Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mag je nou wel of geen softijs eten als je zwanger bent?

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    oh geen idee... weet iemand dat als je nog niet weet of je wel of niet zwanger bent of je dan al dat soort dingen ook moet laten staan.. filet american.. beifstuk enz enz

3. gizzy

gizzy Actief lid

Apr 24, 2007
    150
    0
    0
    volgens mij mag je dat gewoon hebben.
    er schijnt alleen nogal veel zout in te zitten dus word er wel aangeraden het niet teveel te nemen.

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Biefstuk mag altijd wel, als je het maar goed doorbakt.

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik vrees dat het einde oefening word voor mij.
    Mijn temp daalt, en ik krijg ongie-pijn in mijn buik.
    Een test die ik toch maar weer wel deed was neg. En op mijn toiletpapiertje zit een bruin veegje.

Zodra de duivels doorzetten gaat mijn nieuwe ronde weer in. Ik hoop maar dat ze snel komen.

Al geeft natuurlijk geen bloed moed. Maar ja.... Ik heb vanaf voor ik met de pil stopte monnikspeper geslikt, maar na een aantal negatieve verhalen en onduidelijkheid over de dosering ben ik daar mee gestopt. Monnikspeper stimuleert het lichaam tot het maken van meer progesteron ben ik inmiddels achter. En het zou zelfs tijdelijke onvruchtbaarheid in de hand kunnen werken. De dosering van mijn pillen was erg hoog. Maar als ik zo naar mijn temp.kaartje kijk, krijg ik het vermoeden dat we wel naar de werking van de monnikspeper kijken. De zwangerschapsverschijnselen werden vast veroorzaakt door de monnikspeper. Mijn vermoeden wordt bevestigd doordat de ergste pijn in mijn tepels als sneeuw voor de zon verdween toen ik de monnikspeper de deur uit deed. Aangezien progesteron ook verantwoordelijk is voor de temp. stijging na de eisprong, zou dat ook kunnen verklaren waarom tijdens mijn ongie aan het begin van mijn cyclus mijn temp. zo hoog was. Mijn capsules zijn ook opgeweest, dus dat kan de daling betekenen. Tijdens de daling waren mijn capsules op, en had ik nieuwe gehaald...
    Afwachten op de nieuwe ronde maar, zonder monnikspeper een verse start.

6. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hey daisy!

jammer joh! aan je temp te zien lijkt het er inderdaad op dat je ongesteld gaat worden! ik hoop voor je dat de :evil: snel komen dan kan je verder! bij mij zijn ze nog nergens te bekennen en het is echt balen dat je daar op moet gaan zitten wachten!

succes met ronde 2! :D

groetjes rebbel

7. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ja dat weet ik dus ook niet! ik heb zoiets van als je probeert zwanger te worden kan je beter geen alcohol drinken, roken en dingen zoals rauw vlees eten etc.. omdat je niet weet wanneer het raak is! maar aan de andere kant heb ik zoiets van stel het duurt een jaar voordat je zwanger raakt dan kan je die dingen een jaar lang niet meer nemen... ik vind dat niet erg en neem liever helemaal geen risico, maar ik vroeg me ook af hoe andere dit doen?

groetjes rebbel

8. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Mijn temp zit nog hoog. maar ik werd wel waker met ongi krampjes en hoofdpijn. Voor mij een teken dat de :evil: :evil: in aantocht zijn.

@ Rebbel, idd vervelend dat je cyclus niet mooi op gang komt. Je hebt vast al veel zin om aan die eerste echte ronde te beginnen. Nog even afwachten dan maar.

@ Daisy, voor jou door naar ronde twee dus. Heeft je lichaam je toch een beetje voor de gek gehouden. Veel succes in ronde 2!

9. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoi maranka!

ik heb inderdaad zin om aan onze eerste echte ronde te beginnen! :D maar ja er is niks aan te doen! ik heb gehoord dat ovulavit van bional helpt om je cyclus regelmatig te krijgen, maar weet niet of dat ook helpt om hem op gang te krijgen... dat zal wel niet.

maar even over jou temp! als hij hoog blijft en je hebt ongi pijn, kan het toch wel raak zijn hoor! ik ben benieuwd spannend! :D

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    Hoeveel dagen na de eisprong zakt je temp weer.. als je niet zwanger bent?

11. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Zo rond 14 dagen na je eisprong.

@ Rebbel, ik voel helemaal geen zwangerschapskwaaltjes en weet dat we niet de veel geklust hebben rond mijn ei, maar een klein kansje zit er misschien wel in. Ik wacht eerst die 3 dagen maar eens af. Mischien dat ik dan op 3 mei ga testen.

12. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    oke! dan is het even spannend ja! ik zal voor je duimen!

13. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Dank je Rebbel!

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Idd spannend Maranka. Ben erg benieuwd.

15. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Daisy, hoe krijg jij je kaartje zo mooi groot in je bericht?

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik gebruik photobucket.

17. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Hier die van mij.

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zie wel vaker dat er dpo staat, voorbij het kruispunt... hoe krijg je dat daar? Heb je dan de betaal versie nodig ofzo?

19. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Ik kreeg 14 dagen de vip-versie aangeboden

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Aha, nou snap ik hem. Dat heb ik dan vast gemist, of niet gekregen.

Je temp is nog lekker hoog inderdaad. Als ik kijk naar hoeveel het bij jou scheelt, met de basis, is er voor mij misschien nog hoop. Al zegt de kramp in mijn onderbuik toch echt wat anders. Heb nog geen bloed gezien...
    Vind het wel raar dat mijn ontpil cq monnikspeper verschijnselen wel samen vallen met ovu, en innestelingsverschijnselen. Misschien heb ik een verkeerde innesteling gehad dan. Dat zou ook nog kunnen.

Share This Page