ICE GEFELICITEERD! ! ! Mieke, succes morgen bij de gyn. Fijn dat je je kaartje nu wat beter vind. Ik hoop dat de gyn het met me eens is .
Ha Maranka, ja dat hoop ik ook. Lijstje ligt naast me, morgen vroeg op, we moeten er al om 8.15 uur zijn om mezelf in te schrijven. Laat uiteraard even weten hoe het is afgelopen.
Klopt je kaartje zoals die nu in je album staat, of zijn de temperaturen die daar op staan nog fictief?
Oja, nog eens iets.... Aangezien ik dus al ruim 1,5 week last heb van gevoelige boops, was ik in de veronderstelling dat mijn ongi er aan zat te komen, wanneer ik dus uitging van een 30 dagen cyclus. Dan zou dat de tekenen zijn geweest van een aankomende ongi. Maar als nu volgens mijn tempkaartje mijn ei pas op dag 29 is geweest... Is het dan heel normaal om voor je ei daar ook al last van te hebben? Of hebben jullie dat niet?
Dan heb je je ei echt gehad meid! Veel succes morgen bij de gyn! Pijnlijke boobs kan volgens mij ook wel vanaf een paar dagen voor je ei. En ik denk nog steeds een beetje dat je ei misschien wel de 25ste is geweest.
Omdat temp toen laag was en 0,3 verschild met de dag erna. Tja, mijn ongi zal het uitwijzen. Zal beide data noteren in mijn agenda en het in de gaten houden. Of ik wordt het dan ± aankomende vrijdag of de volgende week woensdag. Eigenlijk zou het ook vreemd zijn dat FF het kruis op dag 29 zet omdat de temp daar nog wat piekt en daalt. Zal het morgen ook even aan de gyn voorleggen.
FF zet de kruis daar om dat je temp daarna drie dagen hoger is dan de 6 dagen ervoor of zoiets. ( ben echt geen expert hoor) Maar bij de tempkaartjes zag ik toch wel vaak dat de meiden meer afgingen op een flinke daling in temp en daarna een flinke stijging zoals jij op de 25 ste dag had. Maar ik ben heel benieuwd wat je gyn er van zegt. En of je ongi idd dan vrijdag komt.
Zo he weer een zwangere erbij/; Ice gefeliciteerd! Dat gaat goed... Lijst word al steeds rozer! Heb al vanaf vrijdag ongi buikpijn, maar er is niets te zijn. Boobs zijn echt gevoelig! nu maar hopen dat de snel komen dan kunnen we weer een nieuwe ronde in. Hopelijk morgen al!
Ik blijf gewoon liggen na die tijd tot de volgende ochtend (ik val dan in slaap). Eerder toen we nog niet voor een beebje aan de gang waren ging ik wel direct naar de wc, dat deed ik vooral om de nare luchtjes...
Dank je Jannegie. Maranka, ik hoop eigenlijk dat vrijdag de komen, des te eerder is deze lange ronde voorbij. En naar mijn idee heb je dan ook een iets beter inzicht in FF en mijn temp. Ben erg benieuwd wat het de volgende ronde zal doen. Vind mijn temp nogal regelmatig t.o.v. vele andere kaartjes hier op het forum. Meiden ik duik mijn bedje in. Slaap lekker en tot morgen.
Ik heb gisternacht mijn navelpiercing uitgedaan... zoals ik eerder met mij zelf had afgesproken nog voor ik met de pil stopte. Ik heb hem al ca. 10 jaar... en nu ik hem uit heb, merk ik eigenlijk hoe gek ik er op ben.... Ik twijfel heel erg over het kopen van een zwangerschapspiercing om het gaatje open te houden... want als mijn buik weer mooi plat wordt (we blijven positief) wil ik wel graag mijn piercing weer in kunnen. Helaas les ik te veel verhalen over zwangerschapspiercings die voor irritaties zorgen... . Mijn eigen piercing de volledige zwangerschap in houden vind ik te riskant... lees ook weer veel verhalen over uitgelubberde gaatjes, littekens..... Hmmmppfff..... Mijn Lief vind het niet zo boeiend.... snapt niet dat ik best wel sip ben. Maar het is dan ook niet ZIJN piercing... ik had hem al nog voor ik hem leerde kennen... Mijn piercing is nog geen 12 uren uit... maar ik mis hem nu al.... Misschien dat ik toch een zwangerschapspiercing haal.... Ik heb ook wel ens gehoord dat een piercingstudio het gaatje zonder te prikken weer kan openen na de zwangerschap... als mijn piercingwinkel er nog was had ik het kunnen navragen.... (zeurpiet he )
Ok, ik heb er net eentje via internet bestelt. Ik weet nog niet of ik hem gebruik, of kan gebruiken... maar het voelt al een stuk beter zo... . Nu ga ik me storten op zwangerschapskleding. Er zijn niet veel broeken meer die ik nog pas. Gister kon je toch echt zien dat ik zwanger ben... wel spannend hoor... maar goed, om nou op de vakantie verrast te worden met kleding die echt niet past... . PS Gisteren waren we 1 jaar getrouwd! Zijn gezellie naar Carré geweest. Eerst lekker eten... (mijn steak moest terug om weer gebakken te worden ), en daarna naar de voorstelling Pirates Pirates..... Voor wie nog niet geweest is, en wel van het Chinees circus houdt.... GAAN!
Ben blij dat je je zo beter voelt, met piercing bedoel ik dan. Maar wat leuk dat je nu echt kan zien dat je zwanger bent, als ik dit zo allemaal lees verlang ik daar ook naar. Maar ja...ik ben nog niet eens zwanger dus... Geniet ervan (met of zonder piercing)
Leuk verhaal Daisy! Haha, als ik je piercing gedachtes zo lees zou ik zeggen dat je last hebt van je hormonen . Volgens mij kan je na de zwangerschap gewoon weer het gaatje open prikken hoor... Wel leuk die buik . Idd, als ik het lees wil ik ook!
Kijk je wel uit voor blaasontsteking? Tijdens het vrijen kan de coli bacterie die blaasontsteking veroorzaakt in je plasbuis terecht komen. Daarom is het goed om in ieder geval na de tijd even te plassen. Dan plas je je plasbuis leeg, zeg maar. Maar het hoeft niet à la minute hoor. Je kan best even een half uurtje liggen. Ik deed het eerder ook niet altijd en heb dus al een blaasontsteking gehad. De arts gaf mij toen bovenstaande uitleg. Zou zo sneu zijn als je nu blaasontsteking kreeg omdat je dit niet wist.....
nou dames ik heb een apart topic geopend over het afvallen van me! onder de lounge! momenteel heb ik nergens last van dus ronde 14 is voor mij nu definitief! vandaag heb ik lekker vrij en ik ga dus oo zometeen fitnessen en de rest wat lekker rusten! morgen hbe ik introductie op shcool van 10 tot 15.30 dus dan kan ik niet gaan mar ga woensdag wel weer en donderdag samen met mijn schoonmoeder @daisy ik zou ook een zwangerschapspiercing gaan halen ik hbe namelijk ook een navel piercing en heb hem nu al een jaar of 9 dus weet precies hoe jij je voelt! ik heb ook gezegd ik haal hem eruit omdat ik toch te dik ben maar durf het niet te doen het is iets wat bij me hoort voor mijn gevoel...... en als kan jehem misschien opnieuw laten open prikken bij een andere piercingshop....... succes
Toen ik jonger was had ik altijd (lees minstens 1 keer in de maand) blaasontsteking. Gek werd ik er van! Dat wil ik liever niet weer meemaken. Ik zal je raad opvolgen. Dank je!