Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    wie heeft er ervaring met de zwangerschapstesten van matcare?

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Kattja, ik hoop dat ik volgende week ervaring heb met MatCare testen. Ik krijg vandaag de cassette versie.
    Ik wilde ze bestellen via deze website, (zie links een link met het woord webshop, of helemaal bovenaan de startpagina, kun je ook op de link klikken) http://shop.zwangerschapspagina.nl/. Maar de site van de shop was een paar dagen down, dus ik heb ze via de website van MatCare zelf bestelt. Volgens het bevestigingsmailtje dat ik kreeg passen ze door de brievenbus :D.

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja idd! :( hier is ook nog niks te bekennen! dat is toch zwaar frustrerend dat ontpillen! stel het duurt een halfjaar voor je natuurlijke cyclus op gang komt, dan kan je dan pas zwanger proberen te worden terwijl je er nu al klaar voor bent... :(

4. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Pfff.... misschien hebben we dan tussendoor "weleens" een eitje?
    Wat een rotding, die pil!

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik voel wel ongikrampen, maar er komt niets.. :(

haha dit is waarschijnlijk de laatste keer dat de :evil: welkom zijn! de meeste hier willen ze niet, maar wij zitten er op te hopen! ;)

6. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Het is wat he dat wachten op het ongesteld worden.
    Hier is ook nog steeds niks te bekennen, pfffff.

Groetjes Taby..

7. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ja ik denk ook iedere keer dat ik ongiekrampen heb, maar dan komt er ook niks. Ik zal wel aan de Activia moeten, haha!

Probeer er nu maar wat minder aan te denken en wat minder vaak een kijkje te nemen hier. Dan komt het misschien vanzelf.... :rolleyes:

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja... mijn vriend zei ook al, je moet er niet zoveel mee bezig zijn, dan duurt het alleen maar langer! heeft hij wel een beetje gelijk in denk ik! ;)

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Sinds de kramp verdween gisteravond zijn ook bijna al mijn klachten weg. heb nu wel steeds het gevoel dat ik iets naar buiten voel stromen, maar er is (komt) niks.
    De tepels zijn minder pijnlijk en ben niet misselijk geweest. Was het kennelijk toch wat anders.

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Vanmorgen toch weer misselijk, nou weet ik het niet meer hoor.
    We wachten het af... :rolleyes:

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb dit ook nu twee keer gehad op dag 17 ;)

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Laten we er het beste van hopen. :D.

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen dames....

pfft tijd sluipt echt voorbij he... wou dat het mei was... als ik bedenk dat ik wellicht over 2 weken al kan testen wordt ik helemaal blij..... spannend is het gewoon

14. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik voel de laatste dagen ook steeds krampjes in mijn onderbuik. Hoop dat het te maken heeft met innestelen. Door te tempen beni k er gelukig achtergekomen dat ik wel een eisprong heb gehad. Dus nu is het nog een dag of 5 wachten tot ik ongi word. Testen durf ik eigenlijk niet. Ik probeer in ieder geval tot een dag of 4 overtjd te wachten. Mits ik niet ongesteld word natuurlijk.

Jannegie, taby en rebbel, hoop dat voor julie de ongi snel komt.

Wil je nog niet testen Rebbel?

Daisy, ik weet niet of je al vertelt hebt wanneer je wil testen, maar hoelang ben jij van plan te wachten? Of ga je testen op je NOD?

Ook al ben je aan het ontpillen, dan kun je volgens mij toch wel een eispong hebben. Het vervelende is dan alleen dat je niet precies weet wanneer en dus niet bewust in je vruchtbare dagen kunt klussen. Tenminste zo heb ik het begrepen. Ik kan ernaast zitten hoor. Om zeker te zijn dat je dus wel op de goede dagen klust wordt aangeraden om het dus om de dag te doen.

Pff. heb het idee dat ik veel te veel op deze site zit. In het begin was ik een echte leek. Nu heb ik het idee er juist weer veel te veel van af te weten.

15. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    dames, Ik was paar maand geleden ook heel erg bezig met ben ik wel zwanger of niet zwanger (terwijl ik aan de pil was), wat mij toen heel erg heeft geholpen is, alles van me afschrijven.. ik heb vanaf dat moment een dagboek bij gehouden en opgeschreven hoe ik me voelde, wat mijn gedachten waren, wat voor "klachten" ik had, het heeft mij goed geholpen en het is later nog wel grappig om terug te lezen.. ik doe het straks ook weer, want als 't goed is word ik woe. ongi en dan begint eindelijk de 1ste ronde!

Emily

16. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    Jannegie, had je altijd dezelfde duur van de cyclus? Omdat je nu al zo lang over tijd loopt. Heb je wel eens zitten te denken om naar de huisarts te gaan, om bloed te prikken, omdat je al zo lang over tijd bent. Want je hoort toch wel eens dat je niet genoeg hcg hebt en dat daardoor de testen negatief zijn. Aan het bloed kunnen ze toch ook zien of je misschien dan toch zwanger bent.

Ik weet het niet hoor, maar dacht ik kan het je altijd even doorgeven..

17. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Goedemiddag meiden. Heb ff vraagje: Weet iemand ook wat het verschil is tussen de zwangerschapscassette 3 stuks en de zwangerschaps midstream 3 stuks hier van de webwinkel?

gr. kat

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

hier nog niks te bekennen van mn ongi... :(

@ maranka: we hebben het met cd gedaan omdat ik eerst mijn natuurlijke menstruatie af wilde wachten, hebben het wel 2x zonder gedaan, maar dat was buiten de vruchtbare dagen... toch heb ik vanmorgen een testje gedaan, maar die was negatief zoals ik dus wel had verwacht! ;) ik hoop gewoon echt dat de :evil: gauw komen zodat we ervoor kunnen gaan!

groetjes rebbel

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    is dat zo? dan moet je toch wel ongesteld worden als je een eisprong hebt? of zit ik nou helemaal verkeerd? :oops:

toch heb ik wel het idee dat ik mn eisprong heb gehad, maar wel later dan de bedoeling was, zou mijn ongi dan ook later komen?

groetjes rebbel

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik heb even gekeken, maar ik denk dat er weinig verschil tussen zit, de midsteam is makkelijker uit te voeren denk ik, die is wat luxer.

groetjes rebbel

Deel Deze Pagina