Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ag, des te meer kan ik hier kletsen!

heb nu een goed excuus

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja, maar als er geen voetbal is zit meneer hier wel achter zijn World of Warcraft hoor.

Tja en ik kijk gewoon TV met laptop op schoot.
    Lekker gezellig hier dus ;)

3. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Hallo meiden

Hoe gaat het met jullie?

nog nieuwe zwangeren?

Ik ben nauwelijks meer hier op de forum te vinden. Ik merk dat ik het helemaal los kan laten als ik hier niet meer dagelijks kom!

Zit inmiddels in rode 3 en ben benieuwd komende maand!

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Even een vraagje meiden, misschien weer een domme maar het is me toch nog even niet duidelijk.

Krijg je je ei nou op de dag dat je temp in ene laag is (dal moment) of de dag dat hij juist piekt.

Als het na je dal is, hoeveel dagen zitten er dan tussen je dal en je piek dat je dus echt je ei krijgt?

Volgen jullie me nog, klinkt nogal warrig mijn vraag.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

volgens mij de dag dat hij piekt

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dus de dag dat ie dus daalt, moet je iig klussen?
    Maar ik neem aan dat het voor iedereen net even anders is, het aantal dagen tussen dal en piek.

7. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Wha nee die van jou ook al. Mijn vriend zit altijd WOW te spelen. Mag blij zijn als ie een avondje bij mij op de bank zit. Nou ja lekker veel tijd voor jullie moet je maar denken.

Volgens mij was het de stijging na je dip die aangeeft dat je je eisprong hebt.

8. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Oh, hihi, lees hier van alles wat ik niet ken.... World Of Warcraft?

Pfff... mijn vriend is bijna klaar met zn werk. Hebben gelukkig al wel gegeten. Hij doet nu de avondronde. Zijn we vanavond lekker vroeg klaar. Denk dat we nog ff met een bakkie op de bank gaan. Maar waarschijnlijk met de radio aan. Dan heb je veel meer aandacht voor elkaar ;) . Bij tv kijken vallen we toch alleen maar in slaap, haha.

We luisteren naar radio 2. Op zondagavond zijn er altijd mooie nederlandse leidjes en sketsches. of ben ik nu hele burgerlijk? Ben wel blij dat we nederlandse radio ontvangen.

@ Firstbaby: Kijk maar even op de lijst voor de zwangeren. Er zijn er aardig wat bij gekomen! Ja idd, als je weinig op het forum bent, kun je het beter los laten. Dat heb ik ook gemerkt. Ik zie dat je in de klusperiode zit. Succes!

Oja, voetbal is hier niet belangrijk. Heeft hij wel genoeg gedaan hoor, zelfs jeugd getraind. Maar op tv vind mijn vriend er niet zoveel aan.
    Nu is veldhuis& kemper op de radio.... gezellig...

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Maranka, het is echt vreselijk hier.
    EN dan hoor ik hem zuchten en steunen.
    Meneer is klaar met zijn werk en duikt achter het spel tot het eten en daarna weer.

Vind het meestal niet zo heel erg, maar heb er wel wat van gezegd de laatste tijd gaat het me toch iets meer irriteren.

Maar goed het is zijn uitlaatklep tot ontspanning na een drukke dag.
    Dan is het echt WOW WOW WOW WOW!

Jannegie, WOW is een online game op de computer wat je op een server speelt met heel de wereld zeg maar. Soort fantasywereld.
    Niet belangrijk dus, hahaha.

Jullie lekker knus naar de radio luisteren, beetje burgelijk wel hoor ;) maar beter dan altijd maar die TV aan. Vind het knap van jullie.
    Werk je zelf eigenlijk ook fulltime op de boerderie?

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Maar om dan maar weer eens in herhaling te vallen :oops:
    Dan kan het nooit op dag 25 geweest zijn toch?
    Sufferdeduf maar ik ben gewoon niet zo wiskundig aangelegd.
    Ben absoluut niet A-technisch maar toch wel A-biologisch :(

Zucht sinds ik weer menstureer heb ik alleen maar last van vreetbuien aan koekjes en choco! Niet echt goed voor de lijn dus.

Oh, Maranka, moest even vragen op welke server jou ventje speelt?

11. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    mag je ook geen cola drinken tijdens je zwangerschap dan?
    ik zit nu ook aan een glas cola! :confused:
    ik gooi hem maar gelijk weg dan...

liefs rebbel

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Zo zeg gisterochtend laatste keer gekeken en nu meteen al 8 bladzijdes lezen ppfff.

Vanochtend lekker uitgeslapen en toen was mijn temp ineens 0,8 hoger... Beetje te vroeg voor ei toch?

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

Aug 3, 2007
    2,899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Nou ik drink ook koffie en cola hoor.. alleen minder....Volgens mij kan het niet zo heel veel kwaad!

14. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    @de zwangere dames: wat mag je echt niet eten en drinken dan tijdens je zwangerschap? ik weet van rood vlees, franse kaasjes en gerookte zalm bijvoorbeeld, maar dat van cola wist ik niet, hebben jullie nog meer dingen? ik wil natuurlijk zo gezond mogelijk eten en drinken!:D

liefs rebbel

15. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ja, dat WOW zoiets was had ik ook al verwacht.
    Ik werk alleen mee op de boerderij om mijn vriend te ondersteunen. Zoals met een afkalving en wat koe administratie. Voornamelijk ben ik zelf aan het werk als emigratiebegeleidster. Voor boeren uit nederland en denemarken. Heel leuk werk! Maar momenteel weer erg druk.
    Ik zit dus gedeeltelijk thuis te werken en ben gedeeltelijk met klanten onderweg en rij heel oost-duitsland door.

@ rebbel, volgens mij moet je cola en koffie met mate drinken. wegens de cafeïne die je hartslag op hol gooit. Maar wat is er met gerookte zalm dan?

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    die gewone brie mag je wel hoor (ik noem dat altijd de goedkope brie) bijv die van de euroshopper van de AH mag wel gr linda

17. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Miek8: ja we waren wel erg romantisch toen hahaha zijn vanavond trouwens lekker uiteten geweest en daarna naar de simpson film geweest met de AH filmweek kaartjes. leuk hoor en gek genoeg een film met een boodschap.

meiden: we gaan het nu toch niet over voetbal hebben he?! dat we onze gedachten op andere dingen dan baby's moeten gooien oke maar er zijn echt betere opties dan VOETBAL hoor! hihihi

ik ben nou ook wel erg benieuwd wat je wel en niet mag eten en doen en dan ook vanaf wanneer. morgen is mijn ei en volgend weekend hebben wij weer twee dagen een festival. ik heb me al voorgenomen bob te zijn maar verder wil ik toch wel even voor bereid zijn dat ik alles wat goed is doe voor ons kindje.

18. Frostieke

Frostieke Actief lid

Jul 10, 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    @ alle reacties op mij; Dankjewel iedereen,
    eindelijk heb ik men ex zover gekregen om toch te praten met me, morgen.
    Nu waren zijn opmerkingen en die van zen vader erg gemeen;
    Elke keer; je denkt niet aan mij en mn vader, ik ga alles moeten opgeven van men pa als je het bijhoudt en zo'n dingen en zen vader heeft me gebeld en gezegd dat ik het MOEST laten wegnemen en dat hij de helft wel betaald.
    Maar mijn besluit staat vast, ik zet binnen 8 maanden een kind op de wereld.

En ik ga proberen een camera te vinden om de test in men album te zetten, maar men webcam is niet ideaal.

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

Aug 3, 2007
    2,899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen dames!

Hoe voelt iedereen zich? Nog iemand testen vandaag? Ik duim voor jullie, hier beetje hcg nog:

@Frostieke, gefeliciteerd meid! Geniet ervan en
    ik weet zeker dat je de juiste beslissing maakt!
    En als je je beslissing al hebt gemaakt zou je ook
    kunnen nadenken niet met de vader te gaan praten, hij brengt je misschien alleen maar heel veel stress die niet gezond is voor je nu... je kunt m ook een brief schrijven met wat en hoe je je voelt zonder dat je confrontatie aangaat! Of neem je zus mee als je met m praat! Heeeel veel succes in ieder geval!

xx Gina

20. Sablovesgeof

Sablovesgeof Actief lid

Jun 4, 2007
    141
    0
    0

Share This Page