Dat is wel zoiets vervelends bah, blaasontsteking ik haat het! Vandaar ook mijn vraag, ben al bang om even te blijven liggen
Ik heb vanaf zaterdag hele rare steken en krampen gehad.. Soort ongi gevoel, maar moet 't nog niet worden. Kan 't misschien de innesteling zijn geweest? Want heb vorige week zondag op maandag me ei gevoeld.. En dan dus zaterdag en zondag wat ongi krampen. Nu is het weer helemaal weg, maar heb wel super grote aderen op me borsten en bovenarmen en bovenbenen en me tepels doen echt ongelofelijk zeer. Nog meer dan vorige maand eigenlijk toen ik het voor 't eerste merkte..
Nu nieuwe ronde voor mij aangebroken. Pffff hoop zo dat mijn pendel uitkomt! Vind het nu eigenlijk wel echt tijd worden Zet mijn banner maar weer op 28 dagen en dan zien we wel! Hopelijk volgende maand ook mee op de roze wolk. Heb nu echt ff zo'n baaldag. Wil ook zwanger zijn Duimen maar dat het voor mij (en vele anderen) ook snel zo mag zijn.
Manon, even blijven liggen kan wel hoor, 10 minuutjes of iets langer, daarna gewoon hoppetee naar de plee Tja, weet je als je net die blaasontsteking oploopt dan moet je aan de antibiotica en dat is weer niet goed met zwanger worden, of houd het tegen of zo? Nou, ikke en lief vanmorgen naar de gyn geweest. Hele leuke en aardige (vrouwelijke) arts. Hele vragenlijst doorgenomen. Inwendig onderzoek gekregen, eierstokken gevoeld. Inwendige echo gehad, weet nu hoe je je zou kunnen voelen als je een echo krijgt met beepje in je baarmoeder. Alles zag er netjes uit. Moet straks 2x bloed laten prikken, controle hormoonwaarden. En liefje gaat 2x zijn zaadjes inleveren. Alles wordt dan gecheckt en 9 okt. mogen we dan terugkomen voor de uitslag.
Maranka, heb mijn FF tempkaart laten zien en besproken. Ook zij kon het er niet exact uit halen. Het kon beide dagen geweest zijn, maar ze neigde toch meer naar dag 29. Wel zag ze bij de inwendige echo dat er ronde blaasjes in mijn eierstok zaten, hierin rijpen de eitjes en ze zag ook zo'n blaasje wat niet meer rond was, dit zou dus een ei geweest kunnen zijn die nu aan het verschrompelen is en oplost. Dus ze denkt dat ie wel geweest is. Mijn menstruatie zal het uitwijzen. Ze gokte op begin volgende week. Ze vond mijn FF kaartje prachtig. Meeste vrouwen komen met een lijstje en dan moet deze nog in een grafiek getekend worden, maar die van mij had ze nog nooit gezien Ga er dus gewoon mee door.
