Hee Ice.. wat geweldig! Gefeliciteerd, geniet ervan! Ik mag dinsdag testen.. bedant voor de hcgtjes dus hahah.. vanochtend nog nega getest dus nog ff duimen Marleen welkom! xx
@ice van harte gefeliciteerd! hier niet ergens meer last van dus ronde 14 is in zicht! ga in de tussentijd gewoon door met afvallen! gister hadden we een bbq heb me er goed aan gehouden was ect trots op mezelf! hoe gaat het hier verder met iedereen?
Ehm ff denken hoor. Vanaf de eerste keer dat t weer kon (na ongi) tot na mn ei om de dag gedaan, beentjes omhoog (al was dat meer uit humor ) en elke keer positief denken! Dus niet: t zal wel weer niet raak zyn, maar: nu is t vast raak thnx girls! hoe meer felicitaties ik lees, hoe meer ik t gbegin te geloven!
Wat wordt hier trouwens verschrikkelijk veel gekletst! Ik heb gisteravond een vrijgezellenfeestje gehad. Op zn duits. Gaat iets anders, maar net zoveel lol! We hebben nog iets heel romantisch gedaan.... Wat wij het bruidspaar allemaal toewensen hebben we in een fles met kurk gedaan. Daarna zijn we naar de Elbe gereden. Daar hebben we drijfkaarsjes in de vorm van witte en rode roosjes aangestoken en in de Elbe laten drijven. Daarna heeft de bruid de fles erin gegooid. Het was zo leuk, in het donker... Al die lichtjes! @ Roxyrox: Wat leuk dat je je baby gevoeld hebt! Heel speciaal! @ Dani: Goed zeg, je inhouden met een bbq. dat is altijd vreselijk moeilijk. Hoeveel kilo's wil je kwijt?
da wordt hier idd erg roze! 8) 8) 8) Ice proficiat meid! jullie zullen wel dolgelukkig zijn met zijn tweeen!
Gefeliciteerd Ice en Rebbel! Heb al een paar dagen niet gelezen. Geen tijd gehad...maar door het niet te veel hier komen gaat de tijd wel sneller moet ik zeggen. Liefs, Noa