Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Is moeilijk he Mieke, soms heb je even een dipje. Kun je niks aan doen, het zijn deels ook de hormonen denk ik. Je wil zelf ook zo graag.
    Ik zat er gisteravond ook doorheen. De eerste dagen van mijn cyclus had ik het losgelaten om er continue aan te denken, maar doordat je lichaam zelf ook weer gaat werken krijg je al weer hoop! Ben zelf ook weer totaal in de war, gek is dat he?!
    Hebben jullie daar ook last van?

2. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Femkes: wat vervelend zeg :( Kan me voorstellen dat het als een schok komt als de huisarts zoiets zegt, terwyl je je al in had gesteld op de volgende ronde.
    Ondanks dat je graag wilt, liever weet je het dan snel, en duidelyk!
    Hoop voor je meid dat het toch raak is :pray:

Wat een leuk sites met positiekleding. Al is die ene wel heel duur :confused: maar die heeft wel gave kleding haha.
    Ben benieuwd wanneer ik mag gaan shoppen :D

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Manon, heb daarom ook maar een klavertje vier voor geluk op mijn banner geplaatst, wie weet ;)

We gaan gewoon weer met volle moed en positief verder!

4. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Doordat de zwangere meiden hier komen posten over hun belevenissen krijgen we juist ook weer hoop!

Wel blijven doen! Wij fleuren Mieke dan wel weer op, haha!

Voel je je weer beter vandaag, Mieke?

5. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Oh, zie het al. Ja dat is beter hoor! Positief met klavertje vier, kan niet meer mis gaan ;) .

6. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Wat lief van je zeg!
    Ben ook positief hoor, alleen de laatste dagen weer erg in de war!

Ben net naar het toilet geweest en ja hoor een hoop draderig slijm! Lijkt er toch wel echt op dat ik toch al mijn eisprong heb!
    Wat denken jullie?(had ik net ook in het andere topic gezet)

7. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Klussen! ;)

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou je zit dan toch in je vruchtbare dagen, wil geloof ik nog niet zeggen dat je ei is geweest.
    Dus klussen vanavond!

Jannegie, het blijft moeilijk. Was vanmorgen heel vroeg wakker omdat ik heel onrustig was, veel liggen denk en piekeren, kon helaas niet meer slapen.

Waarschijnlijk voel ik me zo omdat ik ongi moet worden, komt het daardoor dat ik wat emotioneler ben.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Jannegie, hoe zit het nu...
    Je hebt die opwekkers geslikt, bent ongi geworden, maar is het nu dat je cyclus dan nu regelmatiger moet zijn/worden....?

10. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    haha heb al 2 avonden achter elkaar geklust! Nog maar een daagjes er aan vast plakken dan!! :)
    Haha snap echt nog niet veel van dat 'ei' gebeuren! Heb op internet gezocht maar kan er niet veel over vinden jammer genoeg...

Hoe zit dat eigenlijk met die opwekkers?

11. Natasja22

Natasja22 Lid

20 aug 2007
    44
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    hoi hoi,

ik snap ook nog niet veel van me eisprong hoor we klussen maar gewoon :D en natuurlijk een beetje meer er op letten wanneer me banner het aangeeft.

hebben wij weer :confused:

breekt mijn vriend zijn enkel en hij word nu geopereerd terwijl we 21 september gaan trouwen!

maar ja we zien het wel hoe het gaat lopen

ik verwacht elk moment een tel van het ziekenhuis

dikke knuffel
    xxx

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou Natas, dat is idd wel enorme pech, hoe kan hij nou z'n enkel breken.....

13. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Oh ja, die periodes heeft iedereen. Ik heb het vooral als het slecht weer is en ik slaap tekort heb ;) .
    Nu heb ik een dip door mijn werk. Het is zo druk! Ik kan het eigenlijk niet meer aan. Ik denk dat ik veel klanten teleurstel.
    Het forum is wel een fijn rustpunt tussendoor, maar kost natuurlijk stiekem ook weer tijd :( .

