Ja idd cola is ook niet zo goed ivm caffeine en zoetstof, dan maar spa blauw haha. Heb het er allemaal graag voor over!
Normaal gesproken neem ik op zaterdagavond een toastje met brie of filet american en een glaasje rode wijn maar dat doe al niet meer sinds ik met de nuvaring ben gestopt, weten jullie trouwens of kruidenkaas wel mag ? Ja ja ben n echte bourgondier haha
oke ik zat gisteren te twijfelen in de supermarkt of ik dat wel mocht. Nou dan valt t toch best wel mee wat je niet mag toch? alleen geen rood vlees, brie, alcohol en hoe zit het met kruidenthee? Ik heb van die thee van kneip, brandnetelthee en thee om te relaxen.
sommige brie mag wel hoor. als er maar geen au lait cru op staat. maar de meeste supermarkten verkopen geen rauwmelkse kazen. en de dames van de kaasafdeling bj bijv AH weten precies welke wat is! kruidenthee durf ik niet te zeggen, bepaalde soorten mag je niet. misschien een vraag voor de verloskundige van deze site? of de zoekfunctie even gebruiken
Frostieke: ik wil je feliciteren maar je ook heel erg veel sterkte wensen. als je wilt stuur me dan een pbtje dan kan je altijd je verhaal kwijt. Mieke8: de holiday is echt leuk ja, die hebben mijn vriend en ik gekeken toen hij net daarvoor tijdens een etentje had gevraagd of ik zijn meisje wilde zijn...lief he hihihi
Frostieke, gefeliciteerd, maar ook sterkte met het maken van je beslissing. Ik mag als ik nog niet ongesteld ben geworden begin oktober terug komen bij mijn huisarts en dan zal hij me waarschijnlijk wel doorsturen ofzo. Groetjes Taby.
Steenbokje, zeker lief en romantisch, en jullie waren daarna natuurlijk al in een op en top romantic mood, hahaha. Minnnie en anderen, mijn gyn zei me, dat je na je ei tot aan dat je weer ongi wordt net doen of je zwanger bent, dus dan niet al die dingen eten en drinken die je dan ook niet zou mogen. Maar wanneer je zeker weet, dus ongi bent geworden, dat je niet zwanger bent tot aan je ei, dan mag je gewoon weer alles omdat je dan toch weet dat het niet schaat. Om "beter" zwanger te raken, maakt het niet uit. Ajax was wat telleurstellend vandaag, jammer, ga ik een keertje mee Maar goed, was wel weer een leuke middag samen, hihi. Alleen wat gekibbel onderweg in de auto gehad over hoe rijden en dit en dat, tja moet ie zelf maar rijden hoor. maar ja meneer wil graag een biertje dringen Oja, en dan ook nog dat gezucht en gesteun dat het overal vast staat en druk is
Oohhhh Maranka, hahaha ik moet je van mijn lief gelijk op IGNORE zetten, als dat al kan, hahahahahahaha! Maar ze hebben ook niet gewonnen! Ach ik kan er om lachen, maar moet wel zeggen dat de spelers van Groningen zich ongelooflijk aanstelden, veel gingen liggen en zo ongelooflijk veel tijd aan het rekken waren, niet echt sportief dus
"t is toch wat he. Eerlijk gezegt kan me dat hele voetbal gestolen worden, maar ik zag de uitslag net op nieuws tv. Regionale zender. En voor die onfaire Groningers heb ik geen goed woord voor over hoor! ( mag ik nu weer van de IGNORE af?)
HAHAHAHA, nou we lachen hier echt heel hard hoor. Liefje het hardst. Enne uiteraard heb ik je niet op de IGNORE gezet Wat denkt ie wel, hihi
Haha, nou omdat het allemaal nogal teleurstellend was hoefde dat niet vandaag, anders wel hoor. Maar nu wilde ik zelf even de wedstrijd zien omdat je in het stadion het allemaal even anders beleefd of ziet. Haha, heb ik het nu echt met jullie over voetbal.......... : : :
haha hier niet, meneer wil graag altijd alle doelpunten zien! de weekenden bestaan hier altijd uit voetbal. vrijdagavond wedstrijd kijken op tv Zaterdag zelf keepen zondag ochtend engels voetbal, als er een thuiswedstrijd is smiddags naar het stadion en savonds rtl voetbal.....