@minnie... stom he.. wist ik ook niet! wel leuk maar wel vermoeiend ook hahahaha... lijkt wel of alles veranderd in je lichaam en je alles beter voelt nu je hiermee bezig bent! @rebbel... leuk zeg! Wij hadden zoiets ook al verzonnen als we het zouden gaan zeggen... hahah eerst nog zwanger worden .. wat is het gedichtje?
heb ik weer van iemand anders hoor! dit is het: jullie kunnen me nog niet horen, jullie kunnen me nog niet zien, in mei 2008 word ik geboren, "mag mijn foto dan in dit lijstje misschien?"
Hahahahahahahahahahahah.. nou dat is echt toevallig die hebben wij ook! Heb ik van een site vandaan! hihih...
oh dat lijkt me geweldig, je beeb voor het eerst voelen! die roze wolk bevalt me super! maar het moet nog wel echt door dringen hoor! we gaan ze naar mijn ouders om het ze te vertellen, ben echt benieuwd hoe ze reageren! liefs rebbel
oeeeeh spannend! heb het op dezelfde manier verteld, het was een en al tranen hihi. laat je wel de reactie van je ouders weten?
Ohh, Roxy. Dat is geweldig zeg! Zo ontzettend leuk dat je het beebje gevoeld hebt. Weer een stap vooruit in je zwangerschap! Rebbel, Veel plezier met het vertellen van het grote nieuws. Spannend!
Met mij is alles prima. Gisteren de verjaardag van mijn oma gevierd. Ze is 83 geworden. De hele familie was er. Zo ontzettend moeilijk om me stil te houden zeg! Maar heb met vriendlief afgesproken dat we ons nieuws pas werledkundig gaan maken na de echo van de 13e. Hihi, zit al echt af te tellen. Nog 19 dagen! Ohh en mijn moeder was echt gemeen. Die weet het dus wel. Zat ze gister even expres toen niemand het zag met een toastje Filet Amiricain onder mijn neus te wrijven. Ben ik zo gek op! Vriend moest erg lachen! Verder nog steeds geen klachten. Heb wel een broek aan die lekker een maatje groter is want mijn spijkerbroeken knellen. En mijn bh's zitten op het laatste haakje. Dat red ik niet lang meer!
hahahaha ja moeders kunnen heel gemeen zijn! haha bh's op het laatste haakje! meid, jij kan binnenkort nieuwe bh's shoppen! en een positiebroek dragen vond ik helemaal een verademing. is er al een buikje te zien?
Haha, JA al JAREN! ! ! Ben zo'n 6 kilo te zwaaar enhet zit allemaal op mijn buik. Maar het goede nieuws is dat ik voor een jaar geleden al wel 25 kilo ben afgevallen. Hoop dus wel ook echt over een paar weken toch wel een zwangerbuikje te zien.
Hier nog steeds niet ongesteld en inmiddels 3 negatieve testen. Contact gehad met de ha en moet nog eens 2 weken wachten. 1 cyclus overslaan is normaal maar 2 blijkbaar niet. En dan nog eens testen. Is het dan weer negatief dan moet ik even langs komen. En gaat ze even mijn buik voelen. En daarna een bloedtest denk ik.
Sjonge Jessica, dus nog steeds niet ongi. Bij jou schiet het ook echt van het ene in het andere uiterste. Anders te vaak ongi en nu in een keer twee cycli overslaan. Gek hoor. Dus nu nog twee weken wachten en dan mag je naar de huisarts. Ben benieuwd wat daar dan uitkomt. Denk je zelf dat je zwanger bent of zit je echt op je ongi te wachten?