hallo dames in middels is er 1 week verstreken! en ik ben nu 2,6 kg af gevallen en weeg momenteel 92,1 kg dus gaat de gede kant op! mijn ongesteldheid is echt erg dit keer......loijk wel dood te bloeden. verga van de krampen enz....echt niet leuk..... vanmorgen gaan fitnessen heelrijk is dat begin het ehct leuk te vinden vanavond gaan we naar een huisje kijken (huur) dus ben eens benieuwd zou wel weer lekker zijn om na 4 maanden weer eens een eigen stekje te hebben..... XXX @natasha veel beterschap en succes met je vriend!
Woon je op een boerderij? Ik ook namelijk, heb zelf KI cursus gedaan en veel komt er eigenlijk in grote lijnen wel op hetzelfde neer he..
Schiet echt niet op met die ongi van mij. Vandaag weer helemaal geen bloed. Kan toch geen innesteling meer zijn geweest of toch?
Dames zouden jullie mij even willen helpen met mijn geheugenverlies...? Na hoeveel dagen na je ei is ook alweer de (mogelijke) innesteling? Ik vergeet dat steeds, blond he
ICE: gefeliciteerd meid! ik was al aan het zoeken overal hoe het er met jouw voorstond! ik ben echt blij voor je! geniet en af een toe een beetje mijn kant op strooien he Jannegie: ik moet toegeven dat mijn vriend het verder niet zal snappen als ik er zo geforceerd mee door zal gaan. het grappige is echter wel dat HIJ nu telkens stil staat bij het feit of ik mijn foliumzuur al heb genomen (?) en wanneer hij er volgens zijn zeggen "elke dag op mag"whahaha Mieke: dank je meid! ja klopt maar ik denk dat ik ook nog niet alles heb wat mijn oom en opa's geregeld hebben voor een goed leven een een mooie toekomst. ik heb een maand een andere baan, auto hebben we nu, huisje in februari ongeveer. maar mijn vriend is nog opzoek naar een andere baan bijvoorbeeld, dus dat zijn kleine dingetjes waardoor het nog niet allemaal "klaar"is. ja voor ons wel uiteraard maar verder even niet.
Wat zijn jullie toch een stelletje lieverds bij elkaar! Ik ben heel blij dat jij weer lekker veel hier te vinden bent Jannegie!
ok dank jullie dames! (had het ook al op n andere topic gevraagd maar nog geen antwoord, jullie zijn lekker snel!)
fijn meiden dat we hier lekker verder mogen kletsen! ondertussen duim ik heel hard voor jullie! ik voel me vandaag wel goed, ben alleen ontzettend moe! dus ik ga zo lekker in bad en dan op tijd slapen! ik heb van mijn moeder en schoonmoeder al een setje kleertjes gehad! het kleinste maatje echt geweldig! liefs rebbel
Hihi, dat dacht ik al Leuk hoor. Soms is het wel eens leuk om een gezicht bij de berichtjes te zien. Gewoon, je maakt je toch meestal wel een voorstelling van iemand, toch? Hey Rebbel, nu moet je af en toe ook daarvan iets in je album plaatsen hoor, kunnen we mee genieten