Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @mieke je zit nu wel nog in die woning of......?

nee wij weten zeker dat we voor elkaar gaan dus hoef niet bang te zijn na 3 maanden gedumpt te worden :p

hahahaha

vind het rustig op de site

2. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    bannercheck

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik ga proberen niet eerder dan zondagochtend te testen.. Dan slaapt me beste vriendin hier en is me kerel vissen. Dan ben ik in iedergeval niet alleen als het negatief is en me kerel vist hier om de hoek, dus kan gelijk komen als 't wel leuk nieuws is. ;)

Twijfel alleen nog over welke test.. Heb hier CB digitaal liggen en 1 predictor maar hoor daarover alleen maar negatieve dingen.. Dus misschien haal ik er nog wel een Hema of Etos testje bij.

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Nou ik kon niet wachten, heb net test gedaan van matcare en heb een lichte maar zachtroze tweede streep! Ik ga morgen nog een keer testen.. hoop zo dat het morgen nog zo is!

Joepie...

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hoop 't ook! Zal voor je duimen.. :)
    Maar jij bent al overtijd, ik moet nog 3 dagen dus voor mij heeft het geen zin om nual te testen.. De kans dat ik positief test is zo klein nu..

6. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ja ik testte dinsdag ook nog nega.. dus er is echt nog hooP! hahaha.. heb helemaal een heet hoofd nu hihi..Succes jij.. wanneer ga je testen?

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ooohh, Gina wat spannend! Een streep is een streep zeggen ze! Dus ik ga je voorzichtig feliciteren meid!

Missy, jij nog even wachten. Succes ermee!

Mieke, fijn dat je ongi nu is gekomen en je er straks niet mee zit. Tja dat van die ronde moet je zelf even beslissen. Misschien toch op ronde 1 zetten, maar je vorige rondes tussen haakjes zetten onder je banner?

Zeg het kan natuurlijk wel zo zijn dat je een korte fase na je ei hebt gehad. Vanaf dag 25 een luteale fase van 13 (?) en anders van 9 gerekend vanf dag 29(?), toch? 13 is prima, maar 9 is te kort om goed in te nestelen dacht ik.
    Komende ronde gewoon weer tempen en kijken of je ei weer rond dag 25 komt. Liever wat eerder natuurlijk.

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hihi bedankt, we zitten ook al heel voorzichtig blij te wezen haha...!

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik hoop echt dat we je morgen in het roze kunnen zetten!

10. Natasja22

Natasja22 Lid

20 aug 2007
    44
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    o gefeliciteerd! ! wat leuk geniet maar alvast een beetje van je rose wolkje ;)

groetjes
    xxx

11. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Het schiet hier niet op met mijn ongi, heb al vanaf maandag alleen klein beetje bruinig slijm, kan het met een inlegkruisje af, ik heb ook eigenlijk helemaal geen krampen, heeft iemand hier misschien ervaring mee en kan ik dit nu wel een ongi noemen?
    Was er zo blij mee na 4 maanden! :(

12. Huda

Huda Lid

20 aug 2007
    27
    0
    0
    streep is streep staat hier toch overal op het forum?

@Gina Gefeleciteerd!

(al snap ik best dat je nog wat extra bevestiging wilt!)

groeten,
    Huda

13. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Gina, alvast een voorzichtige felicitatie meid! :D

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nee hoor.... mijn luteale fase was gem. 9,5 dagen dus ;).
    Maar het moet niet korter worden dan 9.

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    GIna spannend! Duim voor je. Je moet ons wel op de hoogte houden he?!

Missyzuilen: zal nog niet de digitale van CB gebruiken (heeft wat meer HCG nodig). Eerst ff goedkope test en dan desnoods 1 of 2 dagen later alsnog CB gebruiken. Succes. Duim voor je!

Ben deze maand begonnen met tempen, maar moet zeggen dat ik de temp echt aan de lage kant vind (35.9 - 36.1). Ben vast een koudbloedig typje :) Maak me niet zo snel druk hihi

16. Eimat

Eimat Niet meer actief

Hey, super! Gefeliciteerd! En ik zal erg voor je duimen dat je streep morgen nog duidelijker is, dan weet je het zeker.

17. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hallo meiden wij zijn net naar de woning geweest met mijn schoonouders en we nemen de woning (definitief) rijgen vrijdag 7 september de sleutel en moeten dan vloer leggen behangen/verven en verhuizen dat gaat 2 weken duren

dus dat is echt SUPER verheug me mega!

XXX

18. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    inderdaad iets om naar uit te kijken, een eigen stekje! :) :) :)

en misschien wel heeeel vruchtbare grond daar ;)

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    He Dani... Lekker dat je je gedachten even kan verzetten. Veel succes in de nieuwe woning en misschien is het inderdaad wel erg vruchtbare grond!

20. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Wat leuk allemaal! :D Zie dat Dani ook al 3 kg kwijt is! Goed hoor ;) !

@ Gina, Ik ga morgenvroeg meteen kijken of je alweer getest hebt!

@ BD81: Ja dat is echt een lage temperatuur. Maar niet iets om je druk om te maken geloof ik.

@ Laupio: Ik ken het al te goed. geloof dat ik de afgelopen maanden ook een paar keer heb geroepen dat ik ongie was geworden. Daarna zette het dan toch niet door. Mijn gyn vond het wel belangrijk om te weten wanneer het was. Dus noteer het in ieder geval even in je agenda. Uiteindelijk ben ik dus m.b.v. medicijnen ongie geworden waar ik ook zóóó blij mee was!
    Het kan ook zijn dat je ongie over een paar dagen alsnog doorzet. Afwachten dus, balen..... :(

Deel Deze Pagina