NET GESTOPT MET DE PIL LIJST Afina80 laatste pil 20 maart 3e ronde Anita1974 - laatste pil 15 juni - 3e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER getest mei Askim - laatste pil 9 juli- 2e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 4e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER BD81 - laatste pil maart - 6e ronde Bianca24 - laatste pil 29 juni - 2e ronde Biancarene - laatste pil 6 juli - 1e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 2e ronde Blondsteenbokje - laatste pil 31 mei - 3e ronde danielledeleeuw - laatste pil 28 juli - 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 13e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER getest 21 juni demi123 - laatste pil 26 juni - 1e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde- ZWANGER- getest 24 juli dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde - ZWANGER getest juli djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Eimat - laatste pil 13 juli - 2e ronde Enomis- laatste pil 5 juli - 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 4e ronde (na MK) - ZWANGER getest 7 aug. Femkes - laatste pil januari - 1e ronde Fientje2007- laatste pil 11 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Fiona23 - laatste ring 1 augustus - 2e ronde Firtsbaby - laatste pil 11 juni - 3e ronde fleerpje - laatste pil juni - 2e ronde - ZWANGER - getest 19 aug. Fleur76 laatste pil 14 april 2e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 6e ronde Frostieke - laatste pil 19 juni - 2e ronde H25 - laatste pil 1 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 12 aug. Gina82 - laatste pil 31 juli - 1e ronde Hellepelle - laatste pil 20 juni - 3e ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Huda - 2 mei laatste prikpil - 1e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 4e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 2e ronde - ZWANGER - getest 26 aug. Iris1977- laatste pil 19 april - 4e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Jannegie laatste pil 2 februari 3e ronde Jeldou laatste pil mei 3e ronde Jes1 - laatste pil 12 juni - 2e ronde - ZWANGER -getest- 11 augustus Jesjuh laatste pil 30 maart 5e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 3e ronde Katje81 - laatste pil 12 juli - 2e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde ? Kellox - laatste pil 20 april - 2e ronde na MK - ZWANGER getest 1 aug. Kolibri - laatste pil 11 juli- 2e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Kwebbels - laatste pil mei - 2e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 3e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 3e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Leonie20 - laatste pil maart - 5e ronde - ZWANGER - getest 20 aug. lopje - laaste pil mei - 3e ronde ZWANGER - getest 21 aug. Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Mandytjuuu - laatste pil ? - 2e ronde Manon81- laatste pil 6 juli -2e ronde Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde - ZWANGER- getest 19 juli Mariaatje laatste pil 10 mei 3e ronde - ZWANGER- getest 3 augustus Marie - laatste pil 14 juni - 2e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde Marleentje26 - laatste pil 11 aug. - 1e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 4e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 3e ronde Mieke8- laatste prikpil okt'06 - 2e ronde Minnie1979 - laatste nuvaring 12 juli - 2e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 7e ronde MissyZuilen - laatste pil 9 juli - 2e ronde Monique77 - laatste pil 18 juni - 3e ronde Natasja22 - laatste pil 14 augustus - 1e ronde Nikkie80 - laatste pil 8 juni - 3e ronde nikkijane - laatste pil 11 augustus - 1e ronde Nina1983- laatste pil mei- 4e ronde Noa25 - laatste pil juni - 2e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde - ZWANGER- getest 10 augustus Onsukkie - laatste pil juni - 2e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Poekie - laatste pil 15 juni - 3de ronde. Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 2e ronde Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde - ZWANGER Racebabe laatste pil 30 maart 6e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 3e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde- ZWANGER - getest 24 augustus Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER - getest 16 mei Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 29 juli Sablovesgeof - laatste pil mei - 3e ronde Schiepie - laatste pil 22 juni - 2e ronde Sietske84 - laatste pil 15 augustus Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 4e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Steen - spraaltje verwijderd 16 juli - 2e ronde Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde - ZWANGER getest 27 juli Sunshine09 - laatste pil 5 juli - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Vlinder79 - laatste pil 11 juli - 2e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER weethetwel - laatste pil februari - 5e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 4e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde ZWANGER getest juli Zora - laatste pil februari - 3 ronde 33 ZWANGER LET OP DAMES EEN NIEUWE LIJST. LEES JE NOG STEEDS MEE EN/OF WIL JE WEER OP DE LIJST. GEEF HET DAN EVEN DOOR ! BD81, heb je aangepast op de lijst.
Ik dacht ook altijd dat ik mijn peircing zou uitdoen zodra ik dikker zou worden. Maar heb hem gewoon ingehouden destijds. Succes met afvallen... Ik heb het Sonja Bakker dieet vorig jaar gevolgd, en ben daar netjes ca. 12 kilo mee afgevallen. Het was goed vol te houden, vond ik. (Heb het gedaan in combinatie met fitness). Ook toen ik na het dieet alleen nog maar op mijn eten bleef letten, bleef het gewicht eraf. Ik begin nu pas weer wat aan te komen... maar dat heeft een andere oorzaak .
