Haha, ja juf! Mag ik vragen Mieke, waarom je nu wel een kinderwens hebt? Is dat onverklaarbaar? Dacht je eerder echt dat je nooit kinderen wilde?
Hihihi, Jannegie... Heb idd vanaf mijn jeugd nooit een kinderwens gehad. Het wel altijd open gehouden hoor, zeg nooit nooit, weet je wel. En zo dacht mijn vriend er ook over, gelukkig lagen we wat dat betreft dus op 1 lijn. Kijk als ik nou de man van mijn dromen tegen zou komen, dan wilde ik daar wel voor open blijven staan. Vorig jaar sept. hoorden we dat mijn schoonzusje zwanger was en later ook mijn zus, toen kwam het wel heel erg dichtbij en wilde ik ook. Vond het ontzettend moeilijk om daar mee om te gaan aangezien ik zo werd overvallen met mijn gevoelens en verlangens. En was bang dat het een bevlieging zou zijn. Had dit nog nooit eerder gehad, ook niet bij mijn vriendinnen die allang kids hebben. En nu wil ik het dolgraag. Maar ja het klokje tikt, gelukkig kan het nog. Moet er wel bij zeggen, dat ik geen spijt heb het niet eerder gewild te hebben. Heb een mooie carriere als zelfstandig ondernemer opgebouwd, mooie reizen gemaakt en we wonen prachtig en heerlijk. Dus laat dat beepje maar komen hoor!
ik heb er helemaal geen ervaring mee! Volgende maand ga ik dat eens proberen (ga er niet vanuit dat het deze maand al raak zou zijn1) Hoe gaat dat eigenlijk kort gezegd in zijn werk?
Tnx! Volgens mij hoef ik niet eens te temperaturen, het valt bij mij gewoon op dat ik sinds gister weer rode hete wangen heb (iets wat ik nog nooit in mijn leven heb gehad) iets wat vorige maand ook al was! Zal mijn benieuwen hoe lang dat duurt!
Misschien is het wel iets anders hoor en denk ik dat maar.. Maar ja het is wel toevallig allemaal dan he? Ach ja we zien het wel!
Tja, wie weet. Het zou best kunnen natuurlijk. Er komen rond die tijd natuurlijk wel hormonen in opgang!
Haha, das lekker makkelijk Manon. En het zou best kunnen want je temp stijgt na je eisprong. Ik kruip sinds ik zwanger ben niet meer met koude voeten op bed. Mijn vriend vindt het heerlijk, want anders moest hij er aan geloven. Warmde ze lekker aan hem op. Vond ie geloof ik niet zo geweldig. Haha.
haha nou ik gloei ook echt helemaal! heb echt rode wangen! vanmorgen ben ik echt ziek geweest, heb 2 keer over moeten geven en ben echt doodmoe..... oh en ik heb me net opgegeven voor moeders voor moeders, dat vind ik wel een goed iets! vanavond maar eens op tijd mn bedje in! liefs rebbel
Had jullie nog even beloofd (Daisy dan) om wat links te sturen van online shops voor positiekleding, bij deze dan Hoop dat er veel leuks te vinden is. http://www.bellebelly.nl/ http://www.isabellaoliver.com/io/Shop http://www.positiewinkel.nl/ http://www.juulenjuultje.nl/ http://www.bollebuiken.nl/
Ik wil ook eigenlijk wel heel erg graag. Kreeg net even een dipje bij het lezen van je berichtje Rebbel. Niet dat je het moet laten hoor om het te melden, en er zijn zoveel meiden deze maand zwanger geraakt. Maar het ene moment kan ik er heel goed mee omgaan dat het nog wel even kan duren en het andere moment zou ik het ook zo graag al willen voelen. Die blijdschap, die roze wolk, je lichaam die veranderd etc. ZUCHT
Mieke ik begrijp hoe je je voelt. Zo voel ik me de afgelopen dagen ook. Voel me een beetje zielig Mag af en toe best toch ? Hahaha. Onze tijd komt nog wel. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ben nu begonnen met tempen, dus even kijken hoe het gaat deze maand. Afgelopen maand weet ik niet eens of ik een ei heb gehad.... Maanden ervoor voelde ik echt steken en krampen, maar afgelopen cycles niets gevoeld. Ben benieuwd of ik het met tempen kan traceren!
