Heb nergens "last" van gehad, van de 1e 3 maanden ben ik alles bij elkaar opgeteld 1 week beroerd geweest. maar dat wasm eer omdat ik dingen rook, zoals de kannen van Moeders voor Moeders. wel moe, maarja je moet wel wat voor een kleintje over hebben toch? Wel af en toe een pukkeltje hier en daar, dat begint ook af te nemen. met 12 weken had ik al een positie broek omdat mijn gewone broeken te strak zaten. Maar kan nu lekker pronken met mijn buik! Heerlijk...
Hahahah.. leuk hoor! Ik ben ook alleen erg moe, en dan ook vermoeide benen en onderrug (moet ik zeggen dat ik ook heb staan inventariseren in vreemde houding op werk) maar verder ook niks.. mn stoelgang is stukken beter (sorry zo op de vroege ochtend ghihi) en beetje rommelende darmen en beetje apart gevoel bij mn bekken.. trekkend gevoel maar verder echt niks... haha maar ja, wat niet is kan nog komen.. hoop wel dat het zo blijft!
hahaha, wees blij dat het beter is geworden! Moet nu zo'n klein pakje vifit drinken anders lukt het niet! had ook zware benen in het begin, maar kreeg aangepast werk dus dat scheelde wel een hoop! het is anders alleen maar rennen en vliegen bij kruidvat!
Ja precies... ja ik ga dit werk ook niet meer doen, moest ook tillen enzo, dus daar stop ik maar mee denk ik.. we zien wel...haha! Tja.. bij mij lukt het normaal nooit, een keer per week was normaal, nu al de hele week 1 a 2 keer per dag.. weet niet wat me overkomt hahaah
Kheb de test gedaan net, en het streepje is duidelijker dan de vorige test, en zoals ik al heb ondernomen, licht of donker, een streep is een streep.
Ik kan het eigenlijk zelf nog niet echt geloven, ik ben nu eigenlijk de situatie wat aan het laten bezinken, zodat ik zeker geen verkeerde beslissingen maak.
Ik denk wel om het bij te houden het komt tenslotte ook van mij en ik ben altijd tegen abortus geweest. Maar voor ik zwanger was is het gemakkelijk te zeggen; ik zou nooit abortus doen. Tot je zelf zwanger bent en dan in zo'n situatie zit.
ja daar heb je gelijk in, ik las dat je veel steun hebt aan je zus. gelukkig maar! Maar onthou wat mensen ook zeggen over de keus die je maakt. dat het voor jou de juiste keus is. trek je nergens van aan hoor! misschien zij er bij de tienermama's ook meiden die in dezelfde situatie zitten. misschien is het fijn om te lezen wat zij hebben gedaan?
ik wil je toch feliciteren ook al weet je zelf nog niet wat je precies moet voelen... ik begrijp dat je in een moeilijke situatie zit, maar toen het nog goed zat met je vriend wilde je graag een kindje, dat moet je jezelf goed bedenken, ik kan me helemaal voorstellen dat je nu in de war bent, maar maak geen keuzes waar je later spijt van krijgt! doe wat je gevoel je ingeeft en zoek steun bij familie! heel veel sterkte meid! liefs rebbel
@ Rebbel, ik heb nog geen idee, durf eigenlijk niet zo goed hihi.... Zat me te bedenken als ik woensdag test (of andere doordeweekse dag) dat ik dan daarna op mn werk kom en niets mag vertellen. Heb geen idee hoe ik me dan zal gedragen...
Ja ik zag het. Was hier info aan het zoeken op de site en toen zag ik dat jij hem in je album had staan. Wij hebben hem in het bruin/beige. grapig dat we dezelfde hebben.
Frostieke, bij deze dan een voorzichtige felicitatie meid. Kun je je test ook even in je album zetten anders. Sterkte met alles hoor, kan me voorstellen dat je nog niet echt blij kunt zijn door alle verwarring. Ik ga over een uurtje met lief mee naar AJAX, dingen samen doen, hahaha. Nee hoor, zijn pa is er niet en dus ga ik een keertje mee. Hou niet echt van voetbal maar een keertje mee is wel leuk. Net zo'n heerlijke film zitten kijken, zucht. The Holiday, met Cameron Diaz, Kate Winslet en Judd Law, echt heerlijk. Moet je zien, kan hem echt aanbevelen 8-[ Zo heerlijk romantisch en heb zelfs een traantje gelaten