Probeer wel met de zelfde thermometer te tempen. Iedere thermometer wijkt toch weer wat af. Probeer ook rond zelfde tijdstip te tempen. Is allemaal niet zo makkelijk ....
En ik deed die andere in me bil.. Maar heb sinds gisteravond een oorthermometer en daarmee meette ik dus vanmorgen opeens 36,7 mee. Wat is beter, je bil of je oor?
Bil (alhoewel ik de mijne nu onder de oksel doe. Staat namelijk in bijsluiter). Als ik deze maand niets duidelijks kan vinden dan doe ik volgende maand via de onderkant ) Oorthermometers zijn niet nauwkeurig genoeg dacht ik.
Missy, rectaal doen hoor! Geen oorthermometer gebruiken en nu ook niet van alles gaan proberen, daar schiet je niets mee op. Steeds dezelfde gebruiken en gewoon tussen je billen Heb een paar pagina's terug geschreven over tempen en wat mijn gyn er over adviseerde, probeer dat maar even terug te vinden. Het is van 27 aug.
Ok bedankt! Ik heb vanmorgen toch een test gedaan van Hema met ochtendurine.. Alleen ik was nog half slaperig dus dacht niks te zien en heb hem weggelegd. Toen ik rond 7 uur weer eruit ging om wat te drinken, keek ik naar de test en zeg ik echt een hééééél dun licht blauw streepje. Ik heb geprobeerd foto's ervan te maken, maar is erg moeilijk die scherp te krijgen. Dit zijn de beste gelukt en als je dus goed kijkt zie je in 't 2e vakje en héééél vaag streepje blauw lopen. Hier in 't echt kun je beter het hele vage streepje zien. De andere komen hieronder.. Mag maar 1 foto per bericht.
Het is idd heel slecht te zien zo op de foto. Anders wacht je nog even tot morgen of zondag met nog een test tot je NOD. Enne als ik vragen mag, wanneer heb je vanmorgen dan getempt. Toen je wakker werd en voordat je uit bed ging, en daarna pas met de oortemp?
Ik heb getempt toen ik wakker werd gelijk.. dus rond uurtje of 7 en toen gaf die 36,7. En erna ben ik weer verder gaan slapen tot half 10 en heb ik weer getempt en gaf die 36,5 aan. Maar met de oorthermometer en ervoor deed ik t dus rectaal die 4 dagen..
Net even een proef op de som gedaan.. Me temperatuur op beide manieren opgemeten. Rectaal geeft ie weer netjes 37,5 aan.. Hoger dan eerst natuurlijk omdat ik nual wat acticiteit gedaan heb. En met de oorthermometer geeft ie 36,3 aan.. Vandaar dus dat vanmorgen opeens lager was dan de 4 dagen ervoor. Morgenochtend ga ik weer rectaal meten en kijken wat ie dan aangeeft.
Precies! Morgen nieuwe dag en dan gewoon gelijk goed en met 1 temp tussen de billen en daar vanuit gaan! En dan zou ik zondag nog een keertje testen! Want morgen is pas je NOD toch? Wacht je nog even een dagje. Hopen dat je vage streepje dan duidelijker is. Zal voor je duimen meid
Zo ben er eindelijk weer, er was iets met mijn internet en werd er zo gek van dat ik het maar heb opgezegd, achteraf niet zo slim geweest want het duurde nogal ff voordat ik me nieuwe aansluiting had Maar zit inmiddels in de 4e ronde, had gister ongesteld moeten worden maar ben het nog niet
Wel spannend Missy. Helaas is de foto te onduidelijk. Ik zie geen 2e streepje (heb ook wel een bril nodig hoor hihi). Wacht nog even 1 of 2 dagen en dan opnieuw testen. Zie je dat 2 verschillende thermometers, 2 verschillende uitslagen geven. Gewoon bij een houden. Ik duim voor je!
Ik ga morgen nog een test halen bij de Hema en dan nogmaals zondagochtend testen als de ongi nog niet is gearriveerd! Ik hoop 't zo dat t raak is.. Maar blijf gelukkig wel met beide benen op de grond, het kan nog alle kanten op. Heb wel al paar dagen last van ongi krampjes, maar dan verdeeld over de dag.. Terwijl ik dat vorige ronde alleen had de avond voor me ongi kwam..
@ Missy, ik kan geen 2e streepje zien om eerlijk te zijn... en weet niet of je te lang gewacht hebt met kijken, staat wle in de gebruiksaanwijzing wanneer de test niet meer "geldig"is. @ Gina, van harte meid 34 zwangeren, dat gaat goed Ben zelf echt aan het aftellen hoor, heb sinds gistermiddag krampjes, maar er komt niets (dus nu vaak sliploeren haha). Hoop dat de krampen weggaan en er een posi test komt, of dat het binnenkort doorzet...