Tuurlijk mag je Cola en koffie! ik geloof koffie maar 4 koppen per dag ofzo <vergeef me als ik het mis heb> met vruchtensap moet je uitkijken ivm teveel vitamine A, net zoals met leverworst e.d
Hier weer negatief getest vanmorgen.. Maar temp wel nog hoog, 36,9! Dus ik heb me banner maar op 28 dagen cyclus gezet.. Kijken of ik er nu wat meer wijs uit kom.
@ frostieke, heb net je verhaal even gelezen. wat een rotactie van die jongen zeg! maar je moet niet dat kindje dat je zo graag wou weg laten halen omdat hij en zn vader dat willen. het is jou lichaam en jou keuze!
Hoi Meiden Tjonge jonge wat een verhalen om bij te lezen. Ik heb drie weken vakantie gehad en heb bewust ervoor gekozen om er even wat minder mee bezig te zijn. Maar vandaag toch weer begonnen met lezen. En ik moest heel veel lezen zeg @ Frostieke: Heel veel sterkte met de hele situatie! in elk geval positief dat je je eigen keuze maakt en hier achter kunt staan! Aan alle zwangere meiden: een dikke proficiat! Geniet er van Voor de rest iedereen heel veel succes met zwanger worden, klussen en wachten! Ik ben nu zelf aan het einde van mijn cyclus. En ben benieuwd. Hij wordt in elk geval iedere maand wat langer... Heb niet het idee zwanger te zijn. Al heb ik veel last van mijn (.) (.)... die dingen kunnen echt heel zeer doen Verder veel gerommel in mijn buik. We wachten maar weer af!
Ik wil eigenlijk beginnen met ovulatietesten. Maar nu heb ik net de gebruiksaanwijzing gelezen van Clearblue. Daar staat helemaal niet in dat je niet 's morgens vroeg mag testen. Ieder moment van de dag kan, staat er. Als je maar 4 uur niet geplast hebt. Dat vind ik best moeilijk, ben altijd zo'n plasdoos . Morgens toch maar bij het opstaan testen?
@ Jannegie, ik had donderdag en vrijdag krampjes, maar er kwam niets... blijf aan het kijken op het toilet, maar zie niets roods
heb vandaag gepraat met hem en men besluit staat toch vast ik hou het bij. Men zus gaat seffens bellen voor een afspraak met de gyneacoloog.
Goed hoor Frostieke, laat je niet bepraten. En als je denkt het niet aan te kunnen, confrontaties etc. altijd iemand mee nemen. Wat een narigheid voor nu, maar ik weet zeker dat je er straks helemaal bovenop komt en er beter op terug kunt kijken en dat je dat de beste beslissing hebt genomen. Onthoud wel goed voor jezelf de reacties van je ex nu en de eventuele reacties die straks gaan komen, dat hij dan in ene wel weer voor je klaar wilt staan of het kindje misschien wilt erkennen of wat dan ook. Blijf goed nadenken en vooruitdenken.
Frostieke, nou een hele dikke proficiat dan he! Heel veel plezier en succes! Zet alles lekker van je af en geniet van je keuze meid! En als het ff tegenzit dan zijn er hier heeeel veel dames die met je willen praten hoor ... xx
Wil testen maar vraag me af of dat vanaaf al zou kunnen. Hoelang zou ik dan niet moeten drinken? Groetjes Sabrina
Frostieke: super van je meid! ga op die roze wolk zitten en laat je door niets en niemand hiervan af stoten! Janngie; heb je het nu over de ovulatietesten van clearblue? nou hier alles goed. vandaag mijn ei als het goed is...heb een ovulatietest gedaan maar niets te zien. zal wel weer iets verkeerds gedaan hebben want toen ik later de beschrijving las dacht ik: ja muts nu is je vruchtbaarste periode ook niet meer he. dat heb ik toch goed?! maakt het uit, ik zie het wel. de afgelopen dagen hebben we weer ons best gedaan. hahaha mijn vriend staat te koken terwijl ik achter de laptop zit (goed voor elkaar he ) die zie zegt wat voor dag is het vandaag. dus ik zeg eitjesdag. zegt die: echt waar? dan zal ik straks nog maar even wat zaad er tegen aan gooien whahaha. ja sorry hoor hahaha wie heeft er trouwens ook een nod rond 17 september?