Ik hoop voor je dat je vannacht beter slaapt, dat is belangrijk!

14. Natasja22

Natasja22 Lid

20 aug 2007
    44
    0
    0
    Spijkenisse
    voetbal :rolleyes:

en ze zeggen dat sport zo gezond is hihi
    hij wilde een sliding maken en zijn lichaam ging wel alleen zijn voet bleef staan.

nu maar hopen dat ie niet al te veel pijn heb zou ik zo sneu vinden anders
    voor het trouwen.

hij zei wel gelijk dat ik nu maar het weekend me best moet doen met klussen :confused:
    en dat zei hij met een grote glimlach haha

groetjes
    xxx

15. Huda

Huda Lid

20 aug 2007
    27
    0
    0
    nou moe, ik zou toch zweren dat ik vanmorgen een berichtje had gepost...

overnieuw dan maar:

ben vanmorgen bij de huisarts geweest (niet mijn eigen helaas). Zij houdt vast aan de negatieve zwangerschapstest, hoewel ze wel toegeeft dat mijn klachten en kwaaltjes wel lijken op een zwangerschap...
    Gelukkig stemde ze toe in een bloedtest waarop ik ook een week moet wachten voor de uitslag. Geduld oefenen dus. Ga in ieder geval geen geld meer uitgeven aan een test komende week.
    Ben erg benieuwd of ik mijzelf nou giga voor de gek gehouden heb.

@Mieke8 blij om te zien dat je alweer uit je dipje krabbelt. gewoon volhouden hoor!

groeten,
    Huda

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Huda, spannend dus.
    Ben eigenlijk wel enorm benieuwd naar de uitslag... je weet wel waarom ;)

17. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Euh... Ja, die opwekkers...:

Als het goed is is mijn lichaam daardoor wakker geschut en krijg ik nu een redelijk normale cyclus. Maar het is niet zeker dat dat lukt. Afwachten dus. Het is trouwens een hormoon wat je krijgt. Progesteron ofzo.
    Eerlijk gezegd vind ik het nogal grappig; we geven het de koeien ook. Als ze niet "tochtig" worden. Daarna laten ze in een week een tochtigheid zien en kun je haar insemineren :oops: .

Ik ben wel blij dat ik ook een vervolgafspraak heb bij de gyn. Dan kan ze meteen kijken of ik inderdaad een gewone eisprong heb/krijg.

@ Natasja: Wat vreselijk zeg! je been breken als je gauw gaat trouwen!
    Ligt er natuurlijk wel aan hoe gecompliceerd de breuk is. Hopen dat hij gauw weer hersteld is.
    Wel lastig met klussen ja ;)

18. Natasja22

Natasja22 Lid

20 aug 2007
    44
    0
    0
    Spijkenisse
    ik heb inderdaad ook van die hormonen pillen geslikt toen ik geen eisprong had vorig jaar.

uiteindelijk heb ik hem toen door die pillen wel gehad, maar we dachten toen nog niet aan kinderen dus moest gewoon met de pil verder gegaan.

maar de gyn heeft toen al gezegt dat als ik niet normaal ongesteld zou worden als we wel kinderen zouden willen dat ik daar ook weer aan moet

maar ze werken wel echt, bij mij tenminste :)

en ik ben nu pas 1 keer ongesteld geweest en dat was nog kunstmatig door de pil dus ben benieuwd of ik ongesteld word, of juist niet :D

we zien wel hoe we dat nu gaan doen met trouwen de eerste dans is hij nu onderuit haha

en klussen vind hij wel mooi zo :oops:

groetjes
    xxx

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland

Hahaha zullen we jou dan ook maar effe insemineren, hihiihihihihihihi :D

20. Natasja22

Natasja22 Lid

20 aug 2007
    44
    0
    0
    Spijkenisse
    hahahaha bij koeien staan ze toch op een rijtje gaan wij ook met zijn alle op een rijtje staan hahaha

Deel Deze Pagina