Ooooh, ik heb er een goed gevoel over, Racebabe! Maar ja als jij tot woensdag wil wachten doe je dat maar hoor! Vind het wel heel spannend! Ik begin langzaam richting vruchtbare dagen te gaan. We hebben nu 2 dagen niet geklust. Hoop dat het vanavond wat wordt . Heb verder wel een goed gevoel over deze maand. Maar het is voor ons best lastig om veel te klussen. Mijn vriend heeft het nu echt héél druk. Hij werkt wel 100 uur in de week. Vind het dan belangrijk dat hij veel slaap krijgt. Ik wil natuurlijk niet dat hij straks instort. Dus ja, als het dan een avond laat is geworden, heb ik liever dat hij direct gaat slapen.... Gisteravond ook weer, waren we pas om 22.00 uur klaar met werk. (hele zware afkalving koe). Daarna moesten we nog warm eten. Dus hij viel bijna boven zn bord in slaap... Stom, praktisch klus probleem hè!
Tja dat is het boerenleven! Maar wanneer jullie wel tijd voor elkaar hebben is dat dan ook wel weer extra fijn natuurlijk. Racebabe, vind het knap hoor dat je kunt wachten. Je bent al 3 dagen over je kortste cyclus heen en al 1 over je langste! Klinkt Goed!
Maranka, dank je. Stiekem bewonder ik mezelf ook haha Dan mag dat streepje woensdag ook wel van de test af spatten
Hoi meiden, Had vanmorgen getest en helaas negatief , nu hoop ik maar dat de snel komen dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben Had er zo'n goed gevoel over maar ja zo zie je maar dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. En er waren toch nog andere meiden die vanochtend hadden getest? Hoop dat jullie beter nieuws hebben! Wel laten weten hoor. Ga vanavond lekker uit eten even wat afleiding, zal ik dan een wijntje nemen? Wat zouden jullie doen?
Gisteren, had vorige maand mn 1e natuurlijke cyclus na de nuvaring ( 26 dagen ). Dus mn cyclus kan nu wel langer zijn.
Ik heb donderdag en vrijdag krampjes gehad, maar bij mij kwam tot op heden niets roods tevoorschijn.....
Had gisteren ook ongi krampjes.. Maar vandaag eigenlijk nog niks gemerkt. Die hormonen en lichamen van ons ook he hahaha..
Ja zeg dat wel die onzekerheid het liefst wil ik NU meteen weten of ik zwanger ben of niet, sorry voor t geklaag! Nee dan neem ik voor de zekerheid maar geen wijntje, vind ik geen ramp want drink thuis ook zelden, alleen met uit eten vind ik dat gezellig, dan maar gezellig aan de cola light
sinds ik zwanger ben zit ik alleen nog maar aan de ijsthee als ik uiteten ga. normaal altijd cola ofzo en iedereen wil het gelijk weten, maar helaas is dat niet voor iedereen voorbestemd