hoi. ik ben sinds ruim een week gestopt met de pil en ondertussen een klein beetje ongi maar snap nu niet goed hoe ik moet tellen. ik ben namelijk letterlijk een klein beetje ongi. weet iemand hoe ik nu moet tellen? groetjes
je moet tellen vanaf de eerste dag van je ongesteldheid. Als je weer ongesteld word, weet je hoelang je cyclus duurt. als je dat weet, weet je wanneer je eisprong is, er vanuit gaande dat je cyclus meten regelmatig is. xxx nikki
Als je echt rood vloeid dan noemen ze het volgens mij meer je ongesteldheid en kun je tellen, maar corrigeer me als ik het fout heb
Mieke, zo te lezen ben je zo'n beetje binnenste buiten gekeerd! Ik heb met 7 weken ook een inwendige echo gehad en mij viel het erg mee. Maar ik had dan ook iets heel leuks om naar te kijken ondertussen op het echobeeld. Fijn dat de gyn zo tevreden was over je kaartje van FF. En dat ze kon zien dat je je ei hebt gehad. Dat betekend dat je gewoon een eisprong hebt! Super! En nu maar afwachten wat de uitslag zal zijn van de onderzoeken bij jou en je lief. Ben benieuwd wat je ongi gaat doen. En dat je temp niet zo schommeld is helemaal niet erg hoor! Bij mij verschilden de temperaturen ook helemaal niet zoveel en was mijn kaartje ook niet elke ronde hetzelfde. Dus wie weet heb je volgende ronde wel weer een heel ander kaartje. Als er maar een eisprong te zien is, dat is toch het belangrijkste. @ BD81, dikke knuff meid! Volgende ronde is voor jou meid! @ DAisy, je met gewoon doen waar je je goed bij voelt meid! Leuk dat je kunt gaan shoppen voor positiekleding. Eens kijken of ik dat ook een week of 4 ook mag gaan doen.
Mijn spijkerbroeken zitten vooral s' avonds niet meer lekker. Te strak om mijn buik. Ga straks even van die haar elastieken kopen om dat op te vangen. Hoe zit het met jou. Draag je al zwangerschaps bh's?
ja, al een tijdje. Ik denk dat ik daar rond week 7 of 8 mee begon. Mijn beha's verpletterden letterlijk mijn borsten .. dus heb ik van die meegroeibeha's bij de HEMA gekocht. Zijn niet zo duur.... 9,95. Afgelopen weekend zijn we voor het eerst een babywinkel ingelopen, en daar heb ik twee meegroeibeha's van het merk Noppies gekocht... zitten ook heerlijk. Heb er nu spijt van dat ik geen zwangerschapsonderbroeken heb gehaald. Had gister dus een jurk aan, omdat al mijn broeken niet meer prettig zitten.... (vond het elastiekje om de knoop heen niet echt lekker zitten) en dus kwam ik tot de ontdekking dat ik al echt een buik heb... weet je dat ik dat ondanks de wekelijkse foto's... niet echt had gezien... (Of zou het zo snel zijn gegaan ). Maar goed... het was een jurk, verder niks... dus mijn buik hing daar maar.... spieren aanspannen lukt niet echt, en voelt absoluut niet lekker, maar de gewoon zo ontspannen mogelijk lopen.... dat voelde ook weer niet lekker, alsof er iets uit me zou vallen ..... had echt zin in en soort van elastiek ofzo... dat de boel helpt ondersteunen.... nu al.... .... ik bedoel zo GROOT ben ik nou ook weer niet.... vind ik...
Mieke, mooi dat alles er goed uitzag Afwachten tot okt. dan maar! Daisy, zo'n broek met elastisch stuk lijkt me een goede ondersteuning voor je buik, goed excuus om te gaan shoppen meid
nou dames ik ben net terug van het fitnessen ga ik naar de wc.....heb ik eerst heel veel witvloed en daarna beetje rood/bruinachtig zou ik nu al ongi worden........zou 5 dagen te vroeg zijn.......
Dani, even afwachten tot het echt helder rood is.. Maar ik zou liever een paar dagen te vroeg hebben dan 2 weken te laat ofzo, die onzekerheid lijkt me erger..
ik hbe mijn ei woensdag 15 augustus gehad en mijn cyclus van 26 dagen is bij het ontpillen geweest de rest is gemiddeld 28 tot 32 dagen en ik zit vandaag op dag 28 ds het zou kunnen inderdaad