Word je een beetje wijs uit FF, bij mij heeft dat wel even geduurd namelijk. Tja we zijn niet de enigen die zich zo voelen natuurlijk. Iedereen heeft wel eens zo'n moment. Soms twijfel ik of ik niet even afstand moet nemen van het forum, maar dan denk ik weer, ik kan het wel aan! Goed hoor dat je daarmee begonnen bent. Heb toch het idee dat, door je onregelmatige cyclussen je wel een beter inzicht krijgt in alles. Zou voor ons beide de pendel van Lautje uitkomen, we hebben dezelfde?!
Laten we hopen Mieke dat onze pendels uitkomen. Maakt me niet uit of het een meid of een jongen wordt, september stem ik helemaal mee in Wat betreft het tempen.... Wel hele hoop tekst op FF hoor.... Pfff. Ach ja we zien wel. Vooralsnog lukt het me aardig. Gewoon invullen, alleen moet ik soms wel ff uitzoeken waar de afkortingen precies voor staan. Had wel wat makkelijker gekund. Is er geen vergelijkbare NL site?
Normaal gesproken lees ik eerst even de berichtjes die ik gemist heb als ik een paar dagen niet op het forum ben geweest. Vandaag wil ik echter eerst mijn verhaal kwijt. Ik ben vandaag bij de huisarts geweest omdat ik nog steeds niet ongesteld ben geweest en nog steeds regelmatig misselijk ben. Ik wilde zelf eigenlijk helemaal niet naar de huisarts. Ik heb altijd de overtuiging dat die man alleen gaat zeggen dat ik moet uitzieken en dat hij vindt dat ik zit te zeuren. Maar mijn man en moeder waren nogal bezorgd en dus heb ik toch maar een afspraak gemaakt. Ik legde de huisarts uit dat ik vorige week ziek ben geweest en sindsdien, vooral 's ochtends misselijk ben. Tevens dat ik wat moe ben en nog steeds niet ongesteld, maar verder vreemd genoeg wel goed en gelukkig voel. Dus zeker niet ziek genoeg om thuis op de bank te liggen. Ik gaf aan dat ik weet dat het heel erg klinkt als zwangerschap, maar dat ik al 3 keer getest heb en dat deze negatief waren. Mijn huisarts vond het allemaal wel erg verdacht op zwangerschap lijken en wist niet helemaal wat nu te doen. Hij gaf aan dat hij het nog niet zou kunnen voelen aan mijn buik, dus ging hij overleggen met een collega. Ook zij vond het wel erg op een zwangerschap lijken en gaf dus aan dat het het beste was om een bloedonderzoek te laten doen. Toen ik voordat ik vertrok aangaf dat dit niet helemaal het gesprek was dat ik had verwacht gaf hij aan dat hij gelooft dat ik zwanger ben. Hij vond me er namelijk zwanger uitzien. Het erge van de situatie is dat ik helemaal niet blij ben. Ik had net voor mezelf besloten dat ik op moest houden met hopen en dat ik het los moest laten. Het feit dat ik nu een week moet wachten op een nieuwe uitslag vind ik eigenlijk heel zwaar. Ook zijn opmerking vind ik heel moeilijk. Je gaat toch weer hopen, terwijl er helemaal geen bewijs is. Ook mijn man is eigenlijk een beetje van slag. Hij heeft eindelijk durven toegeven dat hij heel erg hoopt dat ik snel zwanger word en had eigenlijk ook voorgenomen om deze cyclus helemaal als verloren te zien. Het feit dat er nu opnieuw getest wordt is opeens heel zwaar. Mijn moeder is er redelijk van overtuigd dat ik zwanger ben. Zij vond dat ik er anders uitzag dit weekend en dat de klachten die ik had wel erg wezen op een zwangerschap. Ik voel me nu dus overstuur. Ik durf nergens op te hopen, maar doe het natuurlijk toch. Daarnaast, als ik niet zwanger ben dan kan er misschien iets ergs aan de hand zijn en dat maakt me ook bang. Ik zit opeens weer helemaal vol met emoties die ik eigenlijk deze cyclus al verwerkt had.
Heb ik wel naar gezocht, maar helaas nog niet gevonden. Je moet trouwens niet te veel invullen hoor. Ik hou het bij tijd en wel of niet geklust en eventueel een ovutest. En dan nog of ik gevoelige boops heb of een glaasje wijn heb gedronken. Verder vul ik echt niks in, want heb ervaren dat FF daarvan in de war raakt. Ik ga ook voor september, maar weet eigenlijk ook wel dat het september niet zal worden, stom he?