@mieke je zit nu wel nog in die woning of......? nee wij weten zeker dat we voor elkaar gaan dus hoef niet bang te zijn na 3 maanden gedumpt te worden hahahaha vind het rustig op de site
Ik ga proberen niet eerder dan zondagochtend te testen.. Dan slaapt me beste vriendin hier en is me kerel vissen. Dan ben ik in iedergeval niet alleen als het negatief is en me kerel vist hier om de hoek, dus kan gelijk komen als 't wel leuk nieuws is. Twijfel alleen nog over welke test.. Heb hier CB digitaal liggen en 1 predictor maar hoor daarover alleen maar negatieve dingen.. Dus misschien haal ik er nog wel een Hema of Etos testje bij.
Nou ik kon niet wachten, heb net test gedaan van matcare en heb een lichte maar zachtroze tweede streep! Ik ga morgen nog een keer testen.. hoop zo dat het morgen nog zo is! Joepie...
Hoop 't ook! Zal voor je duimen.. Maar jij bent al overtijd, ik moet nog 3 dagen dus voor mij heeft het geen zin om nual te testen.. De kans dat ik positief test is zo klein nu..
Ja ik testte dinsdag ook nog nega.. dus er is echt nog hooP! hahaha.. heb helemaal een heet hoofd nu hihi..Succes jij.. wanneer ga je testen?
Ooohh, Gina wat spannend! Een streep is een streep zeggen ze! Dus ik ga je voorzichtig feliciteren meid! Missy, jij nog even wachten. Succes ermee! Mieke, fijn dat je ongi nu is gekomen en je er straks niet mee zit. Tja dat van die ronde moet je zelf even beslissen. Misschien toch op ronde 1 zetten, maar je vorige rondes tussen haakjes zetten onder je banner? Zeg het kan natuurlijk wel zo zijn dat je een korte fase na je ei hebt gehad. Vanaf dag 25 een luteale fase van 13 (?) en anders van 9 gerekend vanf dag 29(?), toch? 13 is prima, maar 9 is te kort om goed in te nestelen dacht ik. Komende ronde gewoon weer tempen en kijken of je ei weer rond dag 25 komt. Liever wat eerder natuurlijk.
Het schiet hier niet op met mijn ongi, heb al vanaf maandag alleen klein beetje bruinig slijm, kan het met een inlegkruisje af, ik heb ook eigenlijk helemaal geen krampen, heeft iemand hier misschien ervaring mee en kan ik dit nu wel een ongi noemen? Was er zo blij mee na 4 maanden!
streep is streep staat hier toch overal op het forum? @Gina Gefeleciteerd! (al snap ik best dat je nog wat extra bevestiging wilt!) groeten, Huda
GIna spannend! Duim voor je. Je moet ons wel op de hoogte houden he?! Missyzuilen: zal nog niet de digitale van CB gebruiken (heeft wat meer HCG nodig). Eerst ff goedkope test en dan desnoods 1 of 2 dagen later alsnog CB gebruiken. Succes. Duim voor je! Ben deze maand begonnen met tempen, maar moet zeggen dat ik de temp echt aan de lage kant vind (35.9 - 36.1). Ben vast een koudbloedig typje Maak me niet zo snel druk hihi
Hey, super! Gefeliciteerd! En ik zal erg voor je duimen dat je streep morgen nog duidelijker is, dan weet je het zeker.
hallo meiden wij zijn net naar de woning geweest met mijn schoonouders en we nemen de woning (definitief) rijgen vrijdag 7 september de sleutel en moeten dan vloer leggen behangen/verven en verhuizen dat gaat 2 weken duren dus dat is echt SUPER verheug me mega! XXX
inderdaad iets om naar uit te kijken, een eigen stekje! en misschien wel heeeel vruchtbare grond daar
He Dani... Lekker dat je je gedachten even kan verzetten. Veel succes in de nieuwe woning en misschien is het inderdaad wel erg vruchtbare grond!
Wat leuk allemaal! Zie dat Dani ook al 3 kg kwijt is! Goed hoor ! @ Gina, Ik ga morgenvroeg meteen kijken of je alweer getest hebt! @ BD81: Ja dat is echt een lage temperatuur. Maar niet iets om je druk om te maken geloof ik. @ Laupio: Ik ken het al te goed. geloof dat ik de afgelopen maanden ook een paar keer heb geroepen dat ik ongie was geworden. Daarna zette het dan toch niet door. Mijn gyn vond het wel belangrijk om te weten wanneer het was. Dus noteer het in ieder geval even in je agenda. Uiteindelijk ben ik dus m.b.v. medicijnen ongie geworden waar ik ook zóóó blij mee was! Het kan ook zijn dat je ongie over een paar dagen alsnog doorzet. Afwachten dus, balen.....