil 14 april Ā 2e ronde Floddertje Ā laatste pil 3 februari Ā6e ronde Frostieke - laatste pil 19 juni - 2e ronde H25 - laatste pil 1 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 12 aug. Gina82 - laatste pil 31 juli - 1e ronde Hellepelle - laatste pil 20 juni - 3e ronde Hjm Ā laatste pil januari Ā 6e ronde Huda - 2 mei laatste prikpil - 1e ronde Ienieminie Ā laatste nuvaring 27 april Ā 4e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 2e ronde Iris1977- laatste pil 19 april - 4e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Jannegie Ā laatste pil 2 februari Ā 3e ronde Jeldou Ā laatste pil mei Ā 3e ronde Jes1 - laatste pil 12 juni - 2e ronde - ZWANGER -getest- 11 augustus Jesjuh Ā laatste pil 30 maart Ā 5e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari Ā onduidelijke cyclus Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde Ā ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 3e ronde Katje81 - laatste pil 12 juli - 2e ronde Kattja Ā laatste pil maart Ā 4e ronde ? Kellox - laatste pil 20 april - 2e ronde na MK - ZWANGER getest 1 aug. Kolibri - laatste pil 11 juli- 2e ronde Krista B Ā laatste pil april Ā 1e ronde - ZWANGER getest mei? Kwebbels - laatste pil mei - 2e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 3e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 3e ronde Lienke - laatste pil april Ā 1e ronde - ZWANGER getest mei? Leonie20 - laatste pil maart - 5e ronde - ZWANGER - getest 20 aug. lopje - laaste pil mei - 3e ronde ZWANGER - getest 21 aug. Mamsie Ā laatste pil april Ā 2e ronde- ZWANGER Mandytjuuu - laatste pil ? - 2e ronde Manon81- laatste pil 6 juli -2e ronde Manon F Ā laatste pil 20 maart Ā 2e ronde Ā Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07 Maranka Ā laatste pil 29 maart Ā 4e ronde - ZWANGER- getest 19 juli Mariaatje Ā laatste pil 10 mei Ā 3e ronde - ZWANGER- getest 3 augustus Marie - laatste pil 14 juni - 2e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 4e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 3e ronde Mieke8- laatste prikpil okt'06 - 2e ronde Minnie1979 - laatste nuvaring 12 juli - 2e ronde MirandaB Ā laatste pil 21 jan Ā 7e ronde MissyZuilen - laatste pil 9 juli - 2e ronde Monique77 - laatste pil 18 juni - 2e ronde Natasja22 - laatste pil 14 augustus - 1e ronde Nikkie80 - laatste pil 8 juni - 3e ronde Nina1983- laatste pil mei- 4e ronde Noa25 - laatste pil juni - 2e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde - ZWANGER- getest 10 augustus Onsukkie - laatste pil juni - 2e ronde PatriciaK Ā laatste pil oktober 2006 Ā 7e ronde - ZWANGER Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 2e ronde Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde - ZWANGER Racebabe Ā laatste pil 30 maart Ā 6e ronde Ramona1 Ā laatste pil 3 Mei Ā 3e ronde Rebbel Ā laatste pil april Ā 2e ronde- ZWANGER - getest 24 augustus Roxyrox9 Ā laatste pil april Ā 1e ronde - ZWANGER - getest 16 mei Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 29 juli Sablovesgeof - laatste pil mei - 3e ronde Schiepie - laatste pil 22 juni - 2e ronde Sietske84 - laatste pil 15 augustus Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 4e ronde Sjaantje Ā laatste pil 26 april Ā 1e ronde - ZWANGER Steen - spraaltje verwijderd 16 juli - 2e ronde Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde - ZWANGER getest 27 juli Sunshine09 - laatste pil 5 juli - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde Taby Ā laatste pil 9 maart Ā 1e ronde Vlinder79 - laatste pil 11 juli - 2e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER weethetwel - laatste pil februari - 5e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 4e ronde Wicjuh Ā laatste ring nov/dec- 2e ronde Ā ZWANGER getest juli Zora - laatste pil februari - 3 ronde 32 ZWANGER LET OP DAMES EEN NIEUWE LIJST. LEES JE NOG STEEDS MEE EN/OF WIL JE WEER OP DE LIJST. GEEF HET DAN EVEN DOOR ! Sjarlottuh, ik heb je ronde aangepast. Heel veel succes in ronde 4. Dat was voor mij en geluksronde. Hopenlijk voor jou ook!
Pffffff nog paar dagen voor ik mag testen..... hahahah... ben beetje ongeduldig geloof ik! Wel heb ik nog geen voortekenen dat ongi eraan komt ... liefs
nou ik ben nu op dag3 met mijn afvalrace........en ik ben nu al 1,1kg kwijt dus gaat super....... heerlijk dat ik weer zo snel effect zie doet me goed..... nog steeds op de wachtbank maar denk wle dta ik ongi ga worden heb namelijk last van puistjes en mijn gevoelige borsten zijn ook stuk minder dus ik denk dta ik door ga naar ronde 14 XXXX
Hoi Kan je mij op de derde ronde zetten in de lijst. Alle zwangere gefeliciteerd Alle klussers weer suc6.
Alle zwangeren : GEFELICITEERD!!!Flink wat roze deze maand, zo gaan we door !! Voor alle nog niet wteen waar je aan toe bent: succes! Voor alle net ongi geworden meiden: kop op, volgende ronde is het jullie beurt!
Iemand enig idee of je een innesteling ook kunt voelen? Dus bijv, steekjes aan de zijkant net zoals een eisprong maar dan minder? Of krampjes? Dus andere dingen dan bijv. een veegje roze of bruin op je papiertje?
Volgens mij kun je een innesteling wel voelen dmv steekjes en licht bloed verlies (innestelingbloeding ). Ik ben al een paar dagen een beetje misselijk heel de dag door. Heeft een van jullie dat ook terwijl je achteraf toch niet zwanger was? IK haal nu gelijk vanalles in mn hoofd ( zou het nu raak zijn... ) Kan iemand mij weer even met beide benen op de grond zetten want volgens mij maak ik mn eigen nu vanalles wijs
Hee Jannegie, Volgens mij heb je altijd kwaaltjes als je ermee bezig bent hihi... sta de hele tijd mn (.)(.) te bekijken heb ze nog nooit zo vaak gezien haha...ben ook duizelig en vlagen van misselijkheid.. dus.... spannend haha! En jij?
Ja inderdaad ik bekijk ook steeds mn (.)(.) of ze van kleur veranderen hi hi En ook ik ben de laatste tijd een beetje dizzy. zou het nou tussen de oren zitten? ik herken me eigen niet, wist niet dat ik zo met een beebje bezig zou zijn.
thanks racebabe! nou het is hier wel spannend hoor voor een aantal dames! ik zal heel hard voor jullie duimen en nog wat strooien! strooi-strooi-strooi-strooi-strooi-strooi-strooi-strooi-strooi-strooi-strooi wij wilde het mijn ouders vanmiddag vertellen, ik heb een fotolijstje met een gedichtje erin ingepakt als cadeautje! maar mijn broer was thuis en daar willen we het nog niet meteen tegen vertellen, ze zeiden dat ze vanavond misschien langs mijn opa en oma gingen, dus ik baalde een beetje, nu heb ik net toen ik thuis was een sms gestuurd en gezegd dat ik ze vergeten was een cadeautje te geven of ze om zeven uur thuis zijn,(mijn broer is dan werken) en kreeg een sms terug dat we om zeven uur langs kunnen komen, dus dan gaat het gebeuren! vind het wel spannend hoor! liefs